خطاهای وردپرس

رفع خطا میخواهید این کار را انجام دهید در وردپرس

خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید. در وردپرس، یکی از مشکلاتی است که منبع خطا مشخص نیست و شما باید با استفاده از روش‌ها و راه‌حل‌های مختلف، به حل این خطا بپردازید. حالا ما در این مقاله از وبلاگ ابزار وردپرس قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی نحوه رفع خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید. در وردپرس را آموزش دهیم. همراه ما باشید. 😉

دلیل خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید

هرگاه سیستم مدیریت محتوا وردپرس احساس کند عملیات شما می‌تواند موجب اختلال در سایت شود، این پیام خطا به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که فقط یکی از صفحات سایت دچار این مشکل شده باشد، باید یکبار صفحه را ببندید و مجددا وارد آن شوید. معمولا در اکثر مواقع با انجام همین کار کوچک مشکل سایت شما برطرف خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. اما در برخی مواقع تمام صفحات سایت ممکن است با اختلال روبرو شوند و شما با خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید. در وردپرس روبرو می‌شوید. در ادامه با ارائه راه‌حل‌های مختلف در رفع این مشکل به شما کمک خواهیم کرد.

حل خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید

تاکنون متوجه شدیم که این خطا هیچ دلیل مشخصی ندارد و باید با کمک روش‌های مختلف برای رفع این ارور تلاش کنیم. در واقع برای حل این مشکل می‌توانیم از 4 راه‌حل مختلف استفاده کنیم. پیشنهاد می‌کنیم راه‌حل‌های گفته شده را به ترتیب طی کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید. در وردپرس را برطرف کنید. 🙂

غیرفعال کردن افرونه‌ها

همیشه هنگام برخورد با مشکلات و خطاهای مختلف، باید یکبار برای اطمینان از سلامت همه افزونه‌ها، آن‌ها را غیرفعال کنید. اگر با غیرفعال کردن افزونه‌ها مشکل سایت شما برطرف شد، یعنی یکی از افزونه‌ها دچار اختلال شده است. برای رفع این مشکل، پس از غیرفعال‌سازی تمام افزونه‌ها، باید مابقی پلاگین‌ها را به صورت یکی‌یکی فعال کنید تا افزونه‌ای که دچار اختلال شده است را پیدا کنید. ما قبلا یک مقاله با عنوان “غیرفعال کردن افزونه‌ها در وردپرس” برای شما تهیه کرده‌ایم که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از استفاده کنید. البته اگر هم با انجام این کار مشکل سایت شما برطرف نشد، کافی است به سراغ راه‌حل بعدی بروید.

غیرفعال کردن قالب وردپرس

گاهی اوقات ممکن است دلیل ایجاد خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید. در وردپرس وجود یک اختلال در قالب وردپرس سایت شما باشد. به همین منظور برای رفع این مشکل، لازم است که یکبار قالب وب‌سایت خود را به کلی غیرفعال کنید و مجددا سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. برای انجام این کار، می‌توانید از مقاله “غیرفعال کردن قالب وردپرس” استفاده کنید. ما در این مقاله به صورت گام به گام، روش غیرفعال کردن قالب را به شما توضیح داده‌ایم.

اگر با غیرفعال کردن قالب وردپرس، مشکل شما برطرف شد، باید سریعا یک تیکت به پشتیبان قالب ارسال کنید و این موضوع را گزارش کنید. با این وجود اگر با استفاده از این روش هم مشکل شما برطرف نشد، به سراغ راه‌حل بعدی می‌رویم. 🙂

افزایش حافظه PHP در وردپرس

اگر با استفاده از دو روش قبل نتوانستید مشکل ایجاد شده را برطرف سازید، بهتر است حافظه PHP وب‌سایت خود را افزایش دهید. ما قبلا در مقاله “آموزش افزایش حافظه PHP” دو روش کاملا اصولی برای انجام این کار را به شما معرفی کرده‌ایم. در نتیجه برای رفع خطا میخواهید این کار را انجام دهید؟ خواهشمندیم دوباره تلاش کنید. در وردپرس به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم حتما یکبار این مقاله را مطالعه کنید.

ارسال تیکت به پشتیبان هاست

همیشه آخرین راه‎‌حل برای رفع خطاها و مشکلات سایت، ارسال تیکت به پشتیبان هاست است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر نتوانستید با روش‌های گفته شده در این مقاله خطای وب‌سایت خود را رفع کنید، یک تیکت به پشتیبان هاست ارسال کنید و این موضوع را پیگیری کنید.

ممکن است مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا