مقداد ای تی، گوشی های هوشمند روز را با کمترین قیمت ممکن عرضه می کند

بعد از یک ضربه اقتصادی که به واسطه ویروس کرونا به جهان وارد شد، بازار محصولات مختلف با التهاب روبرو شده و گوشی‌های هوشمند هم از این قاعده مستنثنی نبودند. البته محدودیت در زمینه عرضه و بسیاری از مشکلات دیگر هم در نهایت سبب شد که قیمت گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا کرده و کاربران خریدار بیشتر به سمت خرید محصولات ارزان قیمت روی بیاورند. این موضوع در کشور ما به دلیل مشکلات ارزی شدت بیشتری داشته و به‌این ترتیب، خریداران نیاز دارند که بیشتر به مقوله قیمت توجه کرده و محصولی هم راستا با نیازهای خود را با کمترین قیمت تهیه کنند.

فروشگاه مقداد آی تی با سابقه‌ای خوب سعی می‌کند که گوشی‌های هوشمند جدید بازار را با کمترین قیمت برای‌تان فراهم کند. می‌توانید گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده بازار را با کمترین قیمت از این سایت تهیه کرده و به سراغ پیکربندی‌های مختلف بروید. قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی شیائومی در این سایت کاملا قابل بررسی است و تمام مدل‌های پرطرفدار و به‌روز بازار را هم می‌توانید در لیست محصولات داشته باشید. برندهای دیگر هم در لیست محصولات حضور دارند و می‌توانید آن‌ها را با همدیگر مقایسه کنید.

لزوم خرید گوشی‌های هوشمند بیش از پیش دیده می‌شود و می‌دانیم که همه مردم جهان، تقریبا به این دستگاه نیاز دارند. سلایق در بین خریداران هم متفاوت است و هر کسی برای دلیلی خاص به گوشی نیاز پیدا می‌کند. این دلیل می‌تواند کاری یا سرگرمی باشد. گوشی ابزاری است که امکان برقراری ارتباط بین مردم جهان را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است و زندگی بدون آن تقریبا غیرممکن می‌شود. ابزارهای زیاد دیگری هم به‌عنوان مکمل گوشی هوشمند عمل کرده و کمک می‌کنند که کیفیت زندگی بیش از پیش افزایش پیدا کند. ساعت هوشمند از جمله این موارد است.

قیمت

هنگام خرید یک گوشی، قیمت همواره در درجه اول اهمیت قرار دارد. خریداران ابتدا به جیب خود نگاه کرده و سپس یک بازه قیمت برای انتخاب از بین محصولات در نظر می‌گیرند. با توجه به تنوع عالی گوشی‌ها در مقداد آی تی و رقابتی که در بین برندهای مختلف شکل گرفته است، با هر قیمتی می‌توانید به محصولی ارزشمند دست پیدا کنید. هم‌اکنون مشخصات فنی نزدیک به گوشی‌های بالارده وجود دارند که با قیمتی بسیار کمتر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. با نگاهی به قیمت گوشی شیائومی در سری‌های مختلف، به این حقیقت دست پیدا خواهید کرد.

قیمت گوشی‌های هوشمند

اگر هم نگاهی به قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس در مقداد آی تی بیندازید، این محصول قیمت مناسب‌تری نسبت به سایت‌های دیگر داشته و می‌توانید خریدی ارزشمند در هر پیکربندی را تجربه کنید. با توجه به امکانات ارزشمندی که در این گوشی وجود دارد، بالا بودن کلی قیمت گوشی‌های آیفون می‌تواند توجیه شود. گوشی‌های آیفون همواره دوربین منحصربه‌فردی داشته و اخیرا در زمینه باتری و صفحه نمایش هم به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند. این گوشی‌ها پردازنده قدرتمندی هم داشته و همواره در سنجش بنچمارک از پردازنده‌هایی مانند اسنپ دراگون و اگزینوس بهتر عمل می‌کنند.

اهمیت دوربین

دوربین هم هنگام خرید گوشی هوشمند باید در مرکز توجه باشد. بسیاری از کاربران برای ثبت لحظات ارزشمند زندگی خود از دوربین گوشی استفاده می‌کنند. هر چه قدر که این دوربین قدرتمندتر باشد، ارزش گوشی هم بالاتر است. برندها هم به این موضوع توجه نشان داده و می‌بینیم که اخیرا از ماژول‌های چند دوربینه استفاده می‌کنند. دوربین‌های واید و اولترا واید در گوشی‌ها قدرت گرفته و سنسورهای ماکرو و عمق را هم می‌بینیم که امکان تصویربرداری خلاقانه را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کنند. در بین گوشی‌های اندرویدی، سامسونگ بهترین عملکرد را داشته و همواره با بزرگ‌نمایی چندین برابر و کیفیت عالی دوربین‌های خود شناخته می‌شود.

در کل، گوشی‌های آیفون بهترین دوربین ممکن را دارند. با پرداخت قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به سنسورهای سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی دسترسی پیدا کنید که عکس‌های خلاقانه و خارق‌العاده تهیه کرده و کیفیت‌شان در حد و اندازه دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای عمل می‌کند. حتی یک قابلیت جدید فیلم‌برداری سینماتیک هم به این سری اضافه شده است که امکان فوکوش متغیر را در حین یا بعد از فیلم‌برداری فراهم می‌کند. اپل از این قابلیت در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرده و امکان جدید دیگری را برای دوربین آیفون ۱۳ خود فراهم کرد. این امکان به لطف تراشه قدرتمند این گوشی فراهم شده است.

سری آیفون ۱۳ اپل

می‌دانیم که سری آیفون ۱۳ همواره بهترین عملکرد را در بین گوشی‌های دیگر داشته است و فاصله‌ای که اپل در این بین انداخته است، ستودنیست. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های این سری هم معمولا بالاتر از گوشی‌های اندرویدی بوده و همین ممکن است که تنها قشر خاصی از مردم را به سمت این محصول بکشاند. شما می‌توانید کمترین و مناسب‌ترین قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس را در مقداد آی تی دریافت کرده و خریدی ارزشمند و رضایت بخش را تجربه کنید. همین امکان طی سال جاری و با سری آیفون ۱۴ هم رخ خواهد داد.

گوشی‌های آیفون در زمینه صفحه نمایش و باتری پیشرفت زیادی کرده و دیگر آن نقاط ضعف همیشگی را شاهد نیستیم. صفحه نمایش اولد این‌بار از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی به واسطه فناوری پروموشن بهره می‌برد و با متغیر بودن این نرخ تازه‌سازی، اپل می‌تواند میزان مصرف باتری را هم بیشتر کنترل کند. این گوشی هم‌اکنون باتری بزرگ‌تری نسبت به سال گذشته دارد که ۲.۵ ساعت عمر بیشتری را نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس تجربه می‌کند. ناچ صفحه نمایش هم ۲۰ درصد کوچک‌تر شده است تا طرفداران امید بیشتری به حذف کامل ناچ در آینده‌ای نزدیک داشته باشند.

سری آیفون ۱۳ اپل

خریدی ارزان از مقداد آی تی

علاقه‌مندان برای بررسی انواع گوشی‌های هوشمند می‌توانند به سایت مقداد آی تی مراجعه کنند. این سایت تنوعی عالی از محصولات را برای شما فراهم کرده و کمترین قیمت ممکن را نیز ارائه می‌کنند. تنها کافی است که قیمت گوشی سامسونگ در سری A را برای بررسی کرده و یک خرید ارزشمند نزدیک به کیفیت گوشی‌های پرچم‌دار را تجربه کنید. قیمت گوشی شیائومی هم مثل همیشه پایین‌تر از تمام برندها است و البته که همان مشخصات فنی برتر و قابل رقابت با سامسونگ و اپل را می‌توانید داشته باشید. مقداد آی تی در ارائه دیگر محصولات مانند لپ تاپ هم همین استراتژی را پیش گرفته است.

خروج از نسخه موبایل