قالب فروشگاه کتاب وردپرس – سایت آماده برای فروش انواع کتاب، مجله و محصولات فرهنگی

سایت آماده فروشگاه کتاب

قالب فروشگاه کتاب وردپرس – سایت آماده برای فروش انواع کتاب، مجله و محصولات فرهنگی

توضیح کوتاه

قالب فروشگاه کتاب وردپرس، امروزه تقریبا هرمحصولی را میتوان به صورت آنلاین خریداری کرد که کتاب و مجله نیز از این قاعده مستثنی نیستند به همین منظور برای شما عزیزان یک وب سایت زیبا و جذاب و قدرتمند برای فروش انواع کتاب و مجله و محصولات فرهنگی آماده کرده ایم. هدف ما در طراحی این سایت ارائه یک تجربه کاربری دلنشین به کاربران شما می باشد.

سایت آماده فروشگاه کتاب و مجله با افزونه صفحه ساز قدرتمند المنتور و همچنین افزونه جت انجین طراحی شده است که با داشتن دانش کار با المنتور میتوانید تغییرات مد نظر خود را روی آن اعمال کنید.

خیلی مهم : قیمت به تومان درج شده است

00 روز
:
00 ساعت
:
00 دقیقه
:
00 ثانیه
3,590,000 50٪ تخفیف
1,795,000 تومان
خرید و دانلود
چرا خرید از ابزار وردپرس؟

نکته مهم : محصولات پریمیوم بکار رفته : افزونه المنتور پرو + افزونه جت انجین + افزونه جت اسمارت فیلترافزونه جت سرچ جهت آپدیت ، رایگان ارائه می شوند .

نکته مهم : وبسایت های از پیش ساخته به هیچ شکلی امکان عودت وجه ندارند.

null

طراحی بسیار سریع سایت

نصب دمو در چند دقیقه
null

واکنشگرا و سازگار

صد در صد ریسپانسیو
بسته نصب آسان محصولات

دارای بسته نصبی آسان

نصب آسان دمو فارسی
null

آپدیت قالب رایگان

دریافت آپدیت رایگان
null

تخفیف ویژه برای شما

15% تخفیف بعد از ثبت نام

یک سایت فوق العاده برای فروشگاه کتاب و مجله و محصولات فرهنگی

قالب فروشگاهی کتاب و مجله، اولین چیزی که هر کاربر پس از ورود به سایت شما متوجه می شود، ظاهر سایت است. در طراحی این سایت جذاب از اصول زیبایی شناسی و کاربر پسندی استفاده شده است. طراحی آن به گونه ای است که نه تنها ظاهری جذاب و حرفه ای دارد، بلکه به کاربران حس راحتی و آرامش می دهد و باعث ماندگاری و جذب مخاطب و کاربران شما می شود.

در طراحی این سایت جذاب و زیبا از المان ها و ترفند های طراحی زیبایی استفاده شده است تا سایت شما جذاب تر و کاربر پسند تر شود. این سایت علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند نیز میباشد که میتواند برای ارائه و فروش تعداد زیادی کتاب و محصول نیز مناسب باشد.

سایت آماده فروشگاه کتاب و مجله و محصولات فرهنگی با استفاده از قالب ساده و خام هلو المنتور و افزونه های المنتور و جت انجین طراحی شده است که در عین زیبایی و جذابیت باعث بوجود آمدن یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند و انعطاف پذیر شده است.

سایت آماده فروشگاه کتاب

سوالات پس از خرید ، در بخش تیکت پشتیبانی پیگیری می شوند.

سوالات پیش از خرید در بخش دیدگاه پاسخ داده می شوند.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

2 دیدگاه. Leave new

  • سلام و خدا قوت
    بسیاری ار سایتهای فروش کتاب قابلیتهایی مانند مشاهده خلاصه کتاب ( که در آن فایل pdf خلاصه کتاب قرار داده میشود) یا مشاهده کتابها ی یک ناشر ، درصورت موجود شدن به من اطلاع بده ، ارسال بصورت هدیه و … را دارند ( البته برخی مانند به من اطلاع بده و بسته بندی به کمک افزونه های جانبی امکانپذیر است)
    در این قالب این مواد دیده شده و یا قابل ایجاد بدون افزونه میباشد؟

اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی

فهرست