آموزش استفاده از المنت کیت المنتور در طراحی سایت

( یکشنبه ، 18 شهریور سال 1403 )

حق کپی ویدئو

مجاز نمی باشد.

شما اینجا هستید :

جلسه پنجاه و پنج

آموزگار :

مهدی جبین پور

در جلسه پنجاه و پنجم از دوره آموزشی طراحی سایت، به یکی از ابزارهای کلیدی و پرکاربرد در این حوزه یعنی المنت کیت المنتور می‌پردازیم .
( ادامه مطلب … )

ابزار وردپرس بُزرگ ترین مرجع وردپرس ایران!

آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است ، ابزار وردپرس بعنوان یکی از مراجع بزرگ طراحی وب و وردپرس در حال فعالیت می باشد 🙂

ابزار وردپرس بُزرگ ترین مرجع وردپرس ایران!

آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است ، ابزار وردپرس بعنوان یکی از مراجع بزرگ طراحی وب و وردپرس در حال فعالیت می باشد 🙂

اورجینال

کیفیت

پشتیبانی

آپدیت

مهدی جبین پور

مـهـدی جـبین پـور

دانشجوی دکتری تجارت الکترونیک ، امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورم باشم.

مهدی جبین پور

مـهـدی جـبین پـور

دانشجوی دکتری تجارت الکترونیک ، امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورم باشم.

آموزش استفاده از المنت کیت المنتور در طراحی سایت

( یکشنبه ، 18 شهریور سال 1403 )

 المنتور ، به عنوان یک صفحه‌ساز قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای وردپرس ، امکانات و قابلیت‌های فراوانی را برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب فراهم آورده است . اما وقتی صحبت از المنت کیت می‌شود ، عملاً صحبت از افزایش چند برابری قدرت و انعطاف‌پذیری المنتور است .

 المنت کیت ، با ارائه ویجت‌ها ، قالب‌ها و فیچرهای اضافی ، تجربه طراحی سایت را به سطح جدیدی می‌برد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات معرفی شده در ویدئو روی افزونه های فوق کلیک کنید :

1- افزونه المنت کیت المنتور

2- افزونه پلاس ادآن المنتور

3- افزونه آلتیمیت ادآن المنتور

 

 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

18 دیدگاه. Leave new

  • الهه جهانی
    آگوست 26, 2024 8:05 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر استاد
    ی سوالی داشتم اینکه چجوری باید پروژه های دلاری گرفت ؟

  • سلام در مورد سوال قبلی منظورم این بود که . یک قالب یک صفحه ای طراحی کنم و به عنوان نمونه کار در سایت خودم قرار بدم و مشتری که کلیک میکنه روی نمونه کار من در صفحه جدیدی باز بشه و دقیقا شبیه صفحه اول سایت هدر و فوتر و محتوا داشته باشه . مثل پیش نمایشهای قالب های آماده .ممنونم

    • محمد قاسمی
      آگوست 4, 2024 8:56 ب.ظ

      سلام وقت شما بخیر،

       

      در این خصوص بهترین کار این است که یک پست تایپ در سایتتان به نام نمونه کارها ایجاد نمایید و سپس در آن اطلاعات هر نمونه کار را وارد کنید و سپس به کمک لیست جت انجین اقدام به طراحی گرید نمایش نمونه کارها در سایت کرده و سپس آنها را به نمایش درآورید. در محتوای هر نمونه کار نیز می توانید به کمک ویژگی متاباکس ها در جت انجین داده را تعریف و سپس با ایجاد یک قالب برای صفحه نمونه کار این موارد را به نمایش در آورید.

      با تشکر.

  • سلام اقای جبین پور وقتتون بخیر و خسته نباشید
    استاد این کیت المنتور رو من خریدم و نصب کردم و کاراییش عالیه در طراحی سایت واقعا بی نظیره . فقط خیلی اذیت میکنه . آدم و خسته میکنه کلا گیر میکنه . یه المان رو میخوام ست کنم حدود نیم ساعت طول میکشه و وقت من و میگیره آخرشم نمیتونم اون چیزی رو که میخوام درست کنم چون گیر میکنه همه اش . واقعا اینجور المانها رو یه فکری به حالش بکنید اگه اینجوری میخواد اذیت کنه نزاریذ برای فروش خواهشا . مشکلش رو حل کنید بعدا بزارید . من از حدود 5 سال پیش از آموزشهاتون و محصولاتتون دارم استفاده میکنم و فقط با ابزار وردپرس کار میکنم . مشتری جدید نیستم .این یک پیشنهاده سازنده است برای شما چون اینجور موارد باعث بی اعتمادی میشه . توی آموزش هم واسه خود آقای جبین پور همه اش گیر میکرد منم دقیقا همون مشکل و دارم و خیلی سعی کردم مشکلش بر طرف نشد . راهکار بدون هزینه پیشنهاد بدید لطفا آقای جبین پور . عزیز دل برادر. سپاس

    • محمد قاسمی
      آگوست 4, 2024 8:39 ب.ظ

      سلام وقت شما بخیر،

       

      از همراهی شما بسیار ممنونیم، بصورت کلی اگر ادان های زیادی روی المنتور داشته باشید فرایند لود المنتور کمی دچار کندی خواهد شد که اگر میزان مموری لیمیت هاست نیز کم باشد و از طرفی رم دستگاه شما نیز کم باشد این حالت رخ میدهد و بایستی با استفاده از ویژگی جدید المنتور که امکان مدیریت عناصر را به شما میدهد آنهایی که نیاز دارید را فعال کنید تا صرفا همین موارد در المنتور درج شوند و این موضوع تا حد بسیار زیادی در کار با ادان های مختلف در المنتور کاربرد خواهد داشت و به شما کمک خواهد نمود.

      با تشکر.

  • سلام وقت بخیر
    آقای جبین پور ممنون از زحماتتون
    یه سوالی دارم
    من اگر بخوام که در سایت خودم که سایت طراحی و چاپ و همینطور طراحی وبسایت هست چند تا قالب شرکتی و فروشگاهی طراحی کنم بصورت تک صفحه ای و به عنوان نمونه کار توی سایتم قرار بدم که مشتریها وقتی روی اونا کلیک میکنن بصورت کامل اون صفحه رو ببینن و بتونن اسکرول کنن .باید چیکار کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

  • با سلام، چند وقت پیش یک ویجتی رو در المنتور استفاده کرده بودم که مثل آکاردئون بخشی باز می شد که در آن کانتینیر بود و می توانستم هر محتوایی در آن قرار دهم ولی الان اون ویجت رو پیدا نمی کنم و آکاردئون متنی رو فقط پیدا می کنم. اگه میشه راهنماییم کنید.

  • سمانه قنبری
    جولای 7, 2024 12:18 ق.ظ

    سلام مجدد اگه امکانش هست 50 درصد تخفیف بر روی افزونه ها اعمال شود چون از این مرحله به بعد ظاهرا بیشتر آموزشها مربوط به افزونه ها هست و من صرفا این افزونه ها را برای یادگیری تهیه می کنم .ممنون

  • علیرضا محمودی
    ژوئن 1, 2024 4:37 ب.ظ

    سلام آیا آموزش المنت کیت موجوده؟

  • محمد میرزاعباسی
    می 17, 2024 4:14 ب.ظ

    سلام
    نصب این افزونه های اضافی المنتور توی لوود سرعت وب سایت تاثیری نخواهد گذاشت ؟

  • علیرضا شیرازی
    آوریل 20, 2024 7:57 ب.ظ

    سلا م استاد من خیلی برایم سواله که برای ساخت پنل کاربری از چه افزونه ای استفاده کنم آیا المنت کیت این امکان را به من میدهد ؟

فهرست