آموزش کامل رفع مشکل ورود به پیشخوان وردپرس

مشکل ورود به پیشخوان وردپرس می‌تواند بسیار ترسناک و دلهره‌آور باشد. گاهی اوقات کاربران وقتی نمی‌توانند وارد پیشخوان وردپرس خود شوند، فکر می‌کنند که وب‌سایتشان توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است. اما همیشه نمی‌توان با قاطعیت گفت که یک وب‌سایت هک شده است. زیرا دلایل زیادی وجود دارد، که موجب می‌شود شما نتوانید وارد پیشخوان وردپرس شوید.

ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید مشکل ورود به پیشخوان وردپرس را برطرف کنید. پس تا پایان این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

فراموش کردن نام کاربری و رمز ورود

یکی از دلایلی که موجب می‌شود کاربران نتوانند وارد پیشخوان وردپرس شوند، فراموش کردن نام کاربری و رمز عبور است. برای رفع این مشکل، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

بازیابی رمز عبور (مرحله اول)
بازیابی رمز عبور (مرحله دوم)

به همین راحتی می‌توانید مشکل ورود به پیشخوان وردپرس را برطرف کنید. اما اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش نکرده‌اید و هیچ مشکلی از این بابت ندارید، با ما در ادامه همراه باشید تا راه‌های دیگری برای رفع این مشکل به شما آموزش دهیم.

مسدودن شدن کوکی‌ها

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند سبب مشکل ورود به پیشخوان وردپرس شود، مسدود شدن کوکی‌ها در وردپرس است. در واقع اکثر افرادی که نمی‌توانند وارد پیشخوان وردپرس خود شوند، با همین مشکل روبرو هستند.

زمانی که کوکی‌ها مسدود می‌شوند، معمولا یکی از پیام‌های زیر در صفحه لاگین وردپرس به شما نمایش داده می‌شود.

خطا کوکی‌ها مسدود شده‌اند یا توسط مرورگر شما پشتیبانی نمی‌شوند. شما باید آن‌ها را فعال کنید تا وردپرس بتواند از آن استفاده نماید.

.Cookies are blocked or not supported by your browser. You must enable cookies to use WordPress

خطای مسدود شدن کوکی‌ها در وردپرس

برای رفع این مشکل کافی است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

ورود به تنظیمات کوکی
رفع مسدودیت کوکی‌های سایت

به همین سادگی توانستید کوکی‌ها را از مسدودیت خارج کنید و مشکل ورود به پیشخوان وردپرس را حل کنید.

رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس

برای برخی کاربران، ممکن است هربار صفحه لاگین وردپرس رفرش و ریدایرکت شود. این موضوع هم می‌تواند خیلی از مدیران وب‌سایت را آزار دهد و باعث سردرگمی آن‌ها شود که مشکل از کجاست؟ برای رفع این مشکل، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله “آموزش کامل رفع مشکل رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس” را مطالعه کنید.

مشکل ورود به پیشخوان وردپرس و صفحه سفید (صفحه مرگ)

گاهی اوقات کاربران حتی به صفحه لاگین وردپرس هم دسترسی پیدا نمی‌کنند. در واقع زمانی که می‌خواهند وارد صفحه لاگین وردپرس شوند، یک صفحه کاملا سفید را مشاهده می‌کنند. بسیاری از افراد با مشاهده این مشکل، دست‌وپای خود را گم می‌کنند و نمی‌دانند برای رفع این مشکل باید چه کاری را انجام دهند. ما در وبلاگ سایت ابزار وردپرس، یک مقاله با عنوان “آموزش رفع مشکل صفحه سفید وردپرس یا صفحه مرگ” برای شما آماده کرده‌ایم، که با مطالعه آن می‌توانید به سادگی این مشکل بزرگ را حل کنید.

ارسال تیکت به پشتیبان قالب

اگر تمام راه‌های بالا برای شما کارساز نبود، یک تیکت برای پشتیبان قالب خود ارسال کنید و این مشکل را مطرح کنید. قطعا پشتیبان قالب با دانشی که دارد می‌تواند در رفع مشکل ورود به پیشخوان وردپرس به شما کمک کند.

خروج از نسخه موبایل