معرفی بهترین قالب‌های وردپرس

اگر قصد دارید با سیستم مدیریت محتوا وردپرس سایت طراحی کنید، اول باید یک قالب مناسب تهیه کنید. در واقع قالب وردپرس، تاثیر بسیار زیادی بر سرعت، امنیت، سئو، واکنشگرایی و عملکرد سایت می‌گذارد. همچنین یک قالب حرفه‌ای و قدرتمند، می‌تواند در طراحی سایت کمک بسیار زیادی به شما کند و المان‌های مختلفی برای طراحی صفحات در اختیار شما قرار دهد.

https://dl.abzarwp.com/free/web-design2/19-best-themes.mp4

بنابراین اگر به فکر راه‌اندازی سایت به صورت صحیح و اصولی هستید، اول باید قالب مناسبی را انتخاب کنید و سپس به سراغ افزونه‌های کاربردی و مورد نیاز هر سایت بروید. حالا در این مقاله آموزشی از وبلاگ ابزار وردپرس همراه ما باشید که قصد داریم بهترین قالب‌های وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قالب زفایر و ایمپرزا (شرکتی و چند منظوره)

معرفی بهترین قالب‌های شرکتی در دنیای وردپرس

بدون شک قالب زفایر و قالب ایمپرزا، دوتا از بهترین قالب‌های شرکتی و چند منظوره وردپرس هستند. به کمک هریک از این قالب‌ها می‌توانید سایت‌های مختلفی از جمله شرکتی، شخصی، آموزشی، تور و گردشگری و… طراحی کنید. از جمله مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های قالب زفایر و ایمپرزا را می‌توان به سرعت بالا، واکنشگرایی و سئو مناسب اشاره کرد.

قالب‌های زفایر و ایمپرزا با افزونه‌های فروشگاه‌ساز ووکامرس و EDD سازگاری کامل دارند. یعنی می‌توانید هر نوع محصولی (فیزیکی و دانلودی) در سایت به فروش برسانید. همچنین سازگاری این دو قالب با افزونه WPML باعث می‌شود که بتوانید یک سایت چند زبانه داشته باشید و به صورت بین‌المللی فعالیت کنید. تمام این موارد، بخش بسیار کوچکی از ویژگی‌های قالب زفایر و ایمپرزا است.

قالب سون (شرکتی و چند منظوره)

قالب وردپرس سون مناسب برای سایت‌های شرکتی و چند منظوره

پیشنهاد اول ما برای سایت‌های شرکتی و چند منظوره، قالب زفایر و ایمپرزا است. اما به دلیل اینکه زفایر و ایمپرزا با افزونه صفحه‌ساز المنتور سازگاری ندارند، باعث شده است که مورد پسند همه کاربران قرار نگیرند. به همین دلیل اگر برای شما هم سازگاری قالب با افزونه المنتور مهم است، پیشنهاد می‌کنیم از قالب سون (The 7) استفاده کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که قالب سون، با صفحه‌ساز ویژوال کامپوسر هم سازگاری کامل دارد.

با استفاده از قالب سون می‌توانید سایت‌های مختلفی از جمله شرکتی، شخصی، فروشگاهی و… طراحی کنید. همچنین قالب سون از نظر سرعت، واکنشگرایی و سرعت؛ امتیازهای خوبی کسب کرده است و می‌توانید با خیال راحت از این قالب قدرتمند استفاده نمایید.

قالب وودمارت (سایت فروشگاهی)

وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید و محصولات مختلفی را به فروش برسانید، بدون شک و تردید پیشنهاد می‌کنیم از قالب انعطاف‌پذیر وودمارت استفاده کنید. این قالب علاوه‌بر اینکه برای سئو بهینه شده است، واکنشگرایی بسیار خوبی دارد و در تمام دستگاه‌ها، سایت را به خوبی نمایش می‌دهد. همچنین با توجه به اینکه قالب وودمارت (woodmart) با افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس (المنتور و ویژوال کامپوسر) سازگاری کامل دارد، می‌توانید از صفحه‌ساز دلخواه خودتان استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب قالب وودمارت، این است که می‌توانید محصولات سایت را در طرح‌بندی‌های مختلف نمایش دهید. این موضوع باعث می‌شود که سایت شما برای کاربران مختلف جذاب‌تر بنظر برسد. علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده، با توجه به اینکه قالب وودمارت با افزونه WPML سازگاری دارد، می‌توانید به صورت بین‌المللی فعالیت کنید و از این طریق به درآمدهای خوبی برسید.

قالب فلتسام (سایت فروشگاهی)

فلتسام، یک قالب مناسب برای سایت‌های فروشگاهی

برای اینکه در انتخاب قالب سایت محدودیتی نداشته باشید، ما سعی می‌کنیم که قالب‌های مختلفی را به شما عزیزان معرفی کنیم. حالا بعد از قالب وودمارت، پیشنهاد دوم ما برای راه‌اندازی انواع سایت‌های فروشگاهی، قالب فلتسام (FlatSome) می‌باشد. جالب است بدانید که فلتسام، یک صفحه‌ساز کاملا اختصاصی دارد و دیگر نیازی به استفاده از سایر افزونه‌های صفحه‌ساز مثل المنتور ندارید.

با استفاده از قالب فلتسام می‌توانید طرح‌بندی‌های مختلفی برای نمایش محصولات و صفحه دسته‌بندی‌ها داشته باشید که سایت شما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌کند. ناگفته نماند که فلتسام از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه ساختار سئو شده‌ای دارد، در فروش اینترنتی کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد.

قالب جنه (سایت خبری و مجله‌ای)

قالب جنه، بهترین انتخاب برای سایت‌های خبری و مجله‌ای

بسیاری از سایت‌های بزرگ جهان، برای بخش وبلاگ از قالب جنه استفاده می‌کنند؛ حتی سایت ابزار وردپرس هم در بخش بلاگ از قالب جنه (Jannah) استفاده می‌کند. در واقع این قالب به حدی استاندارد، پر سرعت، واکنشگرا و0 سئو شده است که رقیبی در بین قالب‌های خبری و مجله‌ای ندارد. به همین دلیل پیشنهاد اول ما در میان قالب‌های خبری و مجله‌ای، جنه است.

اگر با AMP آشنا باشید، باید این خبر خوشحال کننده را بدهیم که قالب جنه، سازگاری بسیار خوبی با تکنولوژی AMP دارد که این موضوع تاثیر شگفتی بر سئو سایت خواهد گذاشت. همچنین با توجه به اینکه قالب جنه با ووکامرس سازگاری دارد، می‌توانید در کنار سایت خبری و مجله‌ای خود، محصولات مختلفی را ارائه کرده و به فروش برسانید. فقط فراموش نکنید که تمام این موارد، بخش کوچکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های قالب جنه می‌باشد.

قالب جی نیوز (سایت خبری و مجله‌ای)

جی نیوز، یک انتخاب حرفه‌ای برای سایت‌های خبری و مجله‌ای

یکی دیگر از قالب‌های فوق‌العاده خبری و مجله‌ای، جی نیوز است. تفاوت اصلی قالب جنه و قالب جی نیوز (JNews)، این است که جنه صفحه‌ساز اختصاصی دارد و جی نیوز با صفحه‌سازهای المنتور و ویژوال کامپوسر، سازگاری کامل دارد. این موضوع که مربوط به صفحه‎‌سازها می‌شود، تفاوت اصلی این دو قالب است.

قالب جی نیوز واکنشگرایی بسیار خوبی دارد و همچنین از نظر سرعت و سئو نیز امتیاز بسیار خوبی کسب کرده است. علاوه‌بر این موارد، سازگاری کامل جی نیوز با تکنولوژی Google AMP می‌تواند سرعت بارگذاری صفحات سایت در موبایل را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد.

پایان مطلب

ما سعی کردیم در این مقاله برای هر نوع وب‌سایت، دو قالب مختلف پیشنهاد کنیم که انتخاب برای شما راحت‌تر باشد. در پایان هم امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم، توانسته باشید یک قالب مناسب و حرفه‌ای برای وب‌سایت خود انتخاب کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که تمام قالب‌های معرفی شده در این صفحه، طبق تجربه تیم تخصصی ابزار وردپرس در چند سال اخیر می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل