رفع مشکل بروز نشدن سریع وب‌سایت وردپرسی

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که یک صفحه در وب‌سایت وردپرسی خود به‌روزرسانی کرده باشید، اما پس از مشاهده همان صفحه، تغییرات اعمال شده را نمی‌بینید. در واقع یعنی با وجود این که شما تغییرات جدید را روی وب‌سایت خود اعمال کرده‌اید، باز هم همان صفحه قبلی به شما نمایش داده می‌شود. در ادامه این مقاله از وبلاگ ابزار وردپرس، نحوه رفع این خطا را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

بررسی عوامل ایجاد خطا و راه‌حل‌ها

اگر شما در زمینه طراحی سایت با وردپرس کار کرده باشید، حتما می‌دانید که مشکل اصلی از کش مرورگر است. در نتیجه برای رفع این ارور در سایت، کافی است یکبار کش مرورگر را خالی کنید. برای خالی کردن کش مرورگر، هیچ تفاوتی ندارد که از چه سیستم عاملی استفاده می‌کنید یا کدام مرورگر را روی سیستم عامل خود نصب کرده‌اید. کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + Delete را از صفحه کیبورد فشار دهید تا یک پنجره برای شما باز شود.

حالا به راحتی می‌توانید کش و کوکی مرورگر خود را خالی کنید. با این کار مشکل شما برطرف خواهد شد. البته ما قبلا در یک مقاله با عنوان “پاک کردن کش مرورگر” نحوه کامل و گام به گام خالی کردن کش مرورگرهای مختلف را به شما عزیزان آموزش داده‌ایم. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید از این آموزش هم استفاده کنید. 😉

خروج از نسخه موبایل