با تهیه پکیج ویژه سئو چه خدماتی به شما ارائه می شود؟

سایت شما را به صورت کامل از نظر کلیه فاکتورهای مهم سئو داخلی و خارجی، محتوا و بک لینکها کاملا بررسی و آنالیز میکنیم ، سپس تمامی اشکالات سایتتان و مواردی که نیاز به اصلاح یا بهبود داشته باشد، در قالب یک فایل مکتوب در اختیار شما قرار می‌دهیم و توصیه هایی که منجر به افزایش بیشتر رتبه ی سایتتان شود به شما پیشنهاد خواهیم داد.

در صورتیکه سایت شما به تازگی طراحی شده باشد برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، شما را کاملا راهنمایی میکنیم.

در صورتیکه تمایل دارید در کلمه یا عبارت کلیدی خاصی رتبه ی سایتتان افزایش پیدا کند، برنامه ی گام به گام و دقیقی بابت آن کلمه کلیدی در اختیار شما قرار میدهیم و روش صحیح برای تولید محتوا و بهبود سئوی داخلی و افزایش رتبه ی سایتتان در آن کلمه کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم

( مدت زمان پشتیبانی این پکیج 1 ماه است، به این معنی که اگر در حین اجرای این برنامه سوالاتی داشته باشید ، شما را کاملا راهنمایی خواهیم کرد.
توجه داشته باشید با تهیه این پکیج برای افزایش رتبه در 1 کلمه کلیدی به شما برنامه داده میشود. با این حال اگر شما مراحل گفته شده در برنامه را با دقت و قدم به قدم اجرا کنید، و برای سایر کلمات کلیدی سایتتان هم به همین شیوه عمل کنید، میتوانید در سایر کلمات هم افزایش رتبه داشته باشید. )

بعد از اینکه سایت شما از نظر سئوی داخلی و محتوا بهینه شد، در مرحله بعدی، بک لینکهای رقبای شما را بررسی میکنیم و یک لیست از بهترین بک لینکهای آنها در یک فایل برای شما ارسال میکنیم و بهترین روش و استراتژی دقیق برای ساخت بک لینک ها را به شما آموزش می‌دهیم.

فهرست