فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی نمایش خطا PHP در وردپرس

افرادی که به صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند، به خوبی می‌دانند که سیستم مدیریت محتوا وردپرس بر پایه زبان برنامه‌نویسی PHP راه‌اندازی شده است. حالا جالب است بدانید وردپرس یک قابلیت دارد که با استفاده از آن می‌توانید خطاهای PHP سایت خود را مشاهده کنید. قابلیت فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی نمایش خطا PHP خیلی می‌تواند برای طراحان سایت مفید باشد. زیرا به راحتی می‌توانند خطاهای PHP سایت را بررسی کنند و سپس آن‌ها را رفع کنند.

اما باید در استفاده از قابلیت فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی نمایش خطا PHP دقت کنید. چرا که اگر نمایش خطا PHP را فعال کرده باشید، خطاهای سایت به کاربران نیز نمایش داده می‌شود و همین موضوع می‌تواند اثر منفی بر تجربه کاربری (UX) سایت شما بگذارد. در نتیجه بهترین کار این است که در مواقع مورد نیاز حالت نمایش خطا PHP را فعال کنید و هرگاه نیاز ندارید، آن را غیرفعال کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم صرفا زمانی از قابلیت فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی نمایش خطا PHP استفاده کنید که می‌خواهید وب‌سایت خود را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که مشکلی از نظر خطاهای PHP ندارد. حالا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به صورت گام به گام برای انجام این کار به شما کمک کنیم.

پنهان کردن خطا PHP در سایت

برای غیرفعال کردن نمایش خطا PHP مراحل زیر را به صورت گام به گام انجام دهید.

define('WP_DEBUG', true);

البته ممکن است در برخی مواقع به جای قطعه کد بالا، کد زیر را مشاهده کنید.

define('WP_DEBUG', false);
ini_set('display_errors','Off');
ini_set('error_reporting', E_ALL );
define('WP_DEBUG', false);
define('WP_DEBUG_DISPLAY', false);
غیرفعال کردن نمایش پیام PHP در وردپرس

تا به اینجا کار متوجه شدید که استفاده از قابلیت قابلیت فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی نمایش خطا PHP در وردپرس کار ساده‌ای است. به همین راحتی با حذف و اضافه کردن چند خط کد، می‌توانید به کلی پیام‌های خطا PHP را در سایت خود از بین ببرید. حالا در ادامه این مقاله آموزشی به شما آموزش می‌دهیم چطور می‌توانید خطاهای PHP را در وب‌سایت خود نمایش دهید. همچنان همراه ما باشید.

نمایش خطا PHP در سایت

برای نمایش خطا کافی است طبق مراحل بالا وارد بخش ویرایش فایل wp-config شوید و به جای کدهای بالا، دو قطعه کد زیر را جایگزین کنید. با این کار به سادگی خطاهای PHP در سایت شما نمایش داده می‌شوند.

define('WP_DEBUG', true);
define('WP_DEBUG_DISPLAY', true);
فعال کردن نمایش خطا PHP در وردپرس

به همین راحتی نحوه فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی نمایش خطا PHP در وردپرس را یاد گرفتید. هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید به این مقاله آموزشی مراجعه کنید. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید؛ در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل