بازاریابی دیجیتال

لیست 7 مورد از محبوب‌ترین و بهترین سامانه‌های پیامکی

بهترین پنل پیامکی برای هر کسب‌وکار متفاوت است؛ زیرا هر کسب‌وکار، شرایط و نیازهای متفاوتی دارد که باید در هنگام انتخاب سامانه پیامکی، به آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین سامانه پیامکی ایران هستید تا به کمک آن کسب‌وکار خود را رشد دهید، باید ابتدا به طور دقیق نوع نیاز و استفاده‌های خود را از این سامانه مشخص نمایید. سپس می‌توانید از طریق لیستی که ما در اختیار شما می‌گذاریم، سامانه‌ای که بیشترین تطابق را با نیازهای شما دارد، انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که در این لیست سعی کردیم سامانه‌هایی را قرار دهیم که توانسته‌اند خدمات جامعی به مشتریان خود ارائه کنند و همچنین رضایت کامل اغلب مشتریان خود را به دست آورده‌اند.

1. پیامیتو

سامانه اس‌ام‌اسی پیامیتو یکی از سامانه‌های نوظهور و تازه‌کاری است که توانست در مدت بسیار کوتاهی، جای خود در بسیاری از لیست‌های بهترین پنل پیامکی ایران باز کند. پیامیتو با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه ارسال پیامک شکل گرفت و قادر است تمامی نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را پوشش دهد. به واسطه همین هدف نیز کارشناسانی مجرب، پشتیبانی مشتریان را حتی در روزهای تعطیل به صورت تلفنی و یا از طریق تیکت به انجام می‌رسانند.

پیامیتو تنها یک پنل پیامکی نیست؛ بلکه ابزاری حرفه‌ای برای بازاریابی است که می‌تواند از جهات مختلف به شما کمک کند. از مهم‌ترین خدمات و امکانات این سامانه می‌توان به امکان احراز هویت در کمتر از 5 ثانیه، امکان ارسال پیام‌های انبوه، ارسال طبق منطقه مکانی، ارسال به کد پستی، ارسال به اصناف و مشاغل، امکان ارسال پیام از طریق دکل‌های BTS و ارسال به شهر و استان‌های خاص اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را به این پنل متصل کرده و سپس به راحتی شروع به کار نمایید.

از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی پیامیتو، ارائه گزارش‌های کامل از ارسال پیامک است. سیستم گزارش‌دهی این سامانه بسیار جامع بوده که می‌توانید پس از هر ارسال، وضعیت را مشاهده کنید. در این گزارش، وضعیت پیام‌ها به طور دقیق به شما نشان داده خواهد شد و می‌توانید متوجه شوید که پیام‌ها به مخابرات رسیده‌اند یا به گوشی مخاطب. با این گزارش‌ها قطعاً تحلیل رفتار مشتری و تعیین استراتژی بازاریابی، برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: پیامیتو

2. ملی پیامک

سامانه ملی پیامک یکی از سامانه‌های معروفی است که با پشتیبانی 24/7 خود توانسته مشکلات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان حل کند. از سوی دیگر نیز سرعت ارسال پیام‌ها از طریق این سامانه بسیار بالاست و تقریباً هیچ تاخیر و اختلالی در ان وجود ندارد. با تهیه این پنل می‌توانید با مشتریان خود ارتباطی دائمی برقرار کرده و وفاداری آن‌ها را کسب کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های ملی پیامک باید به امکان ارسال پیام به شهر، منطقه و کدپستی های خاص اشاره کرد. این سامانه از پیام‌های زمانبندی شده نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود شما بتوانید حتی زمانی که دسترسی به پنل ندارید، پیام‌های مدنظرتان را ارسال کنید.

ملی پیامک دارای نسخه رایگان نیز می‌باشد که کمک می‌کند بهتر با آن آشنا شوید. همچنین یکی از خدمات جالبی که ملی پیامک به مشتریان خود ارائه می‌کند، عودت وجه در صورت نارضایتی تا 30 روز می‌باشد. بدین ترتیب می‌توانید بدون هیچ نگرانی از این سامانه استفاده کنید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: ملی پیامک

3. سامانه sms.ir

در لیست بهترین پنل پیامکی ایران، باید سامانه اس ام اس دات آی آر (پنل اس ام اس ایده‌پردازان) را نیز داشته باشیم. این سامانه یکی از خدمات‌دهندگان محبوب و قدیمی است که توانسته با ارائه امکاناتی جذاب، رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. این پنل پیامکی می‌تواند برای هر کسب‌وکاری در هر سطحی مؤثر واقع شود. داشبورد نسبتاً ساده و کاربرپسند آن کمک می‌کند تا تمامی کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و پیامک‌های مدنظرشان را ارسال کنند.

امکان ارسال پیامک با نام تجاری، شماره اختصاصی، ارائه خطوط خدماتی، منشی پیامک، ارسال هوشمند پیامک، وب‌سرویس کامل در کنار پلاگین‌های به‌روز، امکان اتصال به نرم‌افزارهای اختصاصی، امکان نظرسنجی و مسابقه‌های پیامکی، امکان ارسال خودکار پیام در پاسخ به پیام‌های دریافتی و پشتیبانی قوی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پنل محسوب می‌شوند. این سامانه 4 پلن مختلف دارد که عبارتند از پلن رایگان، پلن برنزی و پلن‌های نقره و طلایی. شما می‌توانید وابسته به نیاز و نوع کسب‌وکار خود، هر یک از آن‌ها را تهیه کنید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: sms.ir

4. پنل پیامکی کاوه نگار

یکی از بهترین پنل‌های پیامکی که در طول سال‌های فعالیت خود بدون سروصدا رشد کرده است، کاوه نگار می‌باشد. این پنل پیامکی موفق شده به برخی از شرکت‌های بزرگ ایرانی سرویس دهد و به‌مرورزمان جای خود را در میان بهترین پنل پیامکی‌ها باز کند. این سامانه پیامکی افزونه‌هایی برای وردپرس، اپن کارت، جوملا و مجنتو دارد که باعث می‌شود بتوانید خیلی راحت از آن استفاده کرده و با کاربران سایت خود ارتباط بگیرید.

همچنین جالب است بدانید که کاوه نگار خدمات تماس صوتی را نیز ارائه می‌کند که قابلیت تبدیل متن به صدا را داشته و باعث می‌شود خیلی راحت با مشتریان خود تماس تلفنی برقرار کنید. همچنین سرویس ارسال OTP آن کمک می‌کند تا پیام‌هایی که باید در زمان کوتاهی ارسال شوند (مثل پیام Verification) در کمتر از 1 دقیقه به مخاطب برسند. در نهایت هم امکان مدیریت مشتریان و قرار دادن آن‌ها به عنوان زیرکاربر، باعث می‌شود بتوانید اشخاصی را با حساب کاربری و اعتبار متفاوت، تحت کنترل خود داشته باشید. این موضوع کاوه نگار را از بسیاری پنل‌های پیامکی متمایز می‌سازد.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: کاوه نگار

5. فراز اس ام اس

سامانه فراز اس ام اس از آن دسته سامانه‌هایی است که در تبلیغات چیزی کم نگذاشته است. این موضوع باعث شده تا نام آن برای هر کسی بسیار آشنا باشد. البته در کنار تبلیغات، فراز اس‌ام‌اس به مشتریان خود این امکان را داده تا با کمترین هزینه، پنل پایه را تهیه کنند و بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین جالب است بدانید که این سامانه نیاز به تمدید سالیانه پنل ندارد.

ارسال پیامک با نام تجاری، امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی، امکان استفاده از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس، ارائه گزارش‌های بسیار دقیق برای تعیین استراتژی، امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی، نوبت‌دهی پیامکی، دایورت پیامک، عضویت خودکار در دفترچه تلفن، ارسال پیام بر اساس مشاغل و ارسال پیام صوتی از مهم‌ترین مزایای استفاده از فراز اس ام اس محسوب می‌شوند.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: فراز اس ام اس

6. مدیانا

یکی دیگر از قدیمی‌های لیست بهترین پنل پیامکی ایران، مدیانا است. سامانه پیامکی مدیانا یکی از فعالان محبوب این حوزه است که امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سامانه سرعت بالایی در ارسال دارد و همچنین امکان اتصال به افزونه‌های مختلف را دارد که باعث می‌شود بسیاری از کسب‌وکارها بتوانند از آن استفاده کنند. اعتبارسنجی otp، امکان ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک به کمک کد پستی، ارسال از روی نقشه، ارسال به تفکیک جنسیت، ارسال به مشاغل مختلف، ارسال بر اساس سن، امکان دریافت گزارش‌های دقیق و بررسی داده و رفتار مشتری از مهم‌ترین مزایای استفاده از مدیانا محسوب می‌شوند.

همچنین مدیانا می‌تواند خدماتی مانند نوبت‌دهی، نظرسنجی، برگزاری مسابقه، دریافت انتقادات و پیشنهادات، ارسال اخطاریه، ارسال پیامک تبریک و پاسخ‌گویی خودکار را نیز به مشتریان خود ارائه دهد. در نهایت هم پشتیبانی تمام‌وقت این سامانه شما را یاری می‌کند تا مشکلات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: مدیانا

7. پیام رسان

سامانه پیام رسان از آن دسته سامانه‌های باسابقه‌ای است که کاربران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. پیام رسان، پلن ارسال پیامک رایگان داشته و همچنین قادر است پیام‌ها را بر اساس سن، جنسیت، به تفکیک منطقه و به صورت زمان‌بندی شده ارسال کند. همچنین این سامانه امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر مزایای این سامانه باید به ارائه خطوط اختصاصی اشاره کرد. همچنین این سامانه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارد که می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی، نیاز مشتریان خود را پاسخ دهد.

یکی از مهم‌ترین مزایای رقابتی این سامانه، امکان پاسخگویی خودکار بعد از ساعت کاری و در ایام تعطیلات است. این موضوع کمک می‌کند تا شما بتوانید نظر مشتریان خود را جلب نموده و به آنان احساس اطمینان خاطر دهید. بانک شماره به‌روز، ارسال صوتی و سازگاری با بسیاری از افزونه‌های وردپرسی از دیگر مزایای این سامانه محسوب می‌شوند.

در نهایت پس از انتخاب بهترین پنل پیامکی برای کسب‌وکار خود، باید بهترین پلن آن سامانه را انتخاب نمایید. در این مرحله نیز باید به نیازهای خود توجه داشته باشید تا بتوانید مطابق با آن، بهترین پلن را تهیه کنید. البته بسیاری از سامانه‌هایی که معرفی کردیم از جمله پیامیتو، امکان ارتقای پلن را به شما خواهند داد. شما می‌توانید برای شروع از پلن‌های پایه و اقتصادی استفاده کرده و سپس در صورت رضایت از سامانه، پلن خود را ارتقا دهید.

برای مشاهده پلن‌ها و خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: پیام رسان

‫94 نظرها

    1. سلام و درود جناب زارع بزرگوار
      خواهشمندم تماسی با پبامیتو داشته باشید.
      باتشکر

  1. ممنون از مقاله جامع شما

    پنل پیامتیو تهیه کردم و تا اینجا از خدماتشون راضی هستم

    1. درود بر جناب ایمانی عزیز و گرامی.
      ممنونیم از شما که بلاگ ابزار وردپرس را دنبال می‌کنید.
      بله ما هم در ابزار وردپرس از پنل پیامکی پیامیتو استفاده می‌کنیم و کیفیت بسیار خوبی دارند. (از نظر پشتیبانی هم بسیار قوی هستند.)

  2. سلام. ممنون بابت مقاله
    یه سوال داشتم
    سایت پیامیتو افزونه پیامک برای افزونه گرویتی فرم هم دارد ؟

    1. درود بر شما جناب عبدی عزیز و گرامی
      بله، سامانه اس ام اس پیامیتو در حال حاضر افزونه پیامک گرویتی فرم را هم ارائه کرده است که به صورت کاملا رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید.

  3. از طریق این پنل میشه به صورت اتوماتیک کاری کرد که تبریک تولد ارسال بشه؟

    1. سلام و درود جناب حسینی
      خواهشمندم برای این مورد با سامانه پیتمیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  4. میشه از طریق این پنلی که معرفی کردین یه کاری کرد که هزینه پیامک از مخاطب کسر بشه؟ البته در صورتی که مخاطب بخواد اشتراک داشته باشه

  5. میشه از طریق پیامیتو برای مشتری هایی که خریدشون نصفه مونده و به اصطلاح خریدهای رها شده دارن هم پیامک ارسال کرد؟

    1. سلام و عرض ادب جناب منافتی عزیز
      متاسفانه به صورت دقیق متوجه منظورتون نشدم. خواهشمندم با سامانه پیامتیو تماسی داشته باشید تا راهنماییتون کنیم.
      باتشکر

  6. سلام و وقت بخیر. هر پیامی رو با هر مضمونی میشه از طریق پیامیتو ارسال کرد؟ محدودیتی توی این موضوع وجود نداره؟

    1. سلام و درود جناب وندادی
      خیر. برای اطلاعات دقیق تر با مجموعه پیامیتو در ارتباط باشید.
      باتشکر

  7. تا چند وقت میتونیم به گزارشات پیامیتو دسترسی داشته باشیم؟ یعنی هر دفعه برای چه بازه زمانی میتونیم گزارش بگیریم؟

    1. سلام و درود
      خواهشمندم با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  8. امکانش هست یک بار پنل رو بخریم و برای سایتهای مختلف ازش استفاده کنیم؟

  9. سلام این پنل قابلیت ذخیره شماره هم داره؟ ما هر روز یه تعداد زیادی شماره داریم که میخوایم یکجا داشته باشیمش

    1. سلام و درود جناب اسدی بزرگوار
      خواهشمندم برا این مورد با شامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

    2. سلام و درود جناب اسدی بزرگوار
      خواهشمندم برای این مورد با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  10. زمانی که دنبال پنل اس ام اس بودم، اسم **** **** خیلی به گوشم میخورد و بخاطر همین تهیه ش کردم. اما الان چند ماهی میشه که از پیامیتو هم استفاده میکنم و به نظرم خیلی خوبه.

    1. سلام آقای محمدی بزرگوار
      خوشحالم که این پنل مورد رضایت شما واقع شده است.
      باتشکر

  11. واقعا این پنل های پیامکی خیلی به برندسازی کمک میکنن. بهترین راه برای اطلاع رسانی تخفیف هم هستن. کمک میکنن که وفاداری اغلب مشتریا رو به دست بیاریم.

  12. امکانش هست که با این پنل ها، برای کسب و کارهای مختلف تبلیغ کنیم؟ یه جورایی همکاری در فروش سایتهای مختلف رو داشته باشیم و از این طریق رشدش بدیم

    1. سلام و درود جناب ساعی
      خواهشمندم برای این مورد با سامانه پیامیت تماسی داشته باشید.

  13. ترکیب دیجیتس و پیامیتو یه چیز خیلی خفن میشه واسه سایت. دیجیتس واقعا ثبت نام رو راحت کرده و از اون طرف هم پیامیتو باعث شده که همه چی خیلی راحت و البته سریع پیش بره. ممنون از تیم خوبتون

  14. بهترین مزیت پنل های پیامکی مثل پیامیتو اینه که ارتباط دو طرفه ایجاد میکنن و این خیلی میتونه برای رشد کار خوب باشه. زمانی که این پنل رو تهیه میکردم صرفا به عنوان یه وسیله برای تبلیغش بهش نگاه میکردم. اما الان میبینم از جهات دیگه هم خیلی به رشد کارم کمک کرده

  15. به نظرم قابلیت ارسال پیام توی لحظه حضور بهترین تبلیغ برای اوناییه که خدمات یا محصولاتشون محدود به یه محدوده جغرافیایی. چون هنوز این مدل پیامکها خیلی جا نیافتاده و یه چیزیه که خیلی میتونه توجه رو جلب کنه. برای کار ما که به لطف پیامیتو، نتیجه خیلی خوبی هم داشت

  16. پنل پیامیتو حرف نداره. محیطی بسیار ساده با کاربری راحت. به حدی با این محیط ارتباط برقرار کردم که به همه پیشنهادش میکنم

    1. سلام و درود خانم عمویی عزیز
      خوشحالم که از سامانه پیامیتو راضی بودین.
      باتشکر

    1. سلام و درود جناب بخشی عزیز
      خواهشمندم با پیامیتو تماسی داتشه باشید.
      باتسکر

  17. بانک شماره ها رو میشه مثلا واسه یه سری اصناف خاص توی چند تا شهر خاص فیلتر کرد و یک جا بهشون پیام داد؟

    1. سلام و عرض ادب خانم ساحلی بزرگوار
      برای اطلاعات دقیق خواهسمندم با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.

  18. برای پیام های اطلاع رسانی مدرسه از پیامیتو استفاده میکنیم. خیلی کار راحت شده برامون

    1. سلام و عرض ادب
      خوشحالم که پنل مورد رضایت شما واقع شده است.
      باتشکر

  19. من مدت زیادی نیست که از پیامیتو استفاده میکنم ولی توی همین زمان محدود هم واقعا راضیم از امکانات و شرایط خاصی که داره.

  20. میشه از طریق پیامیتو به هر شخص یه پیام متفاوت داد؟ مثلا یه قالب مشخص برای پیام داشته باشیم و توی هر پیام، اسم شخص رو هم بذاریم.

    1. سلام و درود خدمت شما
      بله. این مورد امکان پذیر است اما برای جزییات بیشتر خواهشمندم با پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  21. من برای آرایشگاه از پیامیتو استفاده میکنم و نه تنها به تبلیغ کمک میکنه، تونستیم به نوبت دهی ها هم نظم بیشتری بدیم. به نظرم واقعا بهترین پنل اسمس ایرانه.

    1. سلام و درود جناب علوی بزرگوار
      خوشحالم که این پنل مورد رضایت شما واقع شده است.

  22. امکانش هست که سایتهای خارجی رو به پیامیتو وصل کنم و به شماره های خارج از ایران هم اسمس بدم؟

    1. سلام و درود جناب محمدی بزرگوار
      لطفاً با پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  23. کاش به جای معرفی یه سامانه پیامکی، چند تا معرفی میکردین و با هم مقایسه میکردین تا خودمون بتونیم انتخاب کنیم.

    1. سلام و درود خانم رحیمی عزیز
      با توجه به اینکه از کیفیت کار سایر سایت ها اطمینانی نداشتیم، نمی توانیم سایت دیگری را معرفی کنیم.
      باتشکر

  24. سایت من با ووکامرس ساخته شده. میشه از طریق پیامیتو کاری کرد که بعد از ثبت سفارش مشتریها برای خودم پیام بیاد؟

    1. سلام عرفان عزیز
      خواهشمندم با پیامیتو تماسی داشته باشید.

  25. من میخام یک بار یه دسته از محصولات سایتم رو از طریق همین پیامک های تبلیعاتی معرفی کنم. حالا بعدش اگر دیدم بازدهی داشت، این کارو ادامه بدم. با توجه به اینکه ممکنه بازدهی مدنظرم رو نداشته باشه و دیگه از پنل استفاده نکنم، شما کدوم پلن رو پیشنهاد میکنید که اقتصادی هم باشه؟

    1. سلام. خواهشمندم جهت راهنمایی دقیق تر با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  26. این سامانه فقط برای افرادیه که سایت دارن؟ برای تبلیغات و اطلاع رسانی های مربوط به شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هم میشه ازش استفاده کرد؟

    1. سلام و درود خدمت شما
      خواهشمندم با شامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.

  27. مدتهاست از پلن حرفه ای پیامیتو استفاده میکنم و خیلی عالی عمل کرده. تشکر ویژه میکنم از پشتیبانی سریعی که دارین.

  28. میشه از طریق پیامیتو یه شماره اختصاصی خرید و به جای اینکه شماره برای مخاطبا نمایش داده بشه، اسم برند بیاد؟ مثل پیام هایی که از اپراتورهای سیم کارت میاد

    1. سلام و درود خانم یوسفی عزیز
      برای این مورد می بایست با پیامیتو تماسی داشته باشید.

  29. بانک شماره هاتون محشره و واقعا تفکیک جامعی داره. به نظرم بهترین تبلیغات رو میشه فقط از همین طریق داشت.

    1. سلام و درود آقای سیاوش
      سپاسگزارم بابت نظر ارزشمند شما

  30. چه سایت هایی میتونن از پیامیتو استفاده کنن؟ فقط سایت هایی که ای نماد دارن؟

    1. سلام و درود خدمت شما
      در حال حاضر محدودیتی برای استفاده از پنل برای سایت های بدون اینماد وجود ندارد.
      باتشکر

  31. به نظرم پشتیبانی خوب میتونه کاری کنه شرکتایی که بدترین خدمات رو دارن هم محبوب شن. شما که خدماتتون عالیه و پشتیبانی هاتون از اون هم عالی تر. به کمک پشتیبانی پیامیتو دو ماهی میشه که ازش استفاده میکنم و تا به حال خیلی راضی بودم.

    1. سلام خانم اعتمادی بزرگوار
      خوشحالم که پنل مورد رضایت شما واقع شده است.
      باتشکر

  32. سلام میخواستم بدونم که بدون گرفتن خط پیامکی اختصاصی امکانش هست که به بلک لیست و کسایی که پیامک تبلیغاتی رو غیرفعال کردن هم پیام بدیم؟

    1. سلام و درود جناب غفوری عزیز
      خیر. برای ارسال پیام به بلک لیست نیاز به خط خدماتی می باشد.
      باتشکر

  33. توی مقالتون به این اشاره کردین که امکان ارتقای پنل پیامیتو وجود داره. چطور میتونم این کارو انجام بدم؟

    1. سلام و درود خدمت شما
      خواهشمندم با پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

    1. سلام و درود خدمت شما
      لطفاً به سایت پیامیتو به آدرس زیر وارد شوید.
      payamito.com

  34. پنل پیامیتو مربوط به ابزار وردپرسه؟ من واقعا از تمام محصولاتی که از ابزار وردپرس خریدم خیلی راضیم.
    در حال حاضر یه پنل پیامکی دارم. اگر این پنل برای شرکت خودتونه دلم میخواد ازش استفاده کنم.

    1. سلام و درود جناب رشیدی
      بله. این پنل یکی از زیرمجموعه های هلدینگ کیان و ابزار وردپرس می باشد.
      باتشکر

  35. تفاوت خط اشتراکی و اختصاصی چیه؟ خطوط اختصاصی امکانات خاصی دارن؟

  36. امکان نظرسنجی و ارتباط با مشتری با خطوط اشتراکی هم وجود داره یا حتما باید برای خط اختصاصی بخریم؟

    1. سلام و درود خدمت شما
      خواهشمندم جهت راهنمایی کامل با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  37. پنلی که تهیه میکنیم رو هر سال باید تمدید کنیم؟ اون تخفیف 40 درصد که گفتین برای همه افراده؟

    1. سلام و درود خدمت شما
      خواهشمندم برای این مورد با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.

  38. هر دفعه که میخوایم از پیامیتو استفاده کنیم باید احراز هویت هم انجام بدیم؟ من پشتیبان سایت هستم و چون قراره ارسال پیام ها بر عهده من باشه، میخوام بدونم که میتونم پنل رو برای کارفرما تهیه کنم یا باید به اسم خودم بگیرم

    1. سلام و درود خانم عبدی بزرگوار
      خیر- احراز هویت شما یکبار صورت می گیرد اما پترن های ارسالی شما همیشه باید تایید گردد. توصیه میکنم حتما به نام کارفرما پنل را تهیه کنید.

  39. اپلیکیشن هم داره پیامیتو؟ من اغلب مواقع با گوشی سایتم رو چک میکنم. اگر پنل اسمسی که میخرم هم اپلیکیشن داشته باشه و بتونم با گوشی چکش کنم خیلی خوب میشه.

    1. سلام و درود جناب کاشانی
      هنوز برای سامنه اپلیکیشن ارائه نشده است.
      باتشکر

  40. ممنون بابت محتوای جامعی که ارائه کردین و همچنین کد تخفیفی که در اختیارمون قرار دادین

  41. شغل من اجاره خودرو هست. چه استفاده هایی میتونم از این پنل برای تبلیغ کارم داشته باشم؟

    1. سلام و عرض ادب جناب گرشاسبی بزرگوار
      از این پنل می توانید برای تبلیغات پیامکی یا برای سیستم ثبت نام پیامکی استفاده کنید.
      باتشکر

  42. میشه دفترچه تلفنی ایجاد کرد که ترکیبی از شماره های خودم و بانک شماره شما باشه؟

    1. سلام جناب کاوه بزرگوار
      خواهشمندم برای این مورد تماسی با مجموعه پیامیتو داشته باشید.
      باتشکر

    1. سلام و درود خدمت شما
      خواهشمندم برای این مورد با سامانه پیامیتو تماسی داشته باشید.
      باتشکر

  43. چیزی که باعث شده پیامیتو به نظر من هم بهترین پنل اس ام اس ایران باشه، پشتیبانی عالی هست که داره. ممنون بابت آموزشهای خوبی که در مورد استفاده از پنل گذاشتین و پشتیبانی صبورانه تون.

    1. سلام و درود جناب نصرتی بزرگوار
      خواهش میکنم. خوشحالک که از این پنل راضی بودین.
      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا