لیست 7 مورد از محبوب‌ترین و بهترین سامانه‌های پیامکی

بهترین پنل پیامکی برای هر کسب‌وکار متفاوت است؛ زیرا هر کسب‌وکار، شرایط و نیازهای متفاوتی دارد که باید در هنگام انتخاب سامانه پیامکی، به آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین سامانه پیامکی ایران هستید تا به کمک آن کسب‌وکار خود را رشد دهید، باید ابتدا به طور دقیق نوع نیاز و استفاده‌های خود را از این سامانه مشخص نمایید. سپس می‌توانید از طریق لیستی که ما در اختیار شما می‌گذاریم، سامانه‌ای که بیشترین تطابق را با نیازهای شما دارد، انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که در این لیست سعی کردیم سامانه‌هایی را قرار دهیم که توانسته‌اند خدمات جامعی به مشتریان خود ارائه کنند و همچنین رضایت کامل اغلب مشتریان خود را به دست آورده‌اند.

1. پیامیتو

سامانه اس‌ام‌اسی پیامیتو یکی از سامانه‌های نوظهور و تازه‌کاری است که توانست در مدت بسیار کوتاهی، جای خود در بسیاری از لیست‌های بهترین پنل پیامکی ایران باز کند. پیامیتو با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه ارسال پیامک شکل گرفت و قادر است تمامی نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را پوشش دهد. به واسطه همین هدف نیز کارشناسانی مجرب، پشتیبانی مشتریان را حتی در روزهای تعطیل به صورت تلفنی و یا از طریق تیکت به انجام می‌رسانند.

پیامیتو تنها یک پنل پیامکی نیست؛ بلکه ابزاری حرفه‌ای برای بازاریابی است که می‌تواند از جهات مختلف به شما کمک کند. از مهم‌ترین خدمات و امکانات این سامانه می‌توان به امکان احراز هویت در کمتر از 5 ثانیه، امکان ارسال پیام‌های انبوه، ارسال طبق منطقه مکانی، ارسال به کد پستی، ارسال به اصناف و مشاغل، امکان ارسال پیام از طریق دکل‌های BTS و ارسال به شهر و استان‌های خاص اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را به این پنل متصل کرده و سپس به راحتی شروع به کار نمایید.

از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی پیامیتو، ارائه گزارش‌های کامل از ارسال پیامک است. سیستم گزارش‌دهی این سامانه بسیار جامع بوده که می‌توانید پس از هر ارسال، وضعیت را مشاهده کنید. در این گزارش، وضعیت پیام‌ها به طور دقیق به شما نشان داده خواهد شد و می‌توانید متوجه شوید که پیام‌ها به مخابرات رسیده‌اند یا به گوشی مخاطب. با این گزارش‌ها قطعاً تحلیل رفتار مشتری و تعیین استراتژی بازاریابی، برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: پیامیتو

2. ملی پیامک

سامانه ملی پیامک یکی از سامانه‌های معروفی است که با پشتیبانی 24/7 خود توانسته مشکلات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان حل کند. از سوی دیگر نیز سرعت ارسال پیام‌ها از طریق این سامانه بسیار بالاست و تقریباً هیچ تاخیر و اختلالی در ان وجود ندارد. با تهیه این پنل می‌توانید با مشتریان خود ارتباطی دائمی برقرار کرده و وفاداری آن‌ها را کسب کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های ملی پیامک باید به امکان ارسال پیام به شهر، منطقه و کدپستی های خاص اشاره کرد. این سامانه از پیام‌های زمانبندی شده نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود شما بتوانید حتی زمانی که دسترسی به پنل ندارید، پیام‌های مدنظرتان را ارسال کنید.

ملی پیامک دارای نسخه رایگان نیز می‌باشد که کمک می‌کند بهتر با آن آشنا شوید. همچنین یکی از خدمات جالبی که ملی پیامک به مشتریان خود ارائه می‌کند، عودت وجه در صورت نارضایتی تا 30 روز می‌باشد. بدین ترتیب می‌توانید بدون هیچ نگرانی از این سامانه استفاده کنید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: ملی پیامک

3. سامانه sms.ir

در لیست بهترین پنل پیامکی ایران، باید سامانه اس ام اس دات آی آر (پنل اس ام اس ایده‌پردازان) را نیز داشته باشیم. این سامانه یکی از خدمات‌دهندگان محبوب و قدیمی است که توانسته با ارائه امکاناتی جذاب، رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. این پنل پیامکی می‌تواند برای هر کسب‌وکاری در هر سطحی مؤثر واقع شود. داشبورد نسبتاً ساده و کاربرپسند آن کمک می‌کند تا تمامی کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و پیامک‌های مدنظرشان را ارسال کنند.

امکان ارسال پیامک با نام تجاری، شماره اختصاصی، ارائه خطوط خدماتی، منشی پیامک، ارسال هوشمند پیامک، وب‌سرویس کامل در کنار پلاگین‌های به‌روز، امکان اتصال به نرم‌افزارهای اختصاصی، امکان نظرسنجی و مسابقه‌های پیامکی، امکان ارسال خودکار پیام در پاسخ به پیام‌های دریافتی و پشتیبانی قوی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پنل محسوب می‌شوند. این سامانه 4 پلن مختلف دارد که عبارتند از پلن رایگان، پلن برنزی و پلن‌های نقره و طلایی. شما می‌توانید وابسته به نیاز و نوع کسب‌وکار خود، هر یک از آن‌ها را تهیه کنید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: sms.ir

4. پنل پیامکی کاوه نگار

یکی از بهترین پنل‌های پیامکی که در طول سال‌های فعالیت خود بدون سروصدا رشد کرده است، کاوه نگار می‌باشد. این پنل پیامکی موفق شده به برخی از شرکت‌های بزرگ ایرانی سرویس دهد و به‌مرورزمان جای خود را در میان بهترین پنل پیامکی‌ها باز کند. این سامانه پیامکی افزونه‌هایی برای وردپرس، اپن کارت، جوملا و مجنتو دارد که باعث می‌شود بتوانید خیلی راحت از آن استفاده کرده و با کاربران سایت خود ارتباط بگیرید.

همچنین جالب است بدانید که کاوه نگار خدمات تماس صوتی را نیز ارائه می‌کند که قابلیت تبدیل متن به صدا را داشته و باعث می‌شود خیلی راحت با مشتریان خود تماس تلفنی برقرار کنید. همچنین سرویس ارسال OTP آن کمک می‌کند تا پیام‌هایی که باید در زمان کوتاهی ارسال شوند (مثل پیام Verification) در کمتر از 1 دقیقه به مخاطب برسند. در نهایت هم امکان مدیریت مشتریان و قرار دادن آن‌ها به عنوان زیرکاربر، باعث می‌شود بتوانید اشخاصی را با حساب کاربری و اعتبار متفاوت، تحت کنترل خود داشته باشید. این موضوع کاوه نگار را از بسیاری پنل‌های پیامکی متمایز می‌سازد.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: کاوه نگار

5. فراز اس ام اس

سامانه فراز اس ام اس از آن دسته سامانه‌هایی است که در تبلیغات چیزی کم نگذاشته است. این موضوع باعث شده تا نام آن برای هر کسی بسیار آشنا باشد. البته در کنار تبلیغات، فراز اس‌ام‌اس به مشتریان خود این امکان را داده تا با کمترین هزینه، پنل پایه را تهیه کنند و بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین جالب است بدانید که این سامانه نیاز به تمدید سالیانه پنل ندارد.

ارسال پیامک با نام تجاری، امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی، امکان استفاده از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس، ارائه گزارش‌های بسیار دقیق برای تعیین استراتژی، امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی، نوبت‌دهی پیامکی، دایورت پیامک، عضویت خودکار در دفترچه تلفن، ارسال پیام بر اساس مشاغل و ارسال پیام صوتی از مهم‌ترین مزایای استفاده از فراز اس ام اس محسوب می‌شوند.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: فراز اس ام اس

6. مدیانا

یکی دیگر از قدیمی‌های لیست بهترین پنل پیامکی ایران، مدیانا است. سامانه پیامکی مدیانا یکی از فعالان محبوب این حوزه است که امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سامانه سرعت بالایی در ارسال دارد و همچنین امکان اتصال به افزونه‌های مختلف را دارد که باعث می‌شود بسیاری از کسب‌وکارها بتوانند از آن استفاده کنند. اعتبارسنجی otp، امکان ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک به کمک کد پستی، ارسال از روی نقشه، ارسال به تفکیک جنسیت، ارسال به مشاغل مختلف، ارسال بر اساس سن، امکان دریافت گزارش‌های دقیق و بررسی داده و رفتار مشتری از مهم‌ترین مزایای استفاده از مدیانا محسوب می‌شوند.

همچنین مدیانا می‌تواند خدماتی مانند نوبت‌دهی، نظرسنجی، برگزاری مسابقه، دریافت انتقادات و پیشنهادات، ارسال اخطاریه، ارسال پیامک تبریک و پاسخ‌گویی خودکار را نیز به مشتریان خود ارائه دهد. در نهایت هم پشتیبانی تمام‌وقت این سامانه شما را یاری می‌کند تا مشکلات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: مدیانا

7. پیام رسان

سامانه پیام رسان از آن دسته سامانه‌های باسابقه‌ای است که کاربران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. پیام رسان، پلن ارسال پیامک رایگان داشته و همچنین قادر است پیام‌ها را بر اساس سن، جنسیت، به تفکیک منطقه و به صورت زمان‌بندی شده ارسال کند. همچنین این سامانه امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر مزایای این سامانه باید به ارائه خطوط اختصاصی اشاره کرد. همچنین این سامانه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارد که می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی، نیاز مشتریان خود را پاسخ دهد.

یکی از مهم‌ترین مزایای رقابتی این سامانه، امکان پاسخگویی خودکار بعد از ساعت کاری و در ایام تعطیلات است. این موضوع کمک می‌کند تا شما بتوانید نظر مشتریان خود را جلب نموده و به آنان احساس اطمینان خاطر دهید. بانک شماره به‌روز، ارسال صوتی و سازگاری با بسیاری از افزونه‌های وردپرسی از دیگر مزایای این سامانه محسوب می‌شوند.

در نهایت پس از انتخاب بهترین پنل پیامکی برای کسب‌وکار خود، باید بهترین پلن آن سامانه را انتخاب نمایید. در این مرحله نیز باید به نیازهای خود توجه داشته باشید تا بتوانید مطابق با آن، بهترین پلن را تهیه کنید. البته بسیاری از سامانه‌هایی که معرفی کردیم از جمله پیامیتو، امکان ارتقای پلن را به شما خواهند داد. شما می‌توانید برای شروع از پلن‌های پایه و اقتصادی استفاده کرده و سپس در صورت رضایت از سامانه، پلن خود را ارتقا دهید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: پیام رسان

خروج از نسخه موبایل