خطا Missing a temporary folder در وردپرس

خطا Missing a Temporary Folder یا از دست دادن پوشه موقت در وردپرس، هنگام بروزرسانی قالب‌ها و افزونه‌ها یا آپلود عکس در وردپرس به وجود می‌آید. در صورتی که هاست وب‌سایت شما به خوبی کانفیگ نشده باشد این خطا به وجود می‌آید. همچنین اگر اختلالی در ورژن PHP وجود داشته باشد، با این خطا مواجه می‌شوید. حالا تا پایان این مقاله در وبلاگ ابزار وردپرس همراه ما باشید تا به شما در رفع این خطا کمک کنیم.

خطای Missing a temporary folder در زبان فارسی به دو صورت زیر ممکن است به شما نمایش داده شود:

رفع خطا گم شدن یک پوشهٔ موقت (Missing a Temporary Folder)

برای رفع ارور گم شدن یک پوشه موقت باید به سراغ فایل wp-config برویم. حالا در ابتدا مسیرهای زیر را طی کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید.

  1. وارد کنترل پنل هاست شوید.
  2. روی File Manager کلیک کنید.
  3. حالا به سراغ پوشه Public_HTML برورید.
  4. فایل wp-config را پیدا کنید و با کلیک راست، روی گزینه Edit کلیک کنید.
  5. کد زیر را قبل به فایل اضافه کنید و در پایان روی گزینه Save کلیک کنید.
define('WP_TEMP_DIR', dirname(__FILE__) . '/wp-content/temp/');
اضافه کردن کد به فایل wp-config برای رفع خطا Missing a temporary folder

باید با استفاده از روش بالا توانسته باشید خطای پیش آمده را رفع کنید. اما با این حال اگر خطا بر طرف نشد، وارد کنترل پنل هاست شوید و به مسیر File Manager / Public_HTML / wp-content بروید. حالا کافی است یک پوشه خالی به نام Temp ایجاد کنید. به همین راحتی می‌توانید مشکل پیش آمده را به کلی برطرف کنید.

ارسال تیکت به پشتیبان هاست

همیشه آخرین راه‎حل ارسال تیکت به پشتیبان است. به دلیل اینکه خطا Missing a temporary folder از سمت هاست وب‌سایت شما می‌باشد، باید یک تیکت به بخش پشتیبانی ارسال کنید و مشکل پیش آمده را گزارش کنید. با این کار پشتیبان هاست شما قطعا خطای به وجود آمده را به کلی برطرف می‌کند.

امیدواریم از این مقاله آموزشی لذت برده باشید و خطای ایجاد شده را برطرف سازید. اگر شما تجربه‌ای در رفع این خطا دارید، در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل