خطاهای وردپرس

حذف درخواست ورود اطلاعات FTP در وردپرس

اگر شما هم یک وب‌سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه‌اندازی کرده باشید، ممکن است هنگام بروزرسانی قالب و افزونه‌ها و یا حتی هسته اصلی وردپرس، با پیام زیر روبرو شوید.

 برای انجام دادن عملیات موردنظر، وردپرس به اطلاعات اتصال به سرویس‌دهنده نیازمند است. لطفا اطلاعات اتصال ftp خود را برای ادامه‌ی مراحل وارد کنید. اگر اطلاعات اتصال خود را فراموش کرده‌اید باید با میزبان خود تماس بگیرید. 

در واقع با توجه به این پیام، ما هر بار برای آپدیت و بروزرسانی قالب، افزونه‌ها و هسته اصلی وردپرس، باید اطلاعات مربوط به FTP را وارد کنیم. انجام این کار هم بسیار خسته کننده است. چرا که معمولا ما هفته‌ای یکبار باید برای آپدیت موارد مختلف اقدام کنیم. حالا با توجه به اینکه باید اطلاعات FTP را هر دفعه وارد کنیم، این کار به شدت اذیت کننده است. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مقاله از وبلاگ سایت ابزار وردپرس، با یک راه‌حل ساده و راحت، در رفع این مشکل به شما عزیزان کمک کنیم. 😉

 درخواست ورود اطلاعات FTP در وردپرس
درخواست ورود اطلاعات FTP در وردپرس

رفع مشکل ورود اطلاعات FTP برای بروزرسانی قالب و افزونه‌ها

حالا برای رفع این مشکل در سایت‌های وردپرسی، باید به سراغ فایل wp-config برویم و یک قطعه کد به آخر این فایل اضافه کنیم. به همین راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل سایت ما برطرف خواهد شد. فقط کافی است مراحل زیر را به صورت کاملا گام به گام پیش بروید.

  1. ابتدا از کنترل پنل هاست وارد قسمت File Manager شوید.
  2. سپس روی پوشه Public_HTML کلیک کنید.
  3. حالا فایل wp-config.php را پیدا کنید.
  4. کافی است روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید.
  5. قطعه کد زیر را به آخر فایل wp-config اضافه کنید و در پایان روی گزیه Save کلیک کنید.
define('FTP_HOST', 'localhost');
define('FTP_USER', 'FTP_Username');
define('FTP_PASS', 'FTP_Password');
define('FTP_SSL', true);
اضافه کردن کد به فایل wp-config برای رفع مشکل وارد کردن اطلاعات FTP
اضافه کردن کد به فایل wp-config برای رفع مشکل وارد کردن اطلاعات FTP

البته باید به جای FTP_UserName و FTP_Password نام کاربری و رمز عبور خود را قرار دهید. با انجام همین کار بسیار ساده و اعمال تغییرات روی فایل wp-confg مشکل شما برطرف خواهد شد. راستی! اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور FTP هنگامی که هاست خریداری می‌کنید، به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. حتی با مراجعه به حساب کاربری در شرکت هاستینگ، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به FTP را بردارید و جایگزین قسمت‌های FTP_UserName و FTP_Password کنید.

امیدواریم در این مقاله آموزشی توانسته باشیم به خوبی به شما عزیزان کمک کرده باشیم. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل می‌توانید از قسمت دیدگاه‌های همین پست برای ما ارسال کنید.

ممکن است مفید باشد

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید برای حذف درخواست ورود اطلاعات FTP در وردپرس در لوکال هاست باید چه اطلاعاتی رو وارد کنیم ؟ یعنی یوزرنیم و پسوورد همان اطلاعات ورود به پیشخوان وردپرس هستش و یا اسم هاست رو چی وارد کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا