بازاریابی دیجیتال

بهترین پنل پیامکی ایران | راهنمای جامع انتخاب سامانه اس ام اس

بهترین پنل پیامکی در ایران کدام است و از کدام سامانه اس ام اس استفاده کنیم ؟ این سوالی است که همیشه ذهن کاربران و مدیران سایت را درگیر می‌کند؛ به احتمال زیاد شما هم هنگام خرید پنل اس ام اس، همین سوال را از خودتان می‌پرسید.

انتخاب بهترین پنل پیامکی کار سخت و دشواری نیست؛ ولی باید با تمام پنل های پیامکی کار کرده باشید و تجربه خوبی نیز کسب کرده باشید. در این صورت می‌توانید بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنید. ما تاکنون از سامانه های پیامکی مختلف استفاده کرده‌ایم و تجربه بسیار خوبی نیز بدست آورده‌ایم؛ حالا در این مقاله از بلاگ ابزار وردپرس قصد داریم بهترین پنل اس ام اس ایران را خدمت شما کاربران عزیز و گرامی معرفی کنیم. 😉

بهترین پنل پیامکی با نام‌های دیگری همچون: بهترین پنل اس ام اس ، بهترین سامانه پیامکی ، بهترین سامانه اس ام اس نیز شناخته می‌شود. بنابراین هر کدام از این عبارت‌ها را در مقاله مشاهده کردید، به یک معنا هستند.

آنچه می‌خوانید:

پنل پیامکی چیست

سامانه اس ام اس، یک ابزار فوق‌العاده اقتصادی است که به شما این امکان را می‌دهد که به صورت انبوه شروع به ارسال پیامک در سطح گسترده کنید و با مشتریان خود وارد تعامل و ارتباط هوشمندانه شوید. در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا از بهترین پنل های پیامکی استفاده می‌کنند و به خوبی می‌دانند که یک پنل اس ام اس باکیفیت، چه تاثیری می‌تواند بر افزایش فروش و اعتمادسازی داشته باشد.

پنل پیامکی به هیچگونه نرم‌افزار یا سخت‌افزاری نیاز ندارد؛ فقط لازم است مثل هر سایت دیگری، فرایند ثبت‌نام و احراز هویت را در سامانه پنل پیامکی انجام دهید. سپس با استفاده از نام کاربر و رمز عبور خود، می‌توانید به سامانه پیامکی متصل شده و اس ام اس ارسال کنید.

چرا باید از پنل پیامکی استفاده کنیم

بهترین سامانه پیامکی می‌تواند در هر زمینه‌ای برای یک کسب‌وکار مفید و کاربردی باشد. برای مثال سایت‌ها با استفاده از یک پنل پیامکی می‌توانند فرایند احراز هویت کاربران را به صورت پیامکی انجام دهند. در حال حاضر احراز هویت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر سایت باید آن را انجام دهد. چرا که امروزه خریدهای فیشینگ (خرید با کارت دزدی) بسیار رایج شده است و اگر یک سایت نتواند کاربر را احراز هویت کند، مقصر اصلی مدیر سایت محسوب می‌شود.

پنل پیامکی قابلیت اطلاع رسانی به کاربران و حتی مدیر سایت را فراهم می‌کند. یعنی براساس شرایط مختلف می‌توانید مشخص کنید که پیامکی برای کاربران یا مدیر سایت ارسال شود. انجام این کار می‌تواند تاثیر ویژه‌ای بر افزایش فروش و اعتمادسازی یک سایت داشته باشید. حتی اگر دقت کرده باشید، بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ نیز پیامک های اطلاع رسانی ارسال می‌کنند.

بهترین سامانه اس ام اس برای ارسال پیامک های تبلیغاتی نیز کاربردی است. برای مثال می‌توانید لیستی از شماره تلفن‌ها را انتخاب کنید و برای آن‌ها پیام تبلیغاتی ارسال نمایید. انجام این کار می‌تواند تاثیر ویژه‌ای بر افزایش تعداد مشتریان و درآمدهای کسب‌وکار شما داشته باشد. ما اکنون در سایت ابزار وردپرس نیز به مناسبت‌های مختلف، پیام‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنیم و بازدهی بسیار خوبی کسب کرده‌ایم.

فراموش نکنید که هر سامانه پیامکی دارای قابلیت‌ها و امکانات متفاوت است. اگر می‌خواهید یک پنل پیامکی تهیه کنید که بیشترین قابیلت‌ها و امکانات را در اختیار شما قرار دهد، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا بهترین پنل پیامکی ایران را معرفی کنیم.

ویژگی های پنل پیامکی

استفاده از بهترین سامانه اس ام اس ایران ، ویژگی های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که ما به 3 مورد از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

افزایش مشتری

بازاریابی پیامکی می‌تواند کاربران مختلف را تبدیل به مشتری کند! در واقع اگر بتوانید متن‌های جذاب بنویسید و به صورت پیامکی ارسال کنید، ممکن است که بتوانید از طریق همین پیامک ها، مشتریان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید و در نتیجه درآمد بیشتری هم بدست آورید. متاسفانه اغلب مدیران سایت، بازاریابی پیامکی را نادیده گرفته‌اند و همین موضوع فروش و درآمد آن‌ها را کاهش داده است.

وفاداری مشتری

پنل پیامکی می‌تواند یک راه فوق‌العاده آسان برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان و کاربران سایت باشد. اگر بتوانید خیلی خوب و هوشمندانه ارتباط برقرار کنید، بدون شک وفادارای مشتریان و کاربران نسبت به کسب‌وکار شما بیشتر می‌شود. همچنین می‌توانید انواع مسابقات، آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها را ایجاد نمایید و افراد را به تعامل بیشتر دعوت کنید.

ارتباط با مشتری

بهترین سامانه پیامکی به شما قابلیت ایجاد دفترچه تلفن و دسته‌بندی‌ها را می‌دهد. با کمک این ویژگی می‌توانید پیام های هدفمندی را به دسته‌ای خاص از کاربران و مشتریان ارسال کنید. اگر بتوانید واقعا ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید، تاثیرات بی‌نظیر آن را به مرور زمان مشاهده خواهید کرد.

انتخاب بهترین پنل پیامکی ( بهترین سامانه اس ام اس )

انتخاب بهترین پنل پیامکی ( بهترین سامانه اس ام اس )
انتخاب بهترین پنل پیامکی ( بهترین سامانه اس ام اس )

انتخاب بهترین پنل اس ام اس کار ساده و آسانی است، فقط باید برخی از پارامترها را به‌ صورت دقیق و کامل بررسی کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه به ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی اشاره خواهیم کرد تا بتوانید بهترین سامانه اس ام اس ایران را انتخاب کنید.

توجه به تعرفه و امکانات سامانه اس ام اس

بهترین پنل دارای امکانات اولیه بسیار شگفت‌‌انگیز و قیمت‌های منصفانه است. این نوع از پنل ها به دنبال جلب رضایت کاربران هستند و به همین جهت بالاترین کیفیت را در مقابل عادلانه‌ ترین قیمت‌ها ارائه می‌کنند. حالا با توجه به این موارد که اشاره شد، پیشنهاد ما استفاده از پنل پیامکی پیامیتو است. برای بررسی قیمت‌ها می‌توانید صفحه امکانات و تعرفه‌ ها را در سایت پیامیتو بررسی کنید.

سامانه اس ام اس پیامیتو خالق هوش برتر ارتباط پیامکی در کشور، چهار نوع پلن مختلف را براساس نیاز مشتری طراحی کرده است. هر کدام از این پلن‌ها نیز دارای قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی هستند که به صورت دلخواه می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  • پلن پایه
  • پلن اقتصادی
  • پلن شرکتی
  • پلن ویژه

تست کردن نسخه دمو (نسخه آزمایشی)

نسخه دمو یا نسخه آزمایشی می‌تواند شما را با امکانات پنل پیامکی بیشتر آشنا کند. پیشنهاد ما این است که قبل از پرداخت هرگونه هزینه، ابتدا از نسخه دمو یا نسخه آزمایشی استفاده کنید و در نهایت با اطمینان کامل، پلن‌های پیامکی را تهیه نمایید. سامانه اس ام اس پیامیتو دارای نسخه دمو (نسخه آزمایشی) است که با بررسی آن می‌توانید متوجه شوید که چطور در کمترین زمان و فقط با چند کلیک ساده، می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید.

بهترین پنل پیامکی دارای امکانات بی‌نظیری از جمله: ارسال تدریجی، ارسال انبوه، ارسال پیام صوتی و متنی، ارسال پیامک به خارج از کشور، بانک و گنجینه شماره‌ها، ارسال از روی نقشه، ارسال بر اساس جنسیت و… است که پیامیتو تمامی این امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم پشتیبانی پنل پیامکی

پشتیبانی مشتریان بسیار اهمیت دارد. بهترین پنل پیامکی دارای واحد پشتیبانی بسیار خارق‌العاده است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات کاربران را رفع کند و پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد. سامانه پیامکی پیامیتو آماده پاسخگویی و پشتیبانی از مشتریان است. پشتیبانان پیامیتو در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا 8 شب؛ پنج‌شنبه و جمعه از ۹ صبح تا 4 عصر در خدمت کاربران هستند.

قابلیت برگزاری مسابقه و نظرسنجی

یکی از ویژگی‌های خاص و منحصربه ‌فرد پنل‌های پیامکی، برگزاری انواع مسابقه و نظرسنجی است. شما با کمک این ویژگی می‌توانید ارتباطات خود را با مشتریان گسترش دهید. همان‌طور که گفته شد، تعاملات بین فروشنده و مشتریان بسیار مهم است و اگر می‌خواهید ارتباط هوشمندانه و به صرفه‌ای با مشتریان خود ایجاد کنید، بهترین کار برگزاری مسابقات و ایجاد انواع نظرسنجی‌ها است. سامانه پیامکی پیامیتو این قابلیت خارق‌العاده و بی‌نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

گارانتی بازگشت وجه

بهترین پنل پیامکی در ایران باید گارانتی بازگشت وجه داشته باشد. چرا که سامانه اس ام اس اگر واقعا از کیفیت کار خود مطمئن باشد، هراسی از این موضوع نخواهد داشت. حالا جالب است بدانید که پنل پیامکی پیامیتو برای تمامی پلن‌های خود ۳۰ روز گارانتی بازگشت وجه در نظر گرفته است و اینگونه خیال شما را همه جوره راحت می‌کند. یعنی اگر از خدمات ارائه شده توسط پیامیتو ناراضی باشید، هزینه پرداختی شما عودت داده می‌شود.

ارائه خط خدماتی اشتراکی (رایگان و بدون سفته)

خط خدمات اشتراکی با قابلیت ارسال سریع به لیست سیاه (بدون نیاز به سفته)
خط خدمات اشتراکی با قابلیت ارسال سریع به لیست سیاه (بدون نیاز به سفته)

بهترین پنل اس ام اس بدون سفته و به صورت رایگان خطوط اشتراکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را به لیست مسدودی (Black List) کاربران ارسال کنید. یعنی حتی کاربرانی که شماره‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، پیام های شما را دریافت می‌کنند.

در واقع از آنجایی که برخی افراد پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود می‌کنند، این قابلیت می‌تواند برگ برنده‌ای برای شما باشد. چرا که برخی کاربران لیست مسدودی‌ها را بررسی می‌کنند و همین موضوع شانس دیده شدن شما را افزایش می‌دهد. برای فعال‌سازی این قابلیت لازم است به صفحه “ارسال به بلک لیست با خط خدماتی” در سایت پیامیتو مراجعه کنید.

ارائه خط خدماتی اختصاصی 9000

با توجه به اینکه خط خدماتی اشتراکی محدودیت‌های مختلفی دارد، برخی افراد ممکن است که تمایل داشته باشند از خط خدماتی اختصاصی استفاده کنند. برای مثال در حال حاضر خطوط خدماتی اشتراکی اجازه نمی‌دهند که هر نوع پیامک متنی را ارسال کنید؛ ولی با استفاده از خط خدماتی اختصاصی دیگر محدودیت‌های این‌چنینی نخواهید داشت.

البته قبلا فقط شرکت‌های حقوقی (شرکت‌های ثبت شده) می‌توانستند خط خدماتی اختصاصی تهیه کنند؛ ولی اپراتور 9000 بر روی کار آمد و قوانین ساده‌تری برای تهیه خط خدماتی اختصاصی در نظر گرفت. در حال حاضر افراد حقیقی هم می‌توانند با کمترین هزینه ممکن، خط خدماتی اختصاصی تهیه کنند.

از جمله مهم‌ترین مزایای خطوط خدماتی اختصاصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت ارسال لینک در محتوای پیامک
  • سرعت بسیار بالا در ارسال اس ام اس
  • عدم محدودیت در تعداد و متن پیامک
  • امکان ارسال متن تبلیغاتی و تبریک تولد به لیست مشتریان
  • قابل استفاده در وبسرویس API و افزونه‌های پیامکی

بانک شماره تلفن (جامع و کامل)

بهترین سامانه اس ام اس در ایران، باید بتواند بانک شماره تلفن در اختیار شما قرار دهد. منظور از بانک شماره تلفن این است که به صورت دسته‌بندی شده و مرتب، لیستی از شماره تلفن‌ها وجود داشته باشد که بتوانید برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی از آن‌ها استفاده کنید.

پیامیتو دارای بزرگترین بانک‌های اصناف برای تمامی مشاغل است و از جمله این موارد می‌توان به: بانک استان‌های کشور، بانک تفکیک شده اصناف کشور، بانک شماره‌های ایرانسل به تفکیک استان و به تفکیک پیش شماره، بانک شماره‌های فعال کشوری، بانک محله‌ای، بانک مشاغل، اصناف و دارندگان صنایع و در نهایت بانک کد پستی کل کشور اشاره کرد.

ارائه گزارش‌های شفاف و دقیق

از ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی می‌توان به ارائه گزارشات بسیار واضح و دقیق بعد از ارسال پیامک نام برد. معمولا این گزارش در یک فایل اکسل برای شما ارسال می‌شود و به راحتی می‌توانید بر اساس آن شروع به چیدمان استراتژی تبلیغاتی خود کنید و نقات قوت و ضعف خود را بررسی کنید.

بازگشت هزینه پیامک ارسال نشده

بهترین سامانه اس ام اس باید هزینه پیامک های ارسال نشده را عودت دهد. البته پیامک های ارسال‌نشده به دو گروه تقسیم می‌شوند، پیام هایی که به هر نحوی ارسال نشده‌اند و پیام هایی که ارسال شده‌اند ولی Deliver نشده‌اند. برای مثال در موارد زیر هزینه پیامک ارسال نشده عودت می‌گردد.

  • شماره موبایل غلط باشد
  • شماره موبایل مدت زمان زیادی خاموش باشد
  • به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود
  • شماره موبایل در لیست سیاه مخابرات باشد

در مواردی که پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکل آنتن‌های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد، این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نمی‌شود. در نتیجه هزینه پیامک توسط سامانه اس ام اس عودت نمی‌گردد.

البته اپراتور 2000 و 50004 نسبت به بقیۀ اپراتورها استثنا هستند، یعنی کامل‌ترین هزینۀ بازگشت را دارند؛ ولی این نکته را در نظر بگیرید که تعرفه پیامکی بالاتری هم به نسبت بقیۀ اپراتورها دارند.

دارای خطوط اختصاصی

بهترین سامانه اس ام اس قطعا دارای خطوط اختصاصی ارسال پیامک است که این امکان در پیامیتو محیا شده است و خطوط اختصاصی آن شامل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و خطوط ثابت است که هر یک دارای مزایای منحصربه‌فردی هستند. شما می‌توانید اطلاعات و تعرفه خط اختصاصی پیامیتو را در صفحه “خط اختصاصی ارسال پیامک” بررسی کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه و به صورت هدفمند

بهترین پنل پیامکی می‌تواند به صورت هوشمند شروع به ارسال پیامک به یک نقطه جغرافیایی خاص کند. برای مثال خیلی ساده و راحت می‌توانید یک منطقه خاص را بر روی نقشه انتخاب نمایید و سپس برای افرادی که در آن محدوده زندگی می‌کنند، پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنید. بهترین پنل پیامکی ایران یعنی سامانه اس ام اس پیامیتو این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال پیامک بر اساس اصناف و مشاغل خاص

بهترین پنل پیامکی باید بتواند اس ام اس تبلیغاتی شما را به صورت کاملا هدفمند، فقط به یک قشر خاصی از اصناف و مشاغل ارسال کند. به عنوان مثال اگر شما در زمینه اقتصاد و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنید، باید بتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به بانک‌ها ارسال نمایید. پنل پیامکی پیامیتو که به عنوان بهترین سامانه اس ام اس در ایران معرفی کرده‌ایم، چنین قابلیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارائه افزونه‌های اختصاصی و حرفه‌ای

ارائه افزونه‌های اختصاصی برای پلاگین های مختلف
ارائه افزونه‌های اختصاصی برای پلاگین های مختلف

جالب است بدانید که معروف‌ترین افزونه‌های وردپرس مثل ووکامرس قابلیت ارسال پیامک را ندارند. ولی پنل پیامکی باید افزونه‌های اختصاصی و حرفه‌ای داشته باشد تا با نصب آن‌ها بتوانید قابلیت ارسال پیامک را به افزونه‌هایی مثل ووکامرس اضافه کنید. بهترین پنل پیامکی ایران را که پیامیتو معرفی کرده بودیم، دقیقا همچین کاری انجام داده است. یعنی پیامیتو افزونه‌های اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید امکان ارسال پیام را به افزونه‌های مختلف اضافه کنید.

سامانه اس ام اس پیامیتو سریع‌ترین شبکه پیامکی جهت ارتباط با مشتریان را برای شما فراهم می‌کند و شما با مراجعه به صفحه افزونه‌های پیامکی می‌توانید انواع افزونه‌ها و ماژول‌های اختصاصی برای سیستم‌های سایت‌ساز را ببینید. تمامی این موارد پس از احراز هویت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

افزونه‌های ارائه شده توسط پیامیتو (بهترین پنل پیامکی ایران)

بهترین پنل پیامکی ایران یعنی پیامیتو، در حال حاضر افزونه‌های زیر را به صورت اختصاصی ارائه کرده است:

  • افزونه پیامک ووکامرس: حرفه‌ای ترین و پر امکانات‌ترین افزونه اطلاع رسانی پیامکی در فروشگاه‌ساز ووکامرس
  • افزونه پیامک EDD: افزونه ارسال پیامک ایزی دیجیتال دانلود این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که یک سیستم اطلاع رسانی پیامکی حرفه‌ای در فروشگاه ساز EDD ایجاد نمایید.
  • افزونه پیامک آلتیمیت ممبر: با استفاده از این افزونه می‌توانید ویژگی ثبت نام و ورود پیامکی را به افزونه قدرتمند آلمتیمیت ممبر اضافه کنید.
  • افزونه پیامک گرویتی فرم: کامل‌ترین افزونه ارسال پیامک اطلاع رسانی در فرم های گرویتی در بخش ثبت نام، پرداخت و تکمیل فرم‌ها
  • افزونه پیامک تایید فروشنده دکان: با کمک این افزونه به راحتی می‌توانید سیستم احراز هویت فروشندگان را به افزونه دکان اضافه نمایید.
  • افزونه پیامک تیکت و پشتیبانی: بهترین افزونه پیامک اطلاع رسانی تیکت‌های مدیران و مشتریان در پلاگین awesome support حرفه‌ای
  • افزونه دیجیتس: نسخه رایگان دیجیتس که قابلیت ثبت‌نام و ورود با شماره موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • افزونه پیامک المنتور: با کمک این افزونه، شما سیستم احراز هویت پیامکی را می‌توانید به صفحه‌ساز المنتور اضافه کنید.

سؤالات رایج و پرتکرار درباره بهترین پنل پیامکی

اکنون قصد داریم به سوالاتی پاسخ دهیم که کاربران زیادی از ما پرسیده‌اند.

برای استفاده از پنل پیامکی به چه نرم ‌افزار یا سخت افزاری نیاز دارم؟

برای استفاده از بهترین پنل پیامکی، فقط به اینترنت و مرورگر نیاز خواهید داشت. سامانه اس ام اس پیامیتو در واقع بسیار شبیه به ایمیل است که با کمک نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به راحتی به پنل خود دسترسی پیدا کنید و شروع به ارسال پیامک کنید. (فقط نیاز به احراز هویت می‌باشد.)

تمامی این موارد فقط با چند کلیک بسیار ساده انجام می‌شود.

تفاوت پلن‌های پیشنهادی سامانه پیامکی پیامیتو در چیست؟

از مهم‌ترین تفاوتِ پلن‌های پیامیتو می‌توان به امکانات، قابلیت‌ها و تعرفه ارسال پیامک اشاره کرد.

ابزار وردپرس از سامانه پیامیتو برای تبلیغات استفاده می‌کند؟ چه پلنی را پیشنهاد می‌دهد؟

بله؛ تمامی پیامک‌های انبوه اطلاع‌رسانی سایت ابزار وردپرس از طریق سامانه پیامیتو ارسال می‌شود. پیشنهاد تیم ابزار وردپرس استفاده از پلن ویژه یا شرکتی است.

در آینده می‌توانم پلنم را در پیامیتو ارتقا دهم؟

بله. شما به راحتی و با پرداخت هزینه مابه‌تفاوت، می‌توانید پلن خود را ارتقا دهید.

آیا به تعرفه‌های پیامک‌های پیامیتو مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود؟

به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی شما در پیامیتو هیچ‌گونه مالیات اضافی پرداخت نخواهید کرد. تمامی پلن‌های سامانه اس ام اس پیامیتو براساس مالیات محاسبه شده‌اند.

پنل پیامکی چقدر زمان لازم دارد تا فعال شود؟

شما بلافاصله بعد از ثبت نام و احراز هویت، پس از اینکه مدارک شما مورد تایید قرار گرفت، به راحتی می‌توانید شروع به ارسال پیامک از داخل پنل خود کنید.

از مدارک صحبت کردید، چه مدارکی برای فعال‌سازی ضروری است؟

برای احراز هویت، ارسال تصویر کارت ملی و تصویر سلفی از چهره الزامی است.

آیا برای استفاده از پنل پیامکی محدودیت وجود دارد؟

خیر. هیچگونه محدودیتی برای ارسال پیامک وجود ندارد و شما هر بار می‌توانید بالای یک میلیون پیامک ارسال کنید.

چرا بهترین پنل پیامکی ایران ، پیامیتو است؟

پیامیتو دارای تعرفه‌های منصفانه و امکانات بسیار باکیفیت است. شما می‌توانید اگر شما در سال‌های آتی اقدام به تمدید کنید، از ۴۰٪ تخفیف ویژه پیامیتو برخوردار خواهید شد. فراموش نکنید پشتیبانان پیامیتو نیز هر لحظه در خدمت مشتریان هستند.

چطور بهترین پلن را برای کسب‌وکارم انتخاب کنم؟

شما می‌توانید بر اساس نیاز خود شروع به انتخاب بهترین پلن کنید. در ابتدا بهتر است امکانات و تعرفه‌ها را به خوبی تحلیل و بررسی نمایید.

از مزیت‌های پنل پیامکی پیامیتو به چه مواردی می‌توان اشاره کرد؟

از جمله اصلی‌ترین مزیت‌های پیامیتو می‌توان به فروش بیشتر با هدف بازاریابی پیامکی و ترغیب مشتریان اشاره کرد. همچنین تعامل با مشتری از طریق سرویس نظرسنجی و مسابقه از دیگر مزایای فوق‌العاده این پنل پیامکی می‌باشد. پیامیتو قابلیت ایجاد دفترچه تلفن و دسته‌بندی مشتریان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

کلام آخر

ما امروز در این مقاله سعی کردیم به ‌صورت جامع و دقیق به بررسی بهترین پنل پیامکی ( بهترین سامانه اس ام اس ) در ایران بپردازیم. از اس ام اس مارکتینگ صحبت کردیم که چگونه توانایی آسان‌تر کردن تبلیغات را برای برندها فراهم می‌کند. همچنین با بهترین پنل پیامکی ایران یعنی سامانه پیامکی پیامیتو بیشتر آشنا شدیم که شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر شما هم تاکنون با پنل های پیامکی کار کرده‌اید و تجربه‌ای در این زمینه دارید، از بخش دیدگاه‌ها می‌توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید. همچنین در بخش دیدگاه‌ها می‌توانید با دلایل معتبر اشاره کنید که بهترین سامانه اس ام اس ( بهترین پنل پیامکی ) در ایران کدام است.

کد تخفیف برای خرید بهترین پنل پیامکی در ایران

با کد تخفیف newpanel20 می‌توانید پنل پیامکی مورد نظر خود را با 20 درصد تخفیف از سایت پیامیتو تهیه نمایید. 😍

همچنین می‌توانید با شماره 36299125-035 تماس بگیرید و از تیم پیامیتو به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید. 😉

‫4 نظرها

  1. ممنون از مقاله جامع شما

    پنل پیامتیو تهیه کردم و تا اینجا از خدماتشون راضی هستم

    1. درود بر جناب ایمانی عزیز و گرامی.
      ممنونیم از شما که بلاگ ابزار وردپرس را دنبال می‌کنید.
      بله ما هم در ابزار وردپرس از پنل پیامکی پیامیتو استفاده می‌کنیم و کیفیت بسیار خوبی دارند. (از نظر پشتیبانی هم بسیار قوی هستند.)

  2. سلام. ممنون بابت مقاله
    یه سوال داشتم
    سایت پیامیتو افزونه پیامک برای افزونه گرویتی فرم هم دارد ؟

    1. درود بر شما جناب عبدی عزیز و گرامی
      بله، سامانه اس ام اس پیامیتو در حال حاضر افزونه پیامک گرویتی فرم را هم ارائه کرده است که به صورت کاملا رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا