کانفیگ امنیتی وردپرس

خدمات ابزار وردپرس برای کانفیگ امنیتی سایت شما …

هرکاری تخصص خاص خودش را می طلبد ، متخصصین ابزار وردپرس در بخش های مختلف آماده کمک به شما در بحث امنیت وبسایت هستند. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید وبسایتی امن داشته باشید و از گزند هکر ها ، روبات ها و ویروس ها در امان باشید. این مخرب ها در سراسر دنیای وب طراحی شده اند تا هر وبسایت وردپرسی را نابود کنند و هدفی جز این ندارند. با تهیه این خدمت شما قادر خواهید بود تا بصورت 99.9 درصد امنیت کاملی را تجربه کنید.

کانفیگ امنیتی وردپرس

پروژه کانفیگ امنیتی توسط تیم متخصص ما چطور انجام می شود؟

در صورتی که سایت شما سالم است :

ما وبسایت شما را بررسی کرده و سیستم های مختلفی را برای امن سازی آن انجام می دهیم. ده ها نوع کار اختصاصی روی سایت شما انجام می شود تا 99.9 حملات را متوقف کند. بیش از 1000 وبسایت توسط گروه ابزار وردپرس کانفیگ امنیتی شده اند.

در صورتی که سایت شما هک شده است:

ابتدا وبسایت شما را بررسی می کنیم سپس در نقطه نقطه آن جستجو می کنیم و ویروس ها یا خرابکاری های ویروس را پاکسازی می کنیم ، درست مانند پاکسازی یک زمین از مین های جنگی … پس از پاکسازی تخصصی که چند روز هم زمان می برد یک کانفیگ امنیتی برای قدرت گرفتن وبسایت شما انجام می شود تا همیشه امن باشید.

برای شروع کانفیگ امنیتی از کجا اقدام نماییم ؟

در بخش زیر می توانید کانفیگ امنیتی را با توجه به درخواست خودتان تهیه نمایید. سپس باید به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت و پروژه شروع شود.

پروژه های امنیتی حدود 2 روز کاری زمان می برند و بصورت تک پروژه برای همیشه روی سایت شما انجام می شوند.

کانفیگ امنیتی وردپرس

سوالات پس از خرید ، در بخش تیکت پشتیبانی پیگیری می شوند.

سوالات پیش از خرید در بخش دیدگاه پاسخ داده می شوند.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

17 دیدگاه. Leave new

اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی

فهرست