پادکست 2 : خصوصیات شخصیتی فرد برای کسب و کار اینترنتی

خصوصیات شخصیتی فرد برای کسب و کار اینترنتی

موفقیت در هر کاری نیازمند سیاست های رفتاری خاص خود است. ما در این پادکست صورتی 6 ویژگی رفتاری مهم را مورد بررسی قرار دادیم که هر شخصی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و به درآمد رسیدن در آن نیاز دارد. پشتکار و صداقت از مهمترین عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک می باشد.

دانلود این فایل صوتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی
نوشتهٔ پیشین
آموزش لوکال سئو – آموزش local seo وردپرس
نوشتهٔ بعدی
پادکست 3 : برای ایجاد کسب و کار اینترنتی از کجا شروع کنیم؟

پست های مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

11 دیدگاه. Leave new

  • مرتضی نصیرآبادی
    فوریه 10, 2024 3:59 ب.ظ

    خیلی ممنون از آموزش هاتون عالی هستید و بی نظیر

  • سپاسگذاری ساده بخاطر کمکهای سخاوتمندانه شما برای در دسترس قرار دادن ویدیو های اموزشیتون و کمک به یادگیری افراد کمترین کاری است که میشه انجام داد
    باسپاس و ارزوی موفقیت روز افزون شما استاد گرامی(:

    • پشتیبانی شماره دو
      سپتامبر 12, 2019 10:15 ق.ظ

      با سلام و احترام به شما کاربر مهربان
      امیدوارم که روز بروز پیشرفت بیشتری داشته باشید و خوشحالیم که می توانیم به شما عزیزان خدمت نماییم.
      برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون دارم

  • عرض سلام و ادب و احترام
    استاد جبین پور خسته نباشید
    تمام آموزشای سایت شما رو در زمینه طراحی ،سئو ، امنیت وبسایت ، کار با افزونه ووکامرس و جدیدا پادکستهای صوتی رو دانلود کردم و دارم مرور میکنم
    سپاس فراوان بابت زحماتتون
    سوالاتی برام مطرح شده، لطفا راهنمایی بفرمایید(اگه نکاتی هست که نباید در سایت درج شه لطفا برام ایمیل کنید)
    -آیا با آموزشای طراحی این سایت تمام اصول طراحی سایت بدون کدنویسی به کاربر گفته شده یا نکات و ریزه کاریایی دیگه ای هم هست که برای یادگیریشون باید هزینه ای پرداخت بشه؟
    – در زمینه سئو و امنیت هم همین سوال برام مطرحه که این کل نکته ها برای این دوبحثه(البته تا تاریخ امروز،قطعا در آینده نکات دیگری هم ایجاد خواهد شد) یا ترفندهای دیگه ای هم وجود داره؟
    – شخصا چون الان بیکارم، میخوام در این زمینه کامل وقت بزارم که یاد بگیرم و کسب و کار اینترنتی را بندازم(البته منظور فروش اجناس فیزیکی نیست )آیا میشه با این آموزشا یه طراح حرفه ای شد و سایتی طراحی کرد که مشتری پسند باشه و در قبالش درآمدی کسب کرد که مخارج زندگی رو تامین کنه؟یا حتما باید زبانهای برنامه نویسی رو هم در کنار این آموزشا باید یاد گرفت؟ اگه پاسختون مثبته ،بفرمایید کدوم برنامه ها؟
    برای شما و تیم سایتتون آرزوی بهترینها رو دارم

    • پشتیبانی شماره دو
      آگوست 22, 2019 9:05 ق.ظ

      با سلام و احترام ،
      1 – تمام تلاش ما این است که بتوانیم به کاربرانمان آموزش طراحی کامل سایت ، بدون کد نویسی را آموزش دهیم. در حال حاضر سعی کردیم هر امکانات و دانشی نیاز است برای طراحی سایت را در اختیار شما خوبان قرار دهیم ، و این موارد انشالله در آینده بیشتر خواهد شد. شما هرچه بیشتر تلاش کنید و در این راه برای یادگیری هزینه کنید ، موفق تر و آینده بهتری خواهید داشت.
      2 – برای سئو و آموزش امنیت نیز آموزش های فراوان و رایگانی ارائه کرده ایم که می تواند به شما بسیار زیاد کمک نماید ، اگر تمایل دارید با شرکت تماس بگیرید تا یک وبسایت دیگر در زمینه سئو و خدمات به شما معرفی کنیم که این نیز می تواند به شما بسیار کمک نماید.
      3 – بله ما تلاشمان این است که شما موفق شوید و به کسب درامد برسید ، آموزش هارا دقیق دنبال کنید ، یک قالب مناسب انتخاب نمایید ، با مهارت هایی که کسب کرده اید یک وبسایت زیبا طراحی کنید ، و با تلاش و صبر انشالله به درامد نیز خواهید رسید. در کنار این مهارت ها اگر زبان های برنامه نویسی مربوط به طراحی سایت را نیز یاد بگیرید که بسیار آسان است ، در موفقیت شما بیشتر موثر است ، اما اگر در شروع کار نیز خیلی تخصصی نداشته باشید مشکلی ایجاد نمی کند.
      برای شما آرزوی موفقیت داریم ، انشالله از موفقیت و رسیدن به اهدافتان ، در آینده باخبر شویم که برای ما خوشحال کننده است.

  • لینک اشتباه هستشلینک صوت اول رو گذاشتیدچون یک یک ماهی میگذره از نظر نفر قبلی که اونم به این مشکل اشاره کرده و شما اصلاح نکردید معلوم میشه اینکه میگید ما به نظرات شما احترام میزارم یک تعارف بیشتر نیستموفق باشید

  • پژمان فروزنده
    مارس 13, 2018 5:34 ق.ظ

    با درود خدمت شماممنون از سایت بی نظیرتون همه مطالبتون واقعا کاربردی و مفیده ، امیدوارم همیشه همینطور موفق باشید .در ضمن لینک دانلود فایل صوتی اشتباها فایل شماره یک هست .با تشکر فراوان از شما 

  • سلام. چرا این پادکست ها را در منو قرار نمیدید که دسترسی به آن راحت باشه. یا اگر هست بفرمایید کجاست. از کدام قسمت سایت باید این پادکست ها را پیدا کنیم؟

اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی

فهرست