هاست و دامنه

نحوه دریافت خط خدماتی و ارسال پیامک به بلک لیست

زمانی که در یک سایت یا اپلیکیشن ثبت نام و شماره موبایل خود را وارد می کنید، یک پیام کوتاه حاوی نام کاربری و پسورد برای شما ارسال می شود. یا زمانی که یک خرید انجام می دهید، یک پیامک حاوی تشکر برای شما ارسال می گردد. در واقع این پیام که هدف آن اطلاع رسانی است با استفاده از خط خدماتی ارسال می‌شود. پیامک‌های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور و… همگی از طریق خطوط خدماتی برای کاربران ارسال می شود. اگر می خواهید با خط خدماتی آشنایی کسب کنید به شما پیشنهاد می کنم که این مطلب را تا انتها مشاهده کنید، زیرا قصد داریم شما را با نحوه دریافت خط خدماتی و ارسال پیامک به بلک لیست آشنا کنیم.

خط خدماتی
خط خدماتی

منظور از خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی برای ارسال پیام;های اطلاع رسانی به کاربرانی که شما را می شناسند و منتظر پیامک از سمت شما هستند، استفاده می شود. به عنوان مثال اگر قصد دارید با استفاده از رمز یکبار مصرف وارد حساب کاربری خود شوید، پیامکی که برای شما فرستاده می شود از طریق خطوط خدماتی ارسال می شود. در این نوع خطوط بلک نیست معنایی ندارد و پیامک ها به تمامی شماره ها در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند.

در واقع تمامی پیامک ها از خطوط خدماتی با رضایت کاربر ارسال می‌شود و شما می توانید از آن برای اطلاع رسانی استفاده نمائید. با این خط شما نمی‌توانید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید و فقط می توانید برای مشتریان فعلی که شماره خود را در اختیار شما قرار داده اند، پیامک بفرستید.

در حال حاضر بانک ها، فروشگاه های اینترنتی بزرگ، شرکت های ارائه دهنده بیمه و سایر ادارات از خطوط خدماتی در حال استفاده کردن هستند. حتی کسب و کارهای کوچک هم می توانند با استفاده از خطوط خدماتی فرایند ثبت‌ سفارش و ارسال محصول را به مشتریان خود اطلاع دهند.

شرایط دریافت خط خدماتی

اکثر شرکت های ارائه دهنده پیامک ممکن است شرایط مختلفی برای دریافت خطوط خدماتی داشته باشند. به عنوان مثال؛ سامانه پیامیتو که یکی از بهترین و بروزترین سامانه های ارسال پیامک در ایران است به شما کمک می کند تا تنها در چند مرحله اقدام به دریافت خطوط خدماتی نمائید.

برای دریافت خط خدماتی در سامانه پیامیتو شما نیاز به تکمیل فرم خدماتی، پذیرفتن تعهدنامه خدماتی، یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن، گواهی امضا مدیر عامل در صورتی که شرکت خصوص باشد، بانک شماره مشترکین و ارائه کپی كارت ملي و گواهی امضای مديرعامل خواهید داشت.

روش دریافت رایگان خط خدماتی
روش دریافت رایگان خط خدماتی

معرفی انواع خطوط و کاربرد آنها در پنل پیامکی پیامیتو

به طور کلی می توان گفت که در پنل پیامکی چهار نوع خط وجود دارد که هریک از آنها می توانند برای اقدامات مختلف متفاوت باشند. در ادامه شما را با انواع خطوط پیامکی آشنا خواهیم کرد:

– خط عمومی

زمانی که پنل پیامکی خود را سفارش می دهید، به صورت پیش فرض چندین خطوط برای شما فعال می شود. اینها خطوط عمومی هستند و تمامی کاربرانی که از پنل پیامکی استفاده می کنند می توانند به سادگی از آنها برای ارسال پیام کوتاه استفاده نمایند.

– خط اختصاصی

همانطور که از اسمش پیداست، در خطوط اختصاصی شما می توانید یک خط خاص برای ارسال پیامک در اختیار داشته باشید. در واقع شما می توانید تعداد ارقام و سرشماره آن را به دلخواه خود انتخاب کنید. این خط ها با کد ملی شما و بنام شما ثبت و تنها خودتان میتوانید از آن استفاده نمائید. هزینه خطوط اختصاصی بستگی به تعداد ارقام و سرشماره ای که انتخاب می کنید دارد.

– خط خدماتی اشتراکی

این خط پیداست، این خط تنها مختص شما نیست و سایر کاربران نیز امکان استفاده از این خط را دارند. شما می توانید با دریافت اینماد از خطوط خدماتی اشتراکی سامانه پیامیتو جهت انواع پیام های تبلیغاتی مانند: ارسال کد احراز هویت، ارسال پیامک های بعد از خرید، ارسال پیامک بعد از ارسال فرم و… خود استفاده کنید.

– خط خدماتی اختصاصی

این امکان برای شما فراهم است تا خط اختصاصی خود را به خط خدماتی تبدیل کنید. با اینکار خط شما به خط خدماتی اختصاصی تبدیل میشود که فقط خودتان می توانید از خدمات آن استفاده کنید و به آن دسترسی داشته باشید.

در چه مواقعی باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم؟ 

همانطور که اشاره شد؛ خطوط خدماتی خط هایی هستند که با هدف اطلاع رسانی به کاربران ایجاد شده اند. شما می توانید برای انواع مختلفی از پیامک ها از جمله: اعلام ثبت‌ سفارش مشتری، اعلام زمان تحویل محصول به مشتری، ارسال کد پیگیری خرید، ارسال رمزعبور به کاربر و … از خطوط خدماتی استفاده کنید.

زمانی که با استفاده از خط خدماتی برای کاربر یک پیام ارسال می شود، کاربر متوجه می شود که آن تبلیغ نیست و احتمال بیشتری وجود دارد که آن را مشاهده کند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ارسال پیامک های تبلیغاتی با استفاده از این خطوط کاملاً ممنوع می باشد.

نحوه ارسال پیام به لیست سیاه کاربران

آموزش ارسال پیامک به لیست سیاه با استفاده از خطوط خدماتی

لیست سیاه که به آن بلک لیست نیز گفته می شود، شامل افرادی است که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خط خود را با ارسال کد خاصی به اپراتور، قطع کرده‌اند. بنابراین هر پیامکی که برای این دسته از افراد ارسال می شود، قابل رویت برای کاربر نخواهد بود.

حال شاید این سوال در ذهن شما باشد که چگونه به شماره های بلک لیست، پیامک ارسال کنیم؟ برای ارسال پیامک بدون اینکه در لیست بلک لیست کاربر قرار بگیرد، خطوط خدماتی بهترین گزینه محسوب می شوند. خطوط خدماتی در واقع همان خط و شماره های پیامک تبلیغاتی هستند که توسط مخابرات آزاد شده و قابلیت ارسال حتی به شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند را دارند.

مزایا و معایب خطوط خدماتی

خطوط خدماتی همانند سایر خط ها دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد که در ادامه مطلب سعی می کنیم مهم ترین آنها را به شما توضیح دهیم.

اصلی ترین عیب خط های خدماتی، طولانی بودن مدت زمان فعالسازی می باشد. روند خدماتی شدن خطوط از طرف شرکت ارتباطات سیار انجام می گردد و زمان دقیقی در این خصوص اعلام نگردیده و به صورت تقریبی ممکن است چیزی بین 2 الی 6 ماه طول بکشد.

البته پنل پیامک پیامیتو این کار را می تواند سریعتر برای شما انجام دهد، اگر برای ثبت نام و ورود سایت خودتان نیاز به خط خدماتی دارید در چندساعت از پیامیتو دریافت خواهید کرد!

مزایای داشتن خط خدماتی این است که شما می توانید به صورت صددرصد برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید و در ارسال وبسرویس منتظر تایید کارشناسان سامانه ی پیامکی نباشید.

در صورتی که قصد دارید از سامانه پیامیتو برای خرید خطوط خدماتی استفاده کنید، از مزیت های آن می توان به رایگان بودن این خطوط اشاره کرد. در واقع در سامانه پیام کوتاه پیامیتو شما هزینه ای بابت خدماتی کردن خطوط پرداخت نمی کنید. همچنین تمامی کاربران چه حقیقی و چه حقوقی می توانند از مزایای خطوط خدماتی بهره مند شوند.

اهمیت استفاده از خطوط پیامکی

یکی از بهترین تکنیک ها برای افزایش ترافیک و بالا بردن فروش، ارائه انواع پیشنهادات به مشتریان می باشد. برای اینکه بتوانید پینشهادهای دلخواه خود را برای مشتریان ارسال کنید، ساده ترین روش داشتن پنل پیامکی و استفاده از خطوط پیامک اشتراکی و اختصاصی می باشد. شما می توانید با ارسال پیام های تبلیغاتی به مشتریان، آنها را به سایت خود بازگردانید و فروش خود را افزایش دهید. همچنین اگر از خطوط اختصاصی استفاده کنید، می توانید انواع نظرسنجی ها را برای محصولات و خدمات خود ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به آنها پاسخ دهند. این ترفند می تواند به صورت چشمگیری به پیشرفت کسب و کار آنلاین شما کمک کند.

آیا اشخاص حقیقی می توانند از خطوط خدماتی استفاده کنند؟

یکی از مشکلات بزرگی که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین به خصوص کسب و کارهایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند این است که برای دریافت خط های خدماتی میبایست شرکت ثبت کنند و حقوقی شوند. از این رو دریافت خط خدماتی برای این دسته از کسب و کارها یک آرزو بود. اما سامانه پیامیتو این مشکل بزرگ را حل کرده است، یعنی هر شخص حقیقی می تواند با مجوز نماد اعتماد و یا پروانه کسب اقدام به خرید خط خدماتی نماید.

سامانه پیامیتو به شما خطوط خدماتی با پیش شماره 9000 را ارائه می دهد که هر شخصی حقیقی می تواند از خدمات آن در کمترین زمان ممکن و بدون ارائه مدارک حقوقی شرکت، بهره مند شود. یکی از مزیت های عالی این خطوط فعال سازی در کمتر از 2 هفته می باشد. برخی از ویژگی شماره خدماتی اپراتور 9000 عبارت هستند از:

  • ارسال نامحدود پیامک به بلک لیست کاربران
  • خدماتی کردن برای اشخاص حقیقی تنها با استفاده از اینماد یا پروانه کسب وکار
  • خطوط 9000 دارای 8 رقم و رند می باشند
  • خدماتی شدن خطوط در کمتر از 2 هفته
  • قابل استفاده در وبسرویس API و افزونه های پیامکی
  • سرعت ارسال بسیار بالا
  • ارسال متن تبلیغاتی و تبریک تولد به لیست مشتریان
جمع بندی: چطور خط خدماتی خریداری کنیم؟

خط خدماتی از جمله خطوط پرطرفدار برای تمامی کسب و کارهای آنلاین محسوب می شود که می توان از آن برای ارسال پیام های اطلاع رسانی همچون: ارسال رمز یکبار مصرف، ارسال پیامک تشکر بعد از خرید، ارسال کدرهگیری سفارش ثبت شده برای مشتریان و… استفاده شود. اگر قصد استفاده از خطوط خدماتی با قابلیت های قدرتمند را دارید، سامانه پیامیتو می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد، زیرا علاوه بر رایگان بودن خطوط خدماتی، امکانات قابل توجهی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

ارسال به بلک لیست با پیامیتو
ارسال به بلک لیست با پیامیتو

ممکن است مفید باشد

دکمه بازگشت به بالا