رفتار کاربران شما زیر ذره بین

افزونه آمار وردپرس

Visitor Traffic Real Time Statistics pro

افزونه آمار وردپرس به شما امکان می دهد تا به صورت متمرکز بازدیدکنندگان سایتتان را زیر نظر داشته باشید و توسط آن بتوانید رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل نمایید.

00 روز
:
00 ساعت
:
00 دقیقه
:
00 ثانیه
329,000 50٪ تخفیف
164,500 تومان
خرید و دانلود

همین امروز پنجشنبه ، 9 فروردین سال 1403 ، ما در خدمت شما هستیم

جزئیات محصول

ورژن محصول :

10.5

خریداران این محصول

6580 مشتری

آموزش ویدئویی :

پیشنمایش دیداری :

شـایـد ما ارائه دهنده نسخه قدرتمند و متفاوتی از این محصول هستیم …

.Maybe we are a supplier of a powerful and different version of this product
اجازه بدهید صادق باشیم ، گران تر از سایرین است؟

پول خوب است ولی اگر قرار باشد موقتی بدست بیاید ارزشی ندارد ، وقتی محصولی را بی حساب بفروشیم نمی توانیم به مشتریان زیادتر با کیفیت امروز پاسخگو باشیم بنابرین انتخاب ما فروش کمتر به مشتریانی است که سایت های عالی دارند، برای انتخاب بهتر است از دوستان خود در مورد ابزار وردپرس سوال بپرسید!

اورجینال‌ و‌ مطمئن …

ویدئو اورجینال‌ ،‌ کلیک کنید !

خریداران این محصول

6580 + کاربر خوشحال

هوشمندانه رفتار بازدیدکنندگان را شناسایی کنید!

عزیزانم، برای اینکه بتوانید سایتتان را هوشمندانه مدیریت کنید، در ابتدا باید بدانید کاربران و افرادی که در سایت شما حضور دارند چگونه رفتار می کنند و زمانیکه شما از این موضوع آگاهی داشته باشید، می توانید بسیار بهتر آنچه را که می خواهید در اختیار کاربران قرار داده و به نوعی بازاریابی هدفمندتری را ارایه نمایید.

یکی از راه هایی که توسط آن می توانید این کار را انجام دهید استفاده از افزونه آمار وردپرس می باشد و این افزونه به شما امکان می دهد تا بتوانید به راحتی کلیه بازدیدکنندگان سایتتان را زیر ذره‌بین داشته باشید.

هم آپدیت خودکار داریم و هم پشتیبانی فوق سریع ( چند دقیقه ای )

برای فعال سازی سیستم آپدیت خودکار می توانید از این لینک شروع نمایید.

آپدیت خودکار ما بسیار هوشمند و قدرتمند است ( باید بدانید که حتی در آپدیت افزونه ها قبل داخل سایت شما از افزونه قبلی بک آپ میگیره )

همچنین پشتیبانی ما خیلی سریعتر از اون چیزیه که فکرش را بکنید! کافیه فقط یکبار امتحان کنید 🙂

افزونه آمار وردپرس

افزونه آمار وردپرس – بهترین افزونه آمار بازدید وردپرس

کاربران زیادی از ما درخواست کردند تا یک افزونه وردپرس جهت جمع آوری و آنالیز اطلاعات کاربران و بازدیدکنندگان سایت به آن ها ارایه دهیم و پس از بررسی های زیاد به افزونه آمار وردپرس – Visitors Traffic Real Time Statistics pro رسیدیم که قابلیت های زیادی داشته و در عین حال بسیار ساده و سبک می باشد.

توسط این افزونه به راحتی میتوانید اطلاعات زیادی از بازدیدکنندگان سایتتان بدست آورده و از این اطلاعات برای بازاریابی هدفمند و همچنین ارایه محتوایی که کاربران به آن علاقه نشان می دهند صرف نمایید و این کار باعث افزایش درآمد و همچنین صرفه جویی در زمان و انرژی شما خواهد شد.

اجازه بدهید با ویدئو به شما ثابت کنیم ، متفاوت هستیم …

افزونه آمار وردپرس
پشتیبانی فوق سریع میخواهید؟ یکبار امتحان کنید!

رفاقت ، اوج هنر یک تجارت عمیق است. ما رفاقتمان را به شما ثابت خواهیم کرد. آیا تابحال طعم پشتیبانی 10 دقیقه ای را چشیده اید؟ ما سعی میکنیم کمتر از 10 دقیقه پاسخگوی شما باشیم …

در پشتیبانی ما متعجّب خواهید شد ، شاید بد نباشد یکبار امتحان کنید. جزئیات پشتیبانی ما در قوانین و مقررات درج شده است ولی اجازه بدهید پارتی بازی کنیم ، ما رفیق خوبی برای شما خواهیم بود!

افزونه قدرتمند آمار واقعی وردپرس – ارائه اولین بار توسط ابزار وردپرس

با عرض سلام و با نام خداوند عزیز بار دیگر به معرفی یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس برای شما کاربران دوس داشتنی ابزار وردپرس می پردازیم.

افزونه آمار وردپرس
افزونه آمار وردپرس

 

افزونه Visitors Traffic Real Time Statistics Pro که از نامش هم پیداست برای نمایش واقعی آمار بازدید کنندگان سایت وردپرسی با جزئیات بالا طراحی و ساخته شده است. تیم ابزار وردپرس برای استفاده راحت تر شما این پلاگین کاربردی را اورجینال تهیه کرده است. ما در ادامه به بیان امکانات این افزونه آمارگیر می پردازیم.

افزونه آمار واقعی سایت
افزونه آمار واقعی سایت

 

پلاگین Visitors Traffic Real Time Statistics Pro یک افزونه فوق العاده عالی برای مدیران وبسایت هایی است که علاقه مند هستند تمام جزئیات کاربران و بازدید کنندگان خود را به صورت کاملا دقیق و حساب شده مشاهده نمایند.

این افزونه حرفه ای تمام نیاز های شما را در زمینه آمارگیری از سایت براورده خواهد کرد. به طوری که با یک بار تهیه این افزونه قطعا دیگر نیاز به امتحان و تست دیگر افزونه های آمار گیری نخواهید داشت.

بهترین پلاگین آمار وردپرس
بهترین پلاگین آمار وردپرس

امکانات افزونه آمار وردپرس فوق العاده است!

افزونه آمار بازدید کنندگان واقعی برای وردپرس دارای امکانت فراوانی است ولی شرکت سازنده این پلاگین ، هرچند یک بار با ارائه آپدیت جدید به ویژگی های افزونه می افزاید ، تیم متخصص ابزار وردپرس هم بلافاصله پس از ارائه آپدیت این افزونه ویژگی های جدید اضافه شده را به رایگان برای عزیزانی که تهیه کرده اند ارائه خواهد کرد.

بازدیدکنندگان وردپرس
بازدیدکنندگان وردپرس

 

از جمله موارد مهمی که افزونه آمار گیر وردپرس در خود دارد امکان مشاهده کلمات کلیدی سرچ شده کاربران در موتور های جستجوگر که در نتیجه آن جستجو وارد سایت شما شده اند. این مورد مهم به شما کمک می کند تا کلید واژه محبوب تر را بدانید. در زیر تعدادی از مهم ترین امکانات پلاگین قدرت Visitors Traffic Real Time Statistics Pro را برای شما آورده ایم.

آمارسنجی بازدیدکنندگان سایت
آمارسنجی بازدیدکنندگان سایت

 

برخی از امکانات و ویژگی های افزونه آمار بازدید کنندگان سایت وردپرسی (Visitors Traffic Real Time Statistics Pro ) :

نمایش کاربران آنلاین ، بازدید کننده و آمار هر صفحه (جدید)

نمایش بازدید کنندگان امروز ، نمایش نموداری

نمایش بازدید کنندگان امروز که با موتورهای جستجو گر وارد سایت شده اند

نمایش بازدید کنندگان اخیر (نمایشGeoIp  ، شهر و منطقه بازدید کننده) (جدید)

نمایش یک نمای کلی از بازدید ها ، آمار کشور های بازدید کننده ، نسخه مرورگر کاربران و… در صفحه داشبورد وردپرس

نمایش تعداد بازدید سایت شما در هر روز ، هر هفته و هرماه

نمایش گراف زمان برای مشاهده بازدید کنندگان روزانه در هر ساعت

ببینید چه کسانی از سایت شما بازدید می کنند

نمایش بازدید کنندگان اخیر از طریق آی پی و منطقه

امکان مشاهده هرچند بازدید روزانه از وبسایت

ببینید چه کسی از سایت شما بازدید می کند

امکان مشاهده صفحاتی که بیشتر بازدید می شوند

نمایش موتور جستجو گری که کاربران به واسطه جستجو در آن وارد سایت شما شده اند . (google.com ، bing.com ، yahoo.com ، yandex.com و غیره)

مکان GeoIP توسط کشور

ویجت برای نمایش آمار سایت (جدید)

نمایش کلمات جستجو شده

آپدیت های رایگان

بهترین افزونه برای آمار بازدیدکنندگان سایت
بهترین افزونه برای آمار بازدیدکنندگان سایت

 

 

 

 

اگه یکبار بخریم روی چندتا سایت استفاده کنیم؟ سوال قابل درک!

ما با شما صادق هستیم ، اگر طراح سایتی محصول صدهزارتومنی از ما خریداری کند و روی صدها سایت مشتریانش که از هرکدام چندین میلیون دریافت کرده است آن را نصب کند در واقعیت ما چطور میتوانیم به زنده بودن سایتمان ادامه دهیم؟ آیا نبودنِ ما برای شما جذاب است؟!

ما در حدود 25 نفر هستیم که هرکدام از ما مثل شما برای زندگی باید هزینه کنیم ، در حال حاضر قوانین ما سخت گیرانه نیستند، هنوز محدودیت تعداد دفعات نصب لحاظ نشده است، ما به کاربرانمان اعتماد داریم و ” معرفت “ بین کاربران ابزار وردپرس جاری است و امیدواریم که بخاطر حیات سایتمان مجبور به ایجاد محدودیت نشویم.

بنابرین ضمن مطالعه قوانین و طبق مندرجات آن خواهشمندیم که برای هر وبسایت یکبار بصورت جدا محصول را از ما خریداری نمایید ( و یا در حساب مشتریان مثل هاست و دامینشان برای آنها محصولات لازم را خرید کنید )

پولتان را برای چه چیزی خرج میکنید؟ برای موفقیت!

ما تجربه کرده ایم ، موفقیت خیلی سخت است. محصول با کیفیت ، پشتیبانی فوق سریع ، صمیمیت کارا برای مشتریان خاص تدارک دیده شده است. مشتریان با ما تصمیم خودشان به جمع افراد موفق پیوسته اند.

محصولات ما قیمت زیادی ندارند ، تفاوت خدمات ما خیلی زیادتر از چیزی که تصّور می کنید! محصولات ما شاید با همین نام در سایت های دیگری هم یافت شود ولی شک نکنید هرمحصولی ، محصول با کیفیت و اورجینال ابزار وردپرس نمی شود!

آیا این افزونه باعث کندی سایت نمی شود؟

خیر این افزونه باعث سنگینی سایت نمی شود و یکی از مزایای این پلاگین می باشد. البته می دانید که هر افزونه بخشی از منابع هاست را می گیرد که اگر هاست با کیفیتی داشته باشید، اثر آن را متوجه نمی شود.

آیا می‌توان آمار سایت را به کاربران سایت هم نشان داد؟

بله ، برای این منظور ابزارکی اضافه خواهد شد که می‌توانید تعداد کاربران آنلاین و تعداد بازدید‌ها را نمایش دهید

آیا آمار بازدید از هر صفحه را نمایش می‌دهد؟

خیر این ویژگی در افزونه وجود ندارد.

آیا خلاصه گزارش آمار بازدید سایت را می‌تواند به ایمیل مدیر ارسال کند؟

بله این امکان وجود دارد

آیا بخشی برای نمایش پر بازدید ترین صفحه دارد که به مدیر نمایش دهد؟

بله این بخش در افزونه وجود دارد و حتی بخشی برای آمار بر اساس عنوان پست‌ها وجود دارد که می‌توانید ده پست برتر و تعداد بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.

کاربران سوالات دیگری در بخش دیدگاه مطرح کرده اند، در صورت تمایل بخش دیدگاه را هم مشاهده نمایید. 

مترادف کمک کننده
  • مشاهده اطلاعات بازدیدکنندگان سایت

  • تحلیل رفتار کاربران سایت

  • جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان سایت

سوالات ذهنی
  • بهترین افزونه آمار بازدید وردپرس کدام است؟

  • چگونه آمار بازدید سایت را نمایش دهیم؟

  • چگونه اطلاعات بازدیدکنندگان سایت را آنالیز کنیم؟

مترادف کمک کننده
سوالات ذهنی
هنوز مطمئن نیستید؟ ما تلفن هم داریم!

خجالت را کنار بگذارید ، تماس بگیرید : 3364-035

نگران نباشید ، ما همیشه در دسترس هستیم حتی روز های تعطیل! همکاران ما بسیار مهربان هستند هر موقع تمایل داشتید تماس بگیرید تا رفاقتمان را شروع کنیم!

 

خرید را هرگز توصیه نمی کنیم اگر …

برای وبسایت خود یا دیگران به دنبال اعتماد ، ثبات ، قدرت و جذابیت نیستید! مشتریان ما از بزرگترین کمپانی های کشور هستند و ما با تمام توان در کنار آنها ایستاده ایم تا موفقیتی عظیم حاصل شود.

خرید از ابزار وردپرس برای شما مناسب نیست اگر به دنبال محصولی بی کیفیت و ارزان قیمت هستید. محصولات ما واقعی هستند و ما برای سایت های بزرگ ایرانی بوجود آمده ایم.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

87 دیدگاه. Leave new

آخرین بروزشده ها در سایت ابزار وردپرس

فهرست