رپرتاژ آگهی

نسخه بتای iOS 16.2 مشکلات آیفون را حل می‌کند

آخرین نسخه بتای iOS 16.2 که در اوایل این هفته برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی منتشر شد؛ به مشکلات طولانی مدت مشتریان آیفون 13 پرو و ​​آیفون 14 پرو پرداخته است که باعث می‌شود انیمیشن‌های سیستم در هنگام بستن و جابه‌جایی بین برنامه‌ها، باز کردن قفل، تأخیر داشته باشند.

برخی از کاربران آیفون 13 پرو و ​​آیفون 14 پرو که ظاهراً از انتشار اولیه iOS 16 سرچشمه می‌گیرند؛ انیمیشن‌هایی را تجربه کرده‌اند که در iOS لکنت دارند و با فرکانس 120 هرتز اجرا نمی‌شوند. هیچ یک از به‌روزرسانی‌های بعدی iOS 16 هنوز به این مشکل رسیدگی نکرده است، از جمله iOS 16.1 که ماه گذشته منتشر شد. اما، طبق گزارشات کاربران در MacRumors Forums و Reddit، آخرین نسخه بتا iOS 16.2 عملکرد انیمیشن‌ها و لکنت را بهبود بخشیده است.

تاثیر مشکل روی آیفون 13 پرو مکس

به نظر می‌رسد این مشکل بیشتر بر مدل‌های آیفون 13 پرو و ​​آیفون 14 پرو تأثیر می‌گذارد زیرا نمایشگرهای ProMotion دارند و به آنها اجازه می‌دهد تا 120 هرتز کار کنند. با این حال، برخی از کاربران سایر مدل‌های آیفون نیز تجربه‌های مشابهی را گزارش کرده‌اند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که بر چندین مدل مختلف آیفون تأثیر بگذارد.

انتظار می‌رود اپل iOS 16.2 را در اواسط دسامبر با چندین ویژگی جدید، از جمله گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید برای نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو، ویجت‌های جدید Lock Screen و موارد دیگر برای عموم منتشر کند. پوشش اخیر ما از حداقل هشت ویژگی جدید که در اواخر ماه آینده با iOS 16.2 به آیفون عرضه می‌شود را بررسی کنید.

امکانات جذاب آیفون 13

این اولین باری نیست که ما یک گوشی هوشمند 1 ترابایتی می‌بینیم؛ اما اولین بار است که اپل چنین فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کند و این برای شما هزینه خواهد داشت؛ بنابراین به دقت فکر کنید که آیا واقعاً به این مقدار فضا نیاز دارید یا خیر. واقعاً، 1 ترابایت فقط برای کسانی است که از iPhone 13 Pro Max برای ساخت فیلم و تولید مجموعه‌ای از ویدئوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه یا هزاران عکس با حداکثر وضوح استفاده می‌کنند. بیشتر مردم به بیش از 512 گیگابایت نیاز ندارند.

حتی پس از گذشت یک سال، ما همچنان پشت منحنی مدل‌های قبلی آیفون را که برای اولین بار در آیفون 6 دیده شد؛ از دست می‌دهیم. تغییر همیشه در دنیای طراحی گوشی‌های هوشمند مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ اما در دست گرفتن آن احساس راحتی کمتری دارد. استفاده طولانی‌مدت از تلفن می‌تواند انگشتان دست را کمی بیشتر از حد معمول بکشد و این می‌تواند منجر به دردهای خفیف شود. ارقام ما با گذشت زمان تطبیق داده شدند؛ اما اگر تصمیم گرفته‌اید که فقط «آیفون با باتری واقعاً طولانی مدت» را می‌خواهید؛ ارزش آن را دارد که بدانید.

کانکتور لایتنینگ در پایه تلفن، در کنار بلندگو باقی می‌ماند (خوب، یکی از آنها دیگری در گوشی قرار دارد و هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی، صدا را کاملاً خوب پخش می‌کند).

ارزش خرید آیفون 13

در حالی که تغییر اپل آیفون به USB-C در پایین دارای مزایای بی شماری خواهد بود (شارژ شدن سریع‌تر و انتقال داده برای یک دستگاه)، به وضوح خشم بسیاری از افراد را با شارژرهای آیفون به همراه خواهد داشت. نسخه Sierra Blue آیفون 13 پرو مکس برای ما ارسال شد و مانند سایر رنگ‌های این محدوده (گرافیت، طلایی و نقره‌ای)، در سمت خاموش است تا به کسانی که نیاز به انجام کارهای حرفه‌ای‌تری دارند (مانند حمل کردن) اجازه دهد. کیف و یک ناهار هفتگی باتومی از اکانت برای داشتن تلفن در جلسات و امثال آن.

رنگ آبی یک افزودنی قوی به خط تولید آیفون پرو است؛ اما باوجوداینکه این گوشی دارای محافظ سرامیکی فوق‌العاده محکم اپل در جلو است؛ ما همچنان به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مورد را در یک قاب قرار دهید. MagSafe، اتصال مغناطیسی در پشت سری جدید آیفون که به شما امکان می‌دهد شارژرها و سایر لوازم جانبی را به صورت بی سیم متصل کنید، نیز بازمی گردد و تبدیل به یک نقطه فروش می‌شود. اکنون چهار گوشی دیگر وجود دارد که از MagSafe استفاده می‌کنند؛ انتظار می‌رود قاب‌ها، پایه‌ها، کنترل‌کننده‌ها و گیمبال‌های بیشتری ظاهر شوند و این واقعاً جالب است که فقط روی دیسک فلزی گرد بچرخید و ببینید که تلفنتان بلافاصله شارژ می‌شود.

خرید محصولات اپل از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب فروشگاهی است که تمامی محصولات اپل را به صورت قسطی به فروش می‌رساند. کاربران در فروشگاه بازرگانی سیب تمامی محصولات اپل از جمله مک بوک، گوشی، آیپد و اپل واچ خریداری نمایند. در فروشگاه بازرگانی سیب می‌توانید تنها با پرداخت 40 درصد از کل مبلغ گوشی محصول خود را دریافت کرده و باقی مانده مبلغ را در اقساط سه الی دوازده ماه پرداخت نمایید. جهت مشاهده قیمت آیفون ۱۳ کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا