نسخه سورس گاردین (SourceGuardian) نصب شده روی سرور سایت

اگر تاکنون محصولات سایت ابزار وردپرس را تهیه کرده باشید، حتما می‌دانید که برای استفاده از قالب‌ها و افزونه‌ها باید نرم‌افزار سورس گاردین (SourceGuardian) روی سرور سایت شما نصب شده باشد. حالا در این مقاله از وبلاگ سایت ابزار وردپرس قصد داریم یک پلاگین فوق‌العاده کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید متوجه شوید نرم‌افزار سورس گاردین روی سرور سایت شما نصب شده است یا نه. حتی با این پلاگین کاربردی می‌توانید نسخه لودر نرم‌افزار سورس گاردین را مشاهده کنید.

دلیل استفاده از سیستم سورس گاردین

قبل از اینکه به سراغ معرفی افزونه مشاهده نسخه سورس گاردین برویم، می‌خواهیم دلیل نصب بودن سورس گاردین (SourceGuardian) روی سرور سایت را به شما عزیزان توضیح دهیم. در واقع سورس گاردین یک نرم‌افزار انکدر و محافظت از کدهای PHP می‌باشد که از سال 2002 شروع به فعالیت کرده است. با توجه به عملکرد خوب این نرم‌افزار، در زمان بسیار کوتاهی محبوبیت زیادی کسب کرد و در حال حاضر نیز به عنوان بهترین نرم‌افزار انکدر و محافظت از کدهای PHP شناخته می‌شود.

چطور ورژن سورس گاردین نصب شده روی سرور را پیدا کنیم؟

اگر شما روی هاست خود سیستم مدیریت محتوای وردپرس را نصب کرده‌اید، با استفاده از افزونه مشاهده نسخه سورس گاردین می‌توانید متوجه شوید که روی سرور سایت نرم‌افزار سورس گاردین نصب شده است یا نه. حتی این افزونه ورژن لودر نرم‌افزار سورس گاردین را به شما نشان می‌دهد.

برای مشاهده ورژن سورس گاردین (SourceGuardian) نصب شده روی سرور سایت مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

  1. ابتدا افزونه رایگان بررسی نسخه سورس گاردین (Source Guardian) را از پایین همین صفحه دانلود کنید.
  2. پس از نصب و فعالسازی افزونه کافی است به مسیر ابزارها > سلامت سایت > بخش اطلاعات بروید.
  3. یک قسمت به نام “سورس گاردین (Source Guardian)” اضافه شده است که با کلیک روی آن می‌توانید ورژن لودر نرم‌افزار سورس گاردین را مشاهده کنید. حتی اگر سورس گاردین روی سرور شما نصب نشده باشد، از همین طریق می‌توانید متوجه شوید.
افزونه بررسی نسخه سورس گاردین (Source Guardian)

افزونه رایگان بررسی نسخه سورس گاردین (Source Guardian)

این افزونه که توسط تیم ابزار وردپرس ارائه شده است را می توانید برای لحظاتی نصب نمایید و به راحتی ورژن سورس گاردین روی سرور را متوجه شوید. راستی! حجم فایل زیپ شده این پلاگین کاربردی فقط 3 کیلوبایت است. در نتیجه هیچ تاثیری بر سرعت سایت شما نخواهد گذاشت. 😉

امیدواریم با این مقاله آموزشی توانسته باشیم به شما همراهان همیشگی سایت ابزار وردپرس کمک کرده باشیم.

خروج از نسخه موبایل