معرفی بهترین دوره آموزش طراحی سایت به زبان فارسی

آموزش طراحی سایت امروزه طرفداران بسیار زیادی در سطح ایران و جهان پیدا کرده است. طراحی سایت یک مهارت بسیار کاربردی است که شما با کمک آن می‌توانید درآمدهای چند ده میلیون تومانی در ماه داشته باشید! اگر واقعا باور نمی‌کنید، کافی است از افرادی که به صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت فعالیت کرده‌اند، سوال کنید.

حالا با توجه به اینکه علاقه‌مندان به موضوع طراحی سایت روز به روز بیشتر می‌شوند؛ دوره های آموزش طراحی سایت نیز روز به روز بیشتر می‌شوند. ولی موضوع بسیار مهم این است که شما چه دوره‌ای را تهیه می‌کنید؛ چرا که یک دوره آموزش طراحی سایت خوب و باکیفیت، تاثیر چشمگیری در روند پیشرفت و موفقیت شما خواهد داشت. به همین دلیل لازم است که از همین ابتدای کار، بهترین دوره آموزش طراحی سایت را انتخاب کنید و به صورت گام به گام با آن رشد کنید.

آشنایی با انواع روش‌های طراحی سایت

قبل از اینکه بخواهیم بهترین دوره آموزش طراحی سایت را معرفی کنیم، بهتر است که یک آشنایی با انواع روش‌های طراحی سایت داشته باشید. اینگونه می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید که چه دوره‌ای برای شما مناسب‌تر است. 😉

1- طراحی سایت با سیستم‌های مدیریت محتوا

یکی از روش‌های فوق‌العاده پرطرفدار برای طراحی سایت، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، دروپال و… است. طراحی سایت با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، بسیار ساده و آسان است؛ در واقع وردپرس قابلیت طراحی سایت بدون کد نویسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یعنی شما برای راه‌اندازی یک وب‌سایت، نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید و فقط لازم است که علم طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید.

2- طراحی سایت با زبان‌های برنامه‌نویسی

طراحی سایت با کمک زبان‌های برنامه‌نویسی مثل PHP و ASP.net و Javascript و Payton نیز طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید از زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی سایت استفاده کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که نسبت به طراحی سایت با وردپرس، کار سخت‌تر و دشوارتری را در پیش خواهید داشت. به صورت کلی زبان‌های برنامه‌نویسی بیشتر برای سایت‌های خاص و سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش طراحی سایت با وردپرس یا برنامه‌نویسی؟

این سوال به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان یک جواب ثابت برای آن در نظر گرفت. اگر قصد دارید یک سایت شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، خبری و مجله‌ای، شخصی راه‌اندازی کنید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما، سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. اما اگر قصد دارید سایت‌های خاص و سازمانی راه‌اندازی کنید و با شرکت‌ها و موسسات خیلی خاص کار کنید؛ باید به سمت زبان‌های برنامه‌نویسی بروید.

آموزش طراحی سایت متناسب با بازار کار ایران

در کل اگر می‌خواهید به بازار کار ایران نگاه کنید؛ سیستم مدیریت محتوای وردپرس گزینه بهتری است. چرا که اکثر سایت‌هایی که در ایران راه‌اندازی می‌شوند با وردپرس است و کاربردهای بسیار ساده و معمولی دارند. برای مثال یک فروشگاه قصد دارد برای افزایش فروش خود، یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کند؛ یا شرکتی را در نظر بگیرید که می‌خواهد برای ارتباط بهتر با مشتریان خود، یک سایت شرکتی راه‌اندازی کند؛ همه این موارد با وردپرس قابل اجرا هستند.

چرا وردپرس پرطرفدار است؟ (مزایای طراحی سایت با وردپرس)

طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده، آسان، سریع و از همه مهم‌تر کم هزینه است. به تصویری که در قسمت زیر قرار داده‌ایم توجه کنید!

آمار استفاده از سیستم مدیریت محتوا در سطح وب

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نوشته شده است که بیش‌از 43 درصد از سایت‌های ساخته شده در جهان، از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. این آمار واقعا فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است! یعنی از میان تمام زبان‌های برنامه‌نویسی و سیستم‌های مدیریت محتوا، 43 درصد از تمام این موارد سهم وردپرس است. 😍

در حال حاضر برای اینکه شما بتوانید یک سایت با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی کنید، نیاز به قالب (Themes) و افزونه (Plugins) دارید. منظور از قالب سایت، چهارچوب و اسکلت اصلی وب‌سایت شما است. با کمک افزونه‌ها نیز شما می‌توانید قابلیت‌های مختلفی به سایت خود اضافه کنید؛ برای مثال با نصب یک افزونه می‌توانید سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی کنید؛ یا با نصب یک افزونه دیگر، می‌توانید فرایند ورود و ثبت‌نام را در سایت انجام دهید. حتی افزونه‌هایی برای وردپرس وجود دارند که با نصب آن‌ها می‌توانید امنیت سایت را افزایش دهید.

البته همه این مواردی که ما به صورت کوتاه به آن‌ها اشاره کردیم، نیازمند یک دوره آموزشی کامل و جامع می‌باشند که بتوانید خیلی بهتر و دقیق‌تر آن‌ها را درک کنید. (یک دوره آموزش طراحی سایت به شما کمک می‌کند که تمام این موارد را در مدت کوتاهی به صورت کامل و جامع یاد بگیرید 😉)

راستی! با وردپرس می‌توانید سایت‌های شرکتی و فروشگاهی بسیار قدرتمندی را در مدت زمان بسیار کمی طراحی کنید؛ این در حالی است که برای برنامه‌نویسی یک سایت شرکتی یا فروشگاهی، باید چندین ماه زمان بگذارید تا به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

وضعیت بازار کار و درآمدهای طراحی سایت

افرادی که به دنبال آموزش طراحی سایت هستند، به احتمال زیاد می‌خواهند یک سایت برای خودشان راه‌اندازی کنند و یا اینکه می‌خواهند به صورت فریلنسری یا استخدامی، مشغول به کار شوند و اینگونه کسب درآمد داشته باشند. حالا سوال اصلی این است که وضعیت بازار چطور است؟ درآمد یک طراح سایت (با وردپرس) چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز بستگی به شما دارد! هر چه دانش شما در این زمینه بالاتر باشد، بدون شک خیلی سریع‌تر و راحت‌تر می‌توانید وارد بازار کار شوید و درآمدهای بیشتری نیز داشته باشید. در حال حاضر هزینه طراحی یک سایت با وردپرس از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و تا بالای 20 میلیون تومان ادامه دارد. حالا اینکه بتوانید چه پروژه‌هایی بگیرید، به شما بستگی دارد. قطعا خرچه دانش بیشتری داشته باشید و به مرور زمان تجربه بیشتری بدست آورید، پروژه‌های بهتری را می‌توانید بدست آورید.

حتی اگر هم بخواهید در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شوید، حقوق یک طراح سایت با توجه به سطح آن، از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و تا بالای 10 میلیون تومان ادامه دارد. افرادی هم قصد دارند کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی کنند، با توجه به استراتژی‌هایی که تنظیم می‌کنند، قادر هستند به درآمدهای بالای 10 میلیون و 20 میلیون در ماه برسند.

در کل نگران وضعیت بازار کار نباشید، اگر شما دانش لازم را بدست آورید، مطمئن باشید که به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید و به درآمدهای خیلی خوبی دست پیدا کنید. این موضوع فقط نیازمند تلاش و پشتکار محض است. 🙂

بهترین دوره آموزش طراحی سایت در ایران! (رایگان)

اکنون تمام موارد مورد نیاز را خدمت شما عزیزان توضیح دادیم تا به صورت کامل و جامع با موضوع طراحی سایت آشنا شده باشد. در حال حاضر به خوبی می‌دانید که طراحی سایت دو روش دارد و هر کدام از این روش‌ها چه ویژگی‌هایی دارند. همچنین با وضعیت بازار کار و درآمدهای طراحی سایت نیز آشنا شدید. حالا زمانش فرا رسیده تا بهترین دوره آموزش طراحی سایت را خدمت شما معرفی کنیم!

دوره آموزش طراحی سایت که در مجله گوگ منتشر شده، بهترین دوره آموزشی طراحی سایت به زبان فارسی است. مدرس این دوره آموزشی مهدی جبین پور است که اکنون مدیر شرکت توسعه کیان می‌باشند. جالب است بدانید که هولدینگ توسعه کیان سال‌هاست که در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی فعالیت می‌کند و در حال حاضر نیز سایت‌های بسیار زیادی زیر نظر آن در حال فعالیت هستند.

آموزش طراحی سایت به حدی کامل و جامع است که حتی روش‌های کسب درآمد از طراحی سایت را هم به شما می‌آموزد. یعنی شما به خوبی یاد می‌گیرید که چطور از علم طراحی سایت، شروع به کسب درآمد کنید. آموزش طراحی سایت که در مجله گوگ منتشر شده، بیشتر از 110 جلسه آموزش ویدئویی است! یعنی دقیقا از نقطه 0 شروع می‌کنید و تبدیل به یک فرد کاملا متخصص در زمینه طراحی سایت می‌شوید. 😉

خروج از نسخه موبایل