آموزش نصب سورس گاردین بر روی لوکال هاست

سورس گاردین (SourceGuardian) نرم‌افزار انکدر و محافظت از کدهای PHP است. معمولا برنامه‌نویسان برای محافظت از کدهایی که نوشته‌اند از سورس گاردین استفاده می‌کنند. در حال حال حاضر اگر شما بخواهید از اسکریپت‌های یک برنامه‌نویس استفاده کنید، لازم است که سیستم سورس گاردین را نصب داشته باشید تا کدهای نوشته شده به درستی اجرا شوند.

برای مثال اگر شما از سایت ابزار وردپرس، قالب یا افزونه تهیه کرده‌اید، لازم است که سیستم سورس گاردین را داشته باشید؛ حالا تفاوتی ندارد که قالب یا افزونه را می‌خواهید در هاست یا لوکال استفاده کنید، در هر صورت باید سورس گاردین را نصب داشته باشید.

نصب سورس گاردین (SourceGuardian)

به صورت کلی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاست، باید سورس گاردین را نصب داشته باشند؛ حتی اگر نصب هم نداشته باشند، با ارسال یک تیکت می‌توانید از پشتیبان هاست بخواهید که سورس گاردین را نصب کند. اما اگر از لوکال هاست استفاده می‌کنید، به صورت پیشفرض سورس گاردین نصب نیست؛ بنابراین باید سورس گاردین را دانلود و نصب کنید.

نصب سورس گاردین بر روی لوکال هاست

در ادامه به صورت مرحله به مرحله توضیح داده‌ایم که چطور می‌توانید سورس گاردین را بر روی لوکال هاست (Localhost) نصب کنید.

<?php
phpinfo();
?>
ساخت فایل local.php
مشاهده اطلاعات مربوط به localhost
http://www.sourceguardian.com/loaders/download.php
وارد کردن اطلاعت localhost
دانلود نسخه مورد نیاز سورس گاردین برای لوکال هاست
extension=نام فایلی که دانلود کرده‌اید را اینجا قرار دهید
اضافه کردن کد به فایل php.ini

کلام آخر

امیدواریم با کمک این آموزش توانسته باشید فرایند نصب سورس گاردین بر روی لوکال هاست را به درستی و با موفقیت انجام دهید. اگر به مشکلی برخورد کردید یا سوالی داشتید، می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا کارشناسان و متخصصان ما به شما کمک کنند.

البته فراموش نکنید که استفاده از لوکال هاست ممکن است که مشکلات مختلفی برای شما ایجاد کند؛ به همین دلیل ما به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم که از لوکال هاست استفاده نمایید. در حال حاضر با هزینه بسیار کم (کمتر از 100 هزار تومان) می‌توانید از شرکت‌های مختلف مثل نت افراز هاست تهیه کنید و یک سایت کاملا واقعی در بستر اینترنت راه‌اندازی کنید.

خروج از نسخه موبایل