سرعت سایت را به موشک تبدیل کنید

افزونه موشک وردپرس
افزایش سرعت سایت

WPRocket Wordpress Plugin

میخواهید سرعت سایتتان را بالا ببرید؟ همین الان وقت آن فرا رسیده است تا با افزونه موشک آشنا شوید. این پلاگین فوق حرفه ای در دنیا معروف است و با چند کلیک می تواند سرعت سایت شما را چندین برابر کند همچنین می توانید از آموزش آن نیز بهره مند شوید.

00 روز
:
00 ساعت
:
00 دقیقه
:
00 ثانیه
445,000 50٪ تخفیف
222,500 تومان
خرید و دانلود

همین امروز دوشنبه ، 7 آبان سال 1403 ، ما در خدمت شما هستیم

جزئیات محصول

ورژن محصول :

3.17.0.2

خریداران این محصول

6870 مشتری

آموزش ویدئویی :

پیشنمایش دیداری :

شـایـد ما ارائه دهنده نسخه قدرتمند و متفاوتی از این محصول هستیم …

.Maybe we are a supplier of a powerful and different version of this product
اجازه بدهید صادق باشیم ، گران تر از سایرین است؟

پول خوب است ولی اگر قرار باشد موقتی بدست بیاید ارزشی ندارد ، وقتی محصولی را بی حساب بفروشیم نمی توانیم به مشتریان زیادتر با کیفیت امروز پاسخگو باشیم بنابرین انتخاب ما فروش کمتر به مشتریانی است که سایت های عالی دارند، برای انتخاب بهتر است از دوستان خود در مورد ابزار وردپرس سوال بپرسید!

اورجینال‌ و‌ مطمئن …

ویدئو اورجینال‌ ،‌ کلیک کنید !

خریداران این محصول

6870 + کاربر خوشحال

از زبان خلبان جت می گوییم : بدون سرعت موشکی صعود نخواهید کرد!

ما مدت ها تحقیق کردیم ، افزونه راکت شاهکار مهندسی نرم افزاره که به شما کمک می کنه سرعت سایت رو واقعاً مثل یه موشک بالا ببرید! این پلاگین بصورت اختصاصی توسط تیم ابزار وردپرس ارائه شده و مطمئن باشید خیلی متفاوت است!

البته ناگفته نمونه اگه هاست خوب نداشته باشید آخرش نمی تونید کاری برای سرعت سایتتون بکنید ولی اگر هاستتون خوبه توصیه می کنیم موشک رو نصب کنید. اگه هنوز هاست خوبی ندارید بد نیست به این لینک سری بزنید.

 

هم آپدیت خودکار داریم و هم پشتیبانی فوق سریع ( چند دقیقه ای )

برای فعال سازی سیستم آپدیت خودکار می توانید از این لینک شروع نمایید.

آپدیت خودکار ما بسیار هوشمند و قدرتمند است ( باید بدانید که حتی در آپدیت افزونه ها قبل داخل سایت شما از افزونه قبلی بک آپ میگیره )

همچنین پشتیبانی ما خیلی سریعتر از اون چیزیه که فکرش را بکنید! کافیه فقط یکبار امتحان کنید 🙂

هر موشکی  ، موشک ابزار وردپرس نیست! از ما گفتن بود  🙂

افزونه موشک رو نباید نادیده بگیرید چون در این صورت گوگل و مشتریان سایت شما را نادیده خواهند گرفت ، این پلاگین قدرتمند شاهکار سریع سازی دنیای وردپرس است که توسط میلیون ها سایت وردپرسی استفاده می شود.

توضیحات کوتاه بالا به این معناس که برای تکمیل شدن و بهتر شدن هرچه بیشتر وبسایت وردپرسی خود باید از افزونه های ضروری هر سایت وردپرسی به شکل مناسب استفاده کنید.

بار دیگر امروز در یک ویدئو آموزشی رایگان ، یکی دیگر از این افزونه های مهم و کاربردی را آموزش داده ایم. در آموزش افزونه موشک وردپرس – مقابل در 23 دقیقه تمام قسمت های مختلف این پلاگین وردپرس پرداخته شده است.

اجازه بدهید با ویدئو به شما ثابت کنیم ، متفاوت هستیم …

پشتیبانی فوق سریع میخواهید؟ یکبار امتحان کنید!

رفاقت ، اوج هنر یک تجارت عمیق است. ما رفاقتمان را به شما ثابت خواهیم کرد. آیا تابحال طعم پشتیبانی 10 دقیقه ای را چشیده اید؟ ما سعی میکنیم کمتر از 10 دقیقه پاسخگوی شما باشیم …

در پشتیبانی ما متعجّب خواهید شد ، شاید بد نباشد یکبار امتحان کنید. جزئیات پشتیبانی ما در قوانین و مقررات درج شده است ولی اجازه بدهید پارتی بازی کنیم ، ما رفیق خوبی برای شما خواهیم بود!

افزونه rocket یا افزونه موشک وردپرس راهی برای رسیدن به اوج در دنیای وب

افزونه موشک وردپرس که مدتی است یکی از پر فروش ترین افزونه های وردپرسی است بطور شگفت انگیزی سرعت سایت های وردپرسی را بالا می برد ! تفاوتی ندارد از کدام قالب وردپرس استفاده می کنید ، کافی است افزونه  rocket را تهیه کرده و آن را روی وردپرس خود نصب کنید و سرعت قبل و بعد سایت خود مقایسه کنید.

افزونه موشک وردپرس

افزونه موشک وردپرس چه کارهایی انجام می دهد ؟

افزونه rocket قادر است تا تصاویر شما را ذخیره سازی کند تا در لود مجدد سایت زمان را به حداقل برساند ، افزونه های دیگری نیز برای این کار ساخته شده اند اما هنوز افزونه ای به قدرت افزونه موشک وردپرس نرسیده است و می توانیم با جرعت بگوییم یکی از بهترین ها را برای شما آورده ایم.

همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم در سئو بهینه بودن و سرعت سایت شماست ، به این معنا که یکی از اولویت های موتور های جستجو Optimize بودن سایت شماست و این در سئو تاثیر بسیاری دارد در نتیجه بهتر است روی قالب وردپرس خود حتماً این افزونه را هم داشته باشید تا کماکان در تجارت الکترونیک موفق تر عمل کنید.

افزونه سرعت موشک
افزونه سرعت موشک

ذخیره سازی صفحات سایت

ذخیره سازی می تواند سرعت سایت شما را چندین برابر کند! این یکی از مهمترین معیار موتور های جستجو است که برای هر وبسایتی ضروری و لازم است. اگر سئو برای شما مهم است حتماً این افزونه وردپرس فوق العاده را تهیه کرده و روی سایت خود نصب کنید.

ذخیره سازی Preloading

هنوز معنای کاملی برای کلمه Preloading پیدا شده است اما در مورد این خصوصیت افزونه موشک وردپرس می توانم بگویم که با نصب این افزونه صفحات سایت شما روی سرور های افزونه موشک ذخیره می شود و در این صورت از cpu کمتری استفاده شده و از این پس سرعت لود سایت شما چندین برابر می شود .

لود شدن تصاویر در صورت اسکرول !

این خصوصیت افزونه موشک وردپرس را سایت های قدرتمندی چون یاهو ، فیسبوک و … مبنای کار خود قرار داده اند و بدین معناست که بازدید کننده سایت به محض اینکه سایت را به سمت پایین اسکرول کند تصاویر لود می شوند! جالب است نه ؟ ابزار وردپرس را بخاطر بسپارید.

فشرده سازی فایل های استاتیک توسط Rocket

افزونه سرعت موشک به روش minification یا می توان گفت کوچک سازی حجم فایل هایی مانند  HTML, JavaScript  CSS را کاهش می دهد و این باعث افزایش سرعت سایت شما می شود . این خصوصیت در gtmetrix بسیار مهم است و شک نکنید که در سئو سایت شما نیز مهم خواهد بود.

سفارشی سازی افزونه بطور آسان !

ادعای سازنده افزونه rocket این است که اگر شما برنامه نویسی بلد باشید به راحتی می توانید افزونه را برای سایت خودتان سفارشی سازی کنید و از آن بهره های دوچندان ببرید ! این خصوصیت نیز توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

امکانات افزونه wp rocket در یک نگاه :

  • افزایش سرعت سایت
  • کش و ذخیره سازی صفحات سایت
  • ذخیره سازی تصاویر در کش برای لود سریع
  • فشرده سازی کدهای js,css,tx سایت برای افزایش سرعت
  • سئوی بسیار قوی
  • نسخه کاملا ارجینال
  • پیش بارگذاری برای نقشه سایت
  • نمایش تنبل تصاویر
  • فشرده سازی فایل های استاتیک
  • پشتیبانی از کش مرورگر
  • بهینه سازی دیتابیس سایت با حذف اطلاعات بلا استفاده
  • بهینه سازی فونت های گوگل
  • پشتیبانی از CDN  سایت MAXCDN
  • قابلیت اتصال به و هماهنگ شدن با CloudFlare
  • قابلیت زمانبندی کش سایت
  • ادغام فایل های استاتیک ( فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس  )
  • پشتیبانی از فشرده سازی فایل ها با GZIP
  • بهینه سازی فونت های گوگل
  • حذف Query Strings from Static Resources
  • قابلیت انتقال فایل های جاوا اسکریپت به فوتر سایت
  • قابلیت شناسایی کاربران موبایلی
  • پشتیبانی از حالت MultiSite وردپرس
  • هماهنگ با افزونه های فروشگاه ساز ماننده ووکامرس
  • پشتیبانی از حالت چند زبانه افزونه wpml
  • قابلیت واردات و صادرات تنظیمات افزونه
اگه یکبار بخریم روی چندتا سایت استفاده کنیم؟ سوال قابل درک!

ما با شما صادق هستیم ، اگر طراح سایتی محصول صدهزارتومنی از ما خریداری کند و روی صدها سایت مشتریانش که از هرکدام چندین میلیون دریافت کرده است آن را نصب کند در واقعیت ما چطور میتوانیم به زنده بودن سایتمان ادامه دهیم؟ آیا نبودنِ ما برای شما جذاب است؟!

ما در حدود 25 نفر هستیم که هرکدام از ما مثل شما برای زندگی باید هزینه کنیم ، در حال حاضر قوانین ما سخت گیرانه نیستند، هنوز محدودیت تعداد دفعات نصب لحاظ نشده است، ما به کاربرانمان اعتماد داریم و ” معرفت “ بین کاربران ابزار وردپرس جاری است و امیدواریم که بخاطر حیات سایتمان مجبور به ایجاد محدودیت نشویم.

بنابرین ضمن مطالعه قوانین و طبق مندرجات آن خواهشمندیم که برای هر وبسایت یکبار بصورت جدا محصول را از ما خریداری نمایید ( و یا در حساب مشتریان مثل هاست و دامینشان برای آنها محصولات لازم را خرید کنید )

پولتان را برای چه چیزی خرج میکنید؟ برای موفقیت!

ما تجربه کرده ایم ، موفقیت خیلی سخت است. محصول با کیفیت ، پشتیبانی فوق سریع ، صمیمیت کارا برای مشتریان خاص تدارک دیده شده است. مشتریان با ما تصمیم خودشان به جمع افراد موفق پیوسته اند.

محصولات ما قیمت زیادی ندارند ، تفاوت خدمات ما خیلی زیادتر از چیزی که تصّور می کنید! محصولات ما شاید با همین نام در سایت های دیگری هم یافت شود ولی شک نکنید هرمحصولی ، محصول با کیفیت و اورجینال ابزار وردپرس نمی شود!

آیا نصب همزمان افزونه راکت و افزونه اسماش با هم تداخل دارند؟

خیر ، این دو افزونه کاربرد جداگانه ای دارند که در کنار هم نیز می توانند نصب و فعالیت کنند، مشکلی هم ایجاد نمی شود.

سازگاری این افزونه با کدام قالب هاست؟

افزونه راکت و یا موشک وردپرس با همه قالب های وردپرسی سازگاری دارد و بخوبی کار می کند.

وب سرور هاست من لایت‌اسپید است، می توانم از این افزونه کش استفاده کنم؟

بله، تفاوتی ندارد، راکت بر روی هر وب سروری اجرا می شود و بخوبی باعث افزایش سرعت سایت می شود.

هاست من کیفیت کمی دارد، با خرید این افزونه مشکل حل می شود؟

مهم ترین نیاز هر سایت یک هاست با کیفیت است که در آموزش خرید هاست و دامنه توضیحات کامل آن را بیان کرده ایم، باید ابتدا هاست باکیفیتی داشته باشید تا این افزونه هم موثر باشد. اگر هاست شما واقعاً بی کیفیت باشد، افزونه کش نمی تواند زیاد موثر باشد.

این افزونه برای فشرده سازی تصاویر هم مناسب است؟

خیر متاسفانه، افزونه برای فشرده سازی تصاویر نیست، اما آموزش کاهش حجم تصاویر وردپرس ایده مناسبی است که از شما دعوت می کنیم آموزش آن را مشاهده نمایید.

بین افزونه WP Fastest cache premium و افزونه راکت، پیشنهاد شما استفاده از کدام افزونه هاست؟

بصورت کلی افزونه راکت در تقریباً همه قالب ها بهتر عمل می کند، ما این افزونه را پیشنهاد می کنیم.

مترادف کمک کننده
  • افزایش سرعت لود سایت

  • حل مشکل کندی سرعت وبسایت

  • دیرباز شدن سایت های وردپرسی

سوالات ذهنی
  • چطور سرعت وردپرس را افزایش دهیم؟

  • افزونه ای برای حل مشکل کندی وردپرس؟

  • برای سریع تر شدن سایت چکار کنیم؟

مترادف کمک کننده
سوالات ذهنی
هنوز مطمئن نیستید؟ ما تلفن هم داریم!

خجالت را کنار بگذارید ، تماس بگیرید : 3364-035

نگران نباشید ، ما همیشه در دسترس هستیم حتی روز های تعطیل! همکاران ما بسیار مهربان هستند هر موقع تمایل داشتید تماس بگیرید تا رفاقتمان را شروع کنیم!

 

خرید را هرگز توصیه نمی کنیم اگر …

برای وبسایت خود یا دیگران به دنبال اعتماد ، ثبات ، قدرت و جذابیت نیستید! مشتریان ما از بزرگترین کمپانی های کشور هستند و ما با تمام توان در کنار آنها ایستاده ایم تا موفقیتی عظیم حاصل شود.

خرید از ابزار وردپرس برای شما مناسب نیست اگر به دنبال محصولی بی کیفیت و ارزان قیمت هستید. محصولات ما واقعی هستند و ما برای سایت های بزرگ ایرانی بوجود آمده ایم.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

274 دیدگاه. Leave new

آخرین بروزشده ها در سایت ابزار وردپرس

فهرست