هاست و دامنه

بهترین افزونه ورود و ثبت نام پیامکی

افزونه ورود و ثبت نام پیامکی یکی از کاربردی ترین پلاگین‌ها برای هر نوع وب‌سایتی محسوب می‌شود که می‌خواهند انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. ورود و ثبت نام پیامکی نه‌تنها روند ثبت نام کاربران را ساده‌تر می‌کند، بلکه به بهبود تجربه کاربری، افزایش نرخ تبدیل سایت و همچنین میزان فروش بیشتر کمک خواهد کرد. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین افزونه ورود و ثبت نام پیامکی برای وردپرس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کاربرد افزونه ثبت نام با شماره موبایل

در حال حاضر وب سایت‌های زیادی وجود دارند که برای دستیابی به برخی از اطلاعات از جمله: پیگیری سفارشات، مشاهده تعاملات انجام شده و حتی خرید محصول از کاربران خود می‌خواهند تا در اولین قدم عضو سایت شوند.

مشکل بسیاری از وب سایت‌ها این جا شروع می‌شود، جایی که اکثر فرم‌های ثبت نام منوط به سپری کردن پروسه طولانی و پیچیده و پر‌کردن فیلدهای زیاد فرم ثبت‌نام هستند.

در این صورت احتمال اینکه کاربر از ثبت نام در سایت شما منصرف شود بسیار زیاد خواهد بود. از طرف دیگر بسیاری از کاربران نمی‌توانند اطلاعات ورود به سایت از جمله نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر بسپارند که این باعث می‌شود که آنها در ورود به سایت شما هر بار دچار مشکل شوند.

اما خبر خوب اینجاست که شما می‌توانید با نصب یک افزونه ورود و ثبت نام پیامکی این مشکلات را برای مشتریان خود حل و به آنها کمک کنید تا خیلی ساده و بدون هیچ پیچیدگی در هر لحظه به سایت شما وارد شوند. با کمک این افزونه ها کاربران می‌توانند به سادگی و تنها با وارد‌کردن شماره موبایل جهت ثبت نام این پروسه را به طور کامل به اتمام برسانند. بعد از ثبت نام اولیه، کاربر می‌تواند در دفعات بعدی با وارد کردن شماره موبایل و رمزیکبار مصرفی (OTP) که برای آن ارسال می‌شود، خیلی ساده و سریع به حساب کاربری خود وارد شود بدون آنکه نیازی به حفظ کردن پسورد برای ورود به سایت باش

بهترین افزونه برای ورود و ثبت نام پیامکی در وردپرس
بهترین افزونه برای ورود و ثبت نام پیامکی در وردپرس

مزایای استفاده از افزونه ورود و ثبت نام پیامکی

افزونه های ورود و ثبت نام پیامکی مسیری را که کاربران برای ثبت‌نام در سایت شما باید به صورت خیلی طولانی طی کنند را کوتاه می‌کنند. در واقع، کاربر تنها باید شماره موبایل خود را در فرم ورود وارد و سپس یک کد به دست او می‌رسد که میبایست آن را در فرم وارد کند. بعد از آن به سادگی به پنل خود دسترسی پیدا خواهد کرد. استفاده از افزونه های ورود و ثبت نام با پیام دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه مطلب شما را با برخی از مهم‌ترین آنها آشنا خواهیم کرد:

1- حذف فرایند بازیابی پسورد یا رمز عبور

احتمال اینکه کاربر رمزعبور خود را برای وارد شدن به حساب کاربری فراموش کند بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین با مجهز کردن سایت خود به سامانه پیامکی می‌توانید این مشکل بسیار بزرگ را به طور کامل حل کنید. با کمک افزونه ثبت‌نام با شماره موبایل، هر بار یک رمز یکبار مصرف برای کاربر از طریق پیامک ارسال می‌گردد و نیازی به حفظ کردن آن نخواهد بود. بنابراین نیازی نیست کاربران رمزعبور خود را حفظ نمایند.

2- سریع شدن فرایند ثبت‌نام کاربران

بسیاری از وب سایت‌ها هستند که هنوز هم از ایمیل برای ثبت نام‌های خود استفاده می‌کنند که این قطعاً می‌تواند برای مشتریان بسیار طولانی و خسته کننده باشد. بسیاری از اکثر کاربران دارای ایمیل نمی‌باشند که این باعث می‌شود که کاربر از ثبت نام در سایت منصرف شود. سایر کاربران نیز باید ایمیل خود را وارد و سپس آن را تایید کنند که این هم می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. اما در صورت استفاده از افزونه‌های پیامکی خبری از طولانی بودن فرایند ثبت نام نخواهد بود، بلکه کاربر می‌تواند در سریع ترین زمان ممکن و تنها در چند ثانیه در سایت عضو شود.

3- افزایش ثبت‌نام‌های واقعی کاربران

ثبت‌نام کاربر با شماره موبایل این تضمین را می‌دهد که تمامی اطلاعاتی که کاربر وارد می‌کند واقعی هستند، زیرا ثبت‌نام با ایمیل از طریق ایمیل‌های فیک امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت که این افزونه‌ها نه تنها باعث می‌شوند که فرایند ثبت نام و ورود کاربر بسیار سریع انجام شود، بلکه این اطمینان را هم می‌دهند که تمامی کاربرانی که ثبت می‌کنند واقعی هستند و می‌توانید با خیال راحت از آن اطلاعات برای تبلیغات استفاده کنید.

4- افزایش امنیت

رمزهای یکبار مصرف که ارسال می‌شوند، پس از گذشت یک زمان خاص ساقط می‌شوند. بنابراین امکان ورود افراد غیرمجاوز و فاش شدن اطلاعات حساب کاربری تقریباً غیر ممکن خواهد بود.

معرفی بهترین افزونه ثبت نام با شماره موبایل

تا اینجای مطلب شما را با کاربرد و مزیت‌های استفاده از افزونه‌های ورود و ثبت نام پیامکی آشنا کردیم. حال در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی و مقایسه دو مورد از محبوب ترین پلاگین‌های ورود و ثبت نام پیامکی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین افزونه ورود و عضویت پیامکی
بهترین افزونه ورود و عضویت پیامکی

1- افزونه ورود و ثبت نام پیامکی برای وردپرس دروازه

افزونه دروازه یک پلاگین مدرن و حرفه ای وردپرس است که بخش ورود، ثبت نام و بازیابی رمزعبور سایت شما را ساده و کاربرپسند می کند تا کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن به حساب کاربری خود وارد شوند. شما به عنوان مدیر سایت این امکان را دارید تا فرم های ورود و ثبت نام را به دلخواه سفارشی سازی کنید. نه تنها می‌توانید عنوان و توضیحات فرم‌ها را برای راحتی کاربران خود تغییر دهید، بلکه می توانید گزینه‌های ورود خودکار پس از ثبت‌نام را نیز فعال یا غیرفعال نمایید.

این پلاگین امکان ورود و ثبت نام با استفاده از شماره موبایل را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در این صورت که کاربر بعد از وارد کردن شماره موبایل خود یک پیامک تایید دریافت و سپس باید آن را در فیلد مورد نظر وارد تا بتواند فرایند عضویت را تکمیل نماید. این قابلیت نه تنها باعث افزایش امنیت ورود به سایت می شود، بلکه به بهبود تجربه کاربری نیز کمک خواهد کرد.

امکانات و قابلیت های افزونه دروازه

– تنظیم و سفارشی‌سازی پیامک‌های ارسالی

این افزونه به شما امکان می دهد تا پترن‌های پیامکی برای هر فرم همچون: ورود، ثبت نام، فراموشی رمزعبور و خوش آمدگویی را به سادگی تنظیم کنید. با استفاده از این قابلیت کاربران شما ارتباطات دقیق و شخصی‌سازی شده‌ تری را دریافت می‌کنند.

– ورود، ثبت‌نام و فراموشی رمز عبور با شماره موبایل

یکی از مهم ترین ویژگی‌های افزونه دروازه، ورود، ثبت‌نام و فراموشی رمز عبور با شماره موبایل می‌باشد. بعد از اینکه کاربر شماره موبایل خود را جهت ورود یا ثبت نام به سایت وارد می‌کند، یک پیامک تایید حاوی کد به آن ارسال که میبایست در فیلد مشخص شده وارد شود. سپس به سادگی می‌تواند به پنل خود دسترسی داشته باشد.

– جمع آوری اطلاعات کاربران در حین ثبت نام

افزونه ورود و ثبت نام پیامکی دروازه دارای یکسری فیلدهای اطلاعاتی ضروری برای جمع آوری اطلاعات کاربران در حین ثبت نام می‌باشد که آنها شامل مواردی همچون: نام کاربری، ایمیل، کلمه عبور و تایید آن، نام کوچک، نام خانوادگی، کد ملی، کد پستی و حتی تاریخ تولد به صورت شمسی می‌باشند.

– اطلاع‌رسانی به کاربران و مدیریت

با سیستم اطلاع رسانی، زمانی که یک کاربر جدید در سایت عضو می‌شود به صورت خودکار یک پیامک به کاربر و مدیر سایت ارسال می‌شود. کاربر با یک پیامک خوش آمدگویی مواجه خواهد شد و مدیر نیز متوجه ثبت نام کاربر جدید در سایت می‌شود.

– محافظت از حساب کاربری

برای محاظت و جلوگیری از ورود هر گونه ربات و اسپم به سایت، افزونه دروازه در فرم های خود کپچاگوگل را ارائه داده است که این می‌تواند تا حد بسیار زیادی امنیت فرم‌های شما را افزایش دهد. علاوه بر کپچا، این افزونه دارای قابلیت های امنیتی مختلفی نیز همچون افزونه به لیست سیاه و جلوگیری از حملات بروت فورس نیز می باشد که همگی اینها باعث می‌شوند کاربران با خیال آسوده‌تری از خدمات شما استفاده کنند.

– گزارش‌گیری پیشرفته پیامک

قابلیت گزارش‌گیری پیشرفته پیامک به کاربران شما این امکان را می‌دهد تا تمامی پیامک‌های ارسال شده را به سادگی مدیریت و یک گزارش کامل همراه با جزئیات از آنها در اختیار داشته باشند.

– نمایش فرم ورود و ثبت نام به صورت پاپ آپ

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربفرد افزونه دروازه، نمایش فرم ورود و ثبت نام به صورت پاپ آپ می‌باشد. زمانی که کاربر یک اقدام خاص را در سایت شما انجام می‌دهد، فوراً یک پنجره پاپ آپ حاوی فرم ورود و ثبت نام به آن نمایش داده می شود تا بتواند خیلی سریع و ساده به پنل خود دسترسی داشته باشد.

– دموهای جذاب برای صفحه ورود و ثبت نام

افزونه همچنین همراه با چندین دموی از پیش ساخته شده برای صفحه ورود و ثبت نام ارائه می شود که می‌توانید به سادگی یکی از آنها را انتخاب به سایت خود اضافه کنید. همچنین امکان سفارشی سازی فرم‌ها نیز وجود دارد.

2- اتصال به سامانه پیامکی با سامانه قدرتمند پیامکی ( رتبه 1 کشوری )

روش دریافت رایگان خط خدماتی
روش دریافت رایگان خط خدماتی

پیامیتو یک سامانه ارسال پیام کوتاه برای کاربران است که امکانات و قابلیت‌های منحصربفردی را ارائه می‌دهد. در این سامانه بهترین و حرفه ای ترین افزونه‌های پیامکی اضافه شده است تا به بهترین شکل ممکن اقدام به برقراری تعامل با مخاطبان و مشتریان خود نمایید.

پنل پیامکی، یک پلتفرم تعاملی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیامک‌های متنی و چندرسانه‌ای را به مشتریان خود ارسال کرده و دریافت کنند. این ابزار کارآمد به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان خود در تمام مراحل سیکلوی زندگی مشتری  ارتباط برقرار کنید.

سامانه پیامکی پیامیتو با استفاده از فناوری های روز دنیا و با هدف تسهیل در ارتباط با مخاطبان  طراحی و توسعه داده شده است که شما می‌توانید به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن پیامک‌های خود را به مخاطبان خود ارسال و از قابلیت‌های متنوع آن بهره مند شوید.

امکانات و قابلیت های سامانه پیامیتو

– ارسال پیامک به بلک لیست

در این سامانه امکان ارسال پیامک به بلک لیست وجود دارد.

– خط خدماتی اشتراکی

با استفاده از خط‌های وب سروریس خدماتی، این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا از خطوط اشتراکی خدماتی استفاده نمایید.

– فعالسازی آنی سرویس

بعد از ثبت درخواست جهت دریافت پنل پیامکی، به صورت آنی سرویس برای شما فعال و قابل استفاده خواهد شد.

– ارسال پیامک به بک لیست کاربران

سامانه پیامیتو دارای خطوط خدماتی اشتراکی می‌باشد که امکان ارسال پیام کوتاه به بک لیست کاربران را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید پیامک های اطلاع رسانی و احراز هویت را در کمتر از 5 ثانیه به مخاطبان خود ارسال نمایید.

– ارسال پیامک های تبلیغاتی

با استفاده از روش‌های اصولی می‌توانید انواع پیامک‌های تبلیغاتی را با بازدهی بسیار بالا برای مشتریان خود ارسال کنید.

– اتصال سایت به سامانه

ما در پیامیتو برای شما بهترین و حرفه ای ترین افزونه های پیامکی را ساخته ایم تا به بهترین شکل ممکن اقدام به برقراری تعامل با مخاطبان و مشتریان خود نمایید.

تفاوت افزونه دروازه با سامانه پیامیتو

افزونه دروازه یک پلاگین حرفه ای برای وردپرس است که با نصب و فعال سازی آن در سایت خود می‌توانید بخش ورود و ثبت نام را ارتقاء و به کاربران این امکان را بدهید تا با استفاده از شماره موبایل خود در سایت عضو و وارد شوند.

از طرفی، پیامیتو یک سامانه پیامکی است که تا حدودی با افزونه دروازه متفاوت می باشد. در واقع این یک سامانه ارسال پیام کوتاه است که با استفاده از آن می‌توانید به لیست کاربران خود در کمترین زمان پیامک ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید این سامانه را در سایت خود متصل و از خدمات ارسال پیامک آن بهره مند شوید.

سوالات متداول

– چرا باید از افزونه ورود و ثبت نام پیامکی استفاده کنیم؟

بسیاری از کاربران قادر به حفظ کردن نام کاربری و رمزعبور جهت ورود به سایت نیستند. بنابراین با استفاده از افزونه‌های ورود و ثبت نام پیامکی می‌توانید این اقدام را برای آنها ساده کنید و به آنها اجازه دهید تا با وارد کردن شماره موبایل به سادگی به حساب کاربری خود وارد شوند.

– ساده ترین روش برای افزودن ورود و ثبت نام پیامکی به سایت کدام است؟

بهترین و ساده ترین روش برای افزودن ورود و ثبت نام پیامکی، استفاده از پلاگین‌هایی همچون دروازه می‌باشد. این افزونه امکانات و قابلیت‌های متنوعی را برای بهبود تجربه کاربران در اختیار شما قرار می‌دهد که میتوانید از آنها برای حفظ مشتریان استفاده کنید.

جمع بندی: بهترین افزونه ورود با پیامک

بخش ورود و ثبت نام یکی از بخش‌های مهم برای هر وب سایتی محسوب می‌شود که به هیچ عنوان نباید طولانی و خسته‌کننده باشد. برای بهبود این بخش، ساده‌ترین و بهترین راهکار استفاده از افزونه‌های ورود و ثبت نام پیامکی می باشد که به کاربران شما کمک می‌کنند تا به سادگی و بدون حفظ کردن رمزعبور به حساب خود وارد شوند. ما در این مطلب شما را با افزونه دروازه و سامانه پیامکی پیامیتو آشنا کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

ممکن است مفید باشد

دکمه بازگشت به بالا