تغییر سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها در وردپرس

فایل ها و پوشه های روی سایت شما دارای یک سطح دسترسی (Permission) مشخص هستند. حالا اگر سطح این دسترسی ها به درستی تنظیم نباشند، شما با خطاها و مشکلات مختلفی در وردپرس روبرو می‌شوید. برای مثال در وردپرس معمولا سطح دسترسی فایل ها را روی عدد 644 و سطح دسترسی پوشه ها را روی عدد 755 تنظیم می‌کنند. حالا اگر کوچیک‌ترین تغییری در این سطح دسترسی ها اعمال کنید، باعث می‌شود عملکرد سایت شما دچار اختلال شود و با مشکلات و خطاهای مختلفی روبرو شوید.

در این مقاله از وبلاگ ابزار وردپرس همراه ما باشید تا نحوه تغییر سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها را به شما عزیزان آموزش دهیم.

تغییر سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها

تاکنون اطلاعاتی درمورد سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها در وردپرس بدست آوردید. همچنین متوجه شدید که اگر به درستی سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها را تنظیم نکنید، با مشکلات و خطاهای مختلفی مواجه می‌شوید. حالا در قسمت زیر به صورت گام به گام نحوه تغییر سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها را به شما آموزش می‌دهیم.

ورود به قسمت تغییر سطح دسترسی فایل ها
تغییر سطح دسترسی پوشه در وردپرس

به همین راحتی توانستید مشکل سطح دسترسی ها را در وردپرس برطرف کنید. همچنین با انجام این کار مشکل و خطای سایت شما به راحتی برطرف خواهد شد. امیدواریم با این مقاله آموزشی در رفع مشکل سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها به شما عزیزان کمک کرده باشیم. 🙂

خروج از نسخه موبایل