هاست و دامنه

فروش ویژه هاست وردپرس از شتابان هاست + تخفیف ویژه

چکیده : شتابان هاست یکی از معروف ترین ترین شرکت های خرید دامنه و سرور اختصاصی ایران و اروپا است و شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید هاست و سرور و برخورداری از کد تخفیف ویژه host-iran همین حالا با شماره تلفن 02491311031 تماس بگیرید.

خرید هاست وردپرس بهترین انتخاب برای میزبانی وب سایت هایی است که از سیستم مدیریت محتوای WordPress استفاده میکنند. ابزار وردپرس در این مقاله به همراه شتابان هاست از محبوب ترین هاستینگ های ایرانی جهت خرید بهترین هاست سازگار با وردپرس، با آموزش خرید دامنه و هاست وردپرس همراه شما هستیم.

هاست وردپرس چیست؟

همانطور که احتمالا می دانید، هاست یا خدمات میزبانی وب (Web Hosting) سرویسی است که به ما امکان قراردادن فایل های اصلی سایت و نگه داری از اطلاعات کاربران را میدهد.

بعد از برنامه ریزی برای یک وب سایت، اول از همه خرید دامنه در اولویت قرار می گیرد و بعد باید دنبال یک هاستینگ ایرانی مورد اعتماد برای راه اندازی وب سایت بود.

از طرف دیگر امروزه اکثر وب سایت هایی که در اینترنت با آنها کار میکنیم توسط CMS وردپرس ساخته می شوند چرا که این زبان مدیریت محتوا با استفاده از پلاگین ها و افزونه های مختلفی که ارائه میکند، یکی از آسان ترین روش های ایجاد سایت و صفحات اینترنتی را به دنیای اینترنتی عرضه کرده است.

اما این CMS به دلیل تعداد و کارکرد بالای افزونه های خود مجبور به استفاده از منابع سرور است و همین مسئله باعث میشود بهترین هاست برای وردپرس سرویسی باشد که به خوبی بتواند پاسخ نیازهای این سایتها را بدهد.

به زبان ساده، هاست وردپرس اروپا یا ایران سرویسی است که برای نیازها و عملکرد امنیتی وردپرس بهینه سازی شده تا به بهترین شکل امکان مدیریت سایتهایی که از این زبان استفاده میکنند را فراهم کند.

وجود پلاگین های مختلف به سایت های وردپرس امکان انعطاف پذیری و تغییرات گسترده را به این سایت ها می دهند، بنابراین بهتر است برای حفظ ویژگی ها و استفاده کامل از امکانات این پلتفرم از بهترین هاست وردپرس که دارای منابع و نرم افزارهای بروز است استفاده کنید.

اهمیت خرید هاست وردپرس از شتابان هاست

بسیاری از افراد خرید دامنه را مثل تهیه آدرس خانه و خرید هاست را مثل خرید یک خانه میدانند. زمانی که شما خانه ای را که از قبل ساخته شده خریداری میکنید، ممکن است پس از مدتی به این نتیجه برسید که باید تغییراتی در آن ایجاد کنید تا مطابق میل و سلیقه شما باشد. اما اگر خودتان سازنده آن خانه باشید، میتوانید آن را متناسب با سلیقه خود، همانطور که همیشه میخواستید طراحی کنید تا به بهترین شکل برای شما ساخته شود.

خرید یک هاست معمولی برای سایت وردپرس، شبیه خرید یا اجاره خانه از قبل ساخته شده است؛ اما با خرید هاست وردپرس شما سایت خود را صاحب خانه ای میکنید که در آن همه چیز مطابق نیاز یک سایت وردپرس حرفه ای طراحی و ساخته شده است.

انواع هاست وردپرس ایران و اروپا

انواع هاست وردپرس ایران و اروپا

جدا از بحث سرور اختصاصی ایران و اروپا برای وردپرس، میزبانی سایت های وردپرس مثل انواع دیگر میزبانی به شما فضایی برای ذخیره سازی فایلها و پردازنده و مموری برای انجام کارهای مختلف ارائه میکند که همه اینها درکنار هم منابع سرور وردپرس و هاست را تشکیل میدهند.

همچنین فروش هاست وردپرس در انواع مختلفی انجام میشود و انتخاب هرکدام میتواند روی سرعت، میزان عملکرد، امنیت و مقیاس پذیری سایت شما اثرگذار باشد، پس بسیار مهم است که با دامنه سرویس های میزبانی وردپرس آشنا شوید.

1.     هاست وردپرس اشتراکی

هاست اشتراکی اقتصادی ترین گزینه برای میزبانی است. در کنار کنترل پنل های cPanel میتوانید بهترین استفاده را از امکانات مختلف هاست وردپرس پرسرعت خود داشته باشید. در این روش، منابع سرور وردپرس بصورت اشتراکی در اختیار شما و دیگر هاست های متصل به آن قرار می گیرد.

2.    سرور مجازی وردپرس

در سرور مجازی، سرور با روش مجازی سازی به بخش های کوچک تر تقسیم میشود. سرورهای مجازی به شما امکان ایجاد تغییرات بیشتری در سرور میدهند و با دسترسی به روت میتوانید حجم وسیعی از امکانات و تغییرات را روی سیستم خود اعمال کنید. علاوه بر آن، مزیت مهم سرور مجازی نسبت به خرید هاست وردپرس اختصاصی بودن منابع است.

در این روش هر هاست بصورت مجزا دارای میزان مشخصی از منابع است و دیگر منابع بصورت اشتراکی بین سایت ها تقسیم نمیشود. تنها نکته قابل توجه این است که سرورهای مجازی از کنترل پنل استفاده نمیکنند که باعث میشود برای کار با آن نیاز به دانش فنی داشته باشید.

3.  سرور اختصاصی وردپرس

سرور اختصاصی یا Dedicated Server کامل ترین روش برای میزبانی سایت است که در آن، شما تمام امکانات یک سرور کامل را در اختیار دارید، یعنی با سرور اختصاصی ایران شتابان هاست شما میتوانید تمامی تغییرات مدنظر خود را روی سرور ایجاد کنید و از تمام امکاناتی که وردپرس در اختیار شما میگذارد با حداکثر توان استفاده کنید.

البته قیمت هاست وردپرس اختصاصی نسبت به تمامی انواع میزبانی وب گرانتر است و علت آن نیز امکانات و منابع بی شماری است که سرور اختصاصی ایران شتابان هاست به صورت شخصی در اختیارتان میگذارد. به همین دلیل، این مورد بیشتر گزینه مورد نیاز وب سایت های بزرگی است که با ترافیک بسیار بالا سر و کار دارند.

تفاوت هاست وردپرس با هاست لینوکس

اگرچه اصالت هاست وردپرس به سیستم عامل لینوکس بازمیگردد، اما تفاوت هایی بین یک هاست لینوکس و یک هاست وردپرس وجود دارد که باعث میشود هرکدام آنها برای نوع خاصی از کسب و کار مفید باشند. در ادامه 3 تفاوت اصلی این دو را بررسی میکنیم.

1.     نوع وب سرور در هاست لینوکس و وردپرس

اصلی ترین تفاوتی که بین این دو هاست وجود دارد نوع وب سرویس آنهاست. هاست های لینوکس از وب سرور آپاچی استفاده میکنند که یکی از بهترین و محبوب ترین وب سرورهای دنیاست و به خوبی روی سیستم عامل لینوکس عمل میکند.

از طرف دیگر با خرید هاست وردپرس شما صاحب وب سرور لایت اسپید (Lite Speed) میشوید که عملکردی مشابه آپاچی دارد اما سرعت آن حدودا 6 برابر بیشتر است. وب سرور آپاچی عملکرد مناسبی برای وب سایت های کوچک دارد و از طرف دیگر لایت اسپید، گزینه مطرح انواع سایت های وردپرسی و فروشگاه های آنلاین است.

2.    تفاوت در بک آپ گیری

بطور کلی سرویسهای وردپرس بصورت روزانه از تمام سایت و دیتابیس شما بک آپ گیری میکنند، درحالی که هاست لینوکس روزانه از دیتابیس شما بک آپ میگیرد و کار پشتیبان گیری از کل سایت را بصورت هفتگی انجام می دهد.

3.  منابع سخت افزاری

از آنجایی که وردپرس به منابع سخت افزاری بیشتری برای انجام کارهای مختلف و مدیریت انواع افزونه ها نیاز دارد و هاست لینوکسی معمولا برای سایت های کوچک تر استفاده میشوند، میتوان پیشبینی کرد که میزان منابعی که با خرید هاست وردپرس بدست میاورید بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است این مسئله باعث میشود قیمت هاست وردپرس نیز نسبت به هاست لینوکس بیش تر باشد.

خرید هاست وردپرس با تخفیف ویژه از شتابان هاست

بسیار خوشحالیم که تا انتهای این مقاله با تیم تخصصی ابزار وردپرس و شتابان هاست همراه بودید. در این مقاله سعی کردیم با معرفی هاست وردپرس شتابان هاست و تفاوت آن با سایر انواع هاستینگ اطلاعات کاملی درباره این میزبانی به شما ارائه کنیم.

خرید هاست وردپرس با تخفیف ویژه از شتابان هاست

شتابان هاست یکی از معروف ترین ترین شرکت های خرید دامنه و سرور اختصاصی ایران و اروپا است و شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید هاست و سرور و برخورداری از کد تخفیف ویژه host-iran همین حالا با شماره تلفن 02491311031 تماس بگیرید.

ممکن است مفید باشد

دکمه بازگشت به بالا