خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس | انتقال نوشته ها و برگه ها

خروجی گرفتن از اطلاعات سایت در وردپرس کار بسیار ساده و راحتی است؛ ولی بسیاری از مدیران سایت با این موضوع آشنا نیستند و به همین دلیل هنگام خروجی گرفتن از محتواهای سایت دچار سردرگمی می‌شوند. حالا برای رفع این مشکل و کمک به شما عزیزان، ما تصمیم گرفتیم که نحوه صحیح و اصولی خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس را به شما آموزش دهیم.

چطور از نوشته ها و برگه ها در وردپرس خروجی بگیریم؟

راهکارها و روش‌های مختلفی برای خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از ابزار “برون بری” در خود وردپرس است. شما به راحتی با کمک ابزار برون بری می‌توانید از تمام پست های وردپرس خروجی بگیرید و حتی می‌توانید تمام اطلاعات را در یک سایت وردپرسی دیگر “درون ریزی” کنید. یعنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید تمام پست های (نوشته ها و برگه ها) سایت خود را به راحتی انتقال دهید.

البته روش‌های مختلفی برای خروجی گرفتن و انتقال نوشته ها و برگه ها در وردپرس وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال افزونه‌های زیادی برای بک آپ و انتقال در مخزن وردپرس وجود دارند که به صورت کاملا رایگان می‌توانید برای خروجی گرفتن و انتقال نوشته ها و برگه ها از یک سایت به سایت دیگر از آن‌ها استفاده کنید. حتی افزونه‌های فوق‌حرفه‌ای و غیررایگان مثل افزونه داپلیکیتور وجود دارند که به صورت تخصصی با کمک آن‌ها می‌توانید از یک سایت به صورت کامل بک آپ بگیرید و در یک هاست و دامنه دیگر، منتقل کنید.

خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس بدون نصب افزونه جانبی

اولین راهکار و روشی که قصد داریم برای خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس به شما عزیزان آموزش دهیم، استفاده از ابزار “برون بری” در خود وردپرس است. یعنی شما نیاز به نصب هیچگونه افزونه اضافی ندارید و خیلی راحت با کمک خود وردپرس می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن یک خروجی از نوشته ها و برگه ها بگیرید. در ادامه همراه ما باشید که به صورت کاملا گام به گام، نحوه خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها را آموزش داده‌ایم.

ابزار برون بری در وردپرس
برون بری نوشته ها و برگه ها

درون ریزی نوشته ها و برگه ها در وردپرس

جالب است بدانید که بعد از خروجی گرفتن، به سادگی می‌توانید از این فایل XML استفاده کنید و در یک سایت وردپرسی دیگر “درون ریزی” کنید. برای مثال اگر قصد دارید نوشته ها و برگه های یک سایت وردپرسی را به یک سایت وردپرسی دیگر منتقل کنید، با همین روش می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فرایند انتقال نوشته ها و برگه ها را انجام دهید. اکنون قصد داریم به صورت کاملا گام به گام، روش درون ریزی نوشته ها و برگه ها در وردپرس را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ابزار درون ریزی در وردپرس
نصب افزونه WordPress برای درون ریزی
اجرای درون ریز در وردپرس
درون ریزی نوشته ها و برگه ها

خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس با کمک افزونه

در روش قبل، ما نحوه خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس را بدون استفاده از افزونه های جانبی به صورت کامل و جامع آموزش دادیم. اکنون قصد داریم نحوه خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها را با کمک یک افزونه جانبی به نام “Export any WordPress data to XML/CSV” آموزش دهیم. البته ناگفته نماند که با استفاده از افزونه Export any WordPress data to XML/CSV برای خروجی گرفتن و انتقال نوشته ها و برگه ها به سایت های دیگر، قابلیت‌ها و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار دارید. بنابراین به صورت گام به گام در این آموزش همراه ما باشید و در صورت نیاز، از افزونه‌ای که معرفی کرده‌ایم استفاده کنید.

نصب افزونه برای خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها
نصب و فعالسازی افزونه Export any WordPress data to XML/CSV
انتخاب نوع پست تایپ (Post Type) برای خروجی گرفتن
خروجی گرفتن از محتوای سایت با افزونه Export any WordPress data to XML/CSV
تایید نهایی برای خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها

جالب است بدانید که افزونه Export any WordPress data to XML/CSV یک بخش به نام “Mange Exports” دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید به تمام فایل‌های خروجی گرفته شده، دسترسی داشته باشید.

مدیریت فایل‌های خروجی گرفته شده

خروجی گرفتن از نوشته ها و برگه ها در وردپرس با کمک افزونه

تاکنون به خوبی توانستید با افزونه Export any WordPress data to XML/CSV کار کنید و از نوشته ها و برگه های سایت، خروجی بگیرید. حالا برای اینکه بتوانید فایل خروجی را در سایت دیگری درون ریزی کنید، باید یک افزونه دیگر را به نام Import any WordPress data to XML/CSV نصب کنید. یعنی برای انتقال نوشته ها و برگه ها در وردپرس با کمک افزونه های جانبی، باید از دو افزونه مختلف استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید که قصد داریم نحوه کار با افزونه Import any WordPress data to XML/CSV را به صورت گام به گام آموزش دهیم.

نصب و فعالسازی افزونه Import any XML or CSV File to WordPress
درون ریزی و آپلود فایل خروجی گرفته شده

نتیجه‌گیری کلی

خروجی گرفتن و برون بری از نوشته ها و برگه ها در وردپرس کار سخت و دشواری نیست؛ فقط باید با روش‌های صحیح و اصولی انجام این کار آشنا باشید تا بتوانید بدون هیچگونه مشکلی، از نوشته ها و برگه ها خروجی بگیرید و سپس به راحتی آن‌ها را به یک سایت دیگر، منتقل کنید. حتی انجام این کار نیز زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد و در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به انجام این کار خواهید بود.

اگر تجربه‌ای در زمینه خروجی گرفتن و برون بری از اطلاعات و محتوای سایت وردپرسی دارید، در بخش دیدگاه‌ها می‌توانید مطرح کنید. 😍

خروج از نسخه موبایل