خطاهای وردپرس

آموزش رفع خطا pluggable.php در وردپرس

خطا pluggable.php در وردپرس معمولا هنگامی رخ می‌دهد که یک قالب یا افزونه روی وب‌سایت خود بروزرسانی کنید. البته برخی مواقع نیز ممکن است به دلیل اضافه کردن یک قطعه کد به فایل functions.php با همین خطا مواجه شوید. حالا در این مقاله از وبلاگ ابزار وردپرس قصد داریم در رفع این خطا به شما عزیزان کمک کنیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید. 😉

حل خطا pluggable.php در وردپرس

در اولین قدم، اگر تغییراتی در کدهای وردپرس اعمال کرده‌اید، سریعا برگردید و آن‌ها را به صورت پیش‌فرض بازگردانید. اما اگر تغییراتی روی کدهای وردپرس اعمال نکرده‌اید و با این خطا مواجه شده‌اید، به سراغ راه‌حل بعدی می‌رویم.

غیرفعال کردن افزونه‌ها

به شما پیشنهاد می‌کنیم یکبار تمام افزونه‌های سایت را غیرفعال کنید. برای غیرفعالسازی افزونه‌ها ما قبلا یک مقاله با عنوان “غیرفعال کردن افزونه‌ها در وردپرس” برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید. پس از غیرفعال کردن افزونه‌ها، اگر بازهم با خطا pluggable.php در وردپرس روبرو شدید، یعنی مشکل سایت شما از جای دیگری است. بنابراین یک راه‌حل دیگر هم برای رفع این خطا در ادامه مقاله به شما آموزش می‌دهیم.

تعویض قالب وردپرس

اگر با غیرفعال کردن افزونه‌ها هم نتوانستید مشکل سایت خود را برطرف کنید، باید به سراغ قالب اصلی سایت بروید و یکبار آن را به کلی عوض کنید. برای تعویض قالب وردپرس، کافی است وارد پیشخوان وردپرس شوید و به مسیر نمایش > پوسته‌ها بروید. در این قسمت می‌توانید یک قالب دیگر روی وب‌سایت خود نصب و فعال‌سازی کنید.

به احتمال زیاد با استفاده از راه‌حل‌های گفته شده خطا pluggable.php از بین برود. اما با این وجود اگر نتوانستید مشکل سایت را برطرف کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک تیکت به پشتیبان هاست ارسال کنید و این موضوع را گزارش کنید. معمولا کارشناسان و پشتیبانان هاست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل شما را حل خواهند کرد. پس اصلا نگران این موضوع نباشید.

ممکن است مفید باشد

یک نظر

  1. سلام وقت بخیر
    میخواستم وردپرس نصب کنم ولی با خطا مواجه میشم ( خطا در برقراری پایگاه داده)
    نمیدونم چطور باید نصب کنم
    ممنون میشم کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا