هاست و دامنه

بهترین روش ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

ساخت فرم ثبت نام پیامکی در سایت می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی برای کسب و کار آنلاین شما به همراه داشته باشد. این نه‌تنها به جذب مشتریان بیشتر کمک می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا فروش خود را نیز به صورت چشمگیری افزایش دهید.

با توجه به اینکه سایت‌های زیادی در جهان وجود دارند که با وردپرس ساخته شده‌اند، شما می توانید با استفاده از روش‌های مختلفی همچون افزونه و سامانه‌های پیامکی یک فرم ثبت نام کاملاً سفارشی برای سایت خود ایجاد کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین و کامل ترین روش ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی در وردپرس آشنا کنیم. همراه ما باشید.

چرا به فرم های ثبت نام کاربر در وردپرس نیاز دارید؟

قبل از اینکه بخواهیم شما را با آموزش راه اندازی ثبت نام پیامکی در وردپرس آشنا کنیم، بهتر است در مورد اینکه چرا به فرم‌های ثبت نام کاربر در سایت نیاز دارید، صحبت کنیم. دلایل مختلفی وجود دارد که شما باید در سایت خود از فرم های ثبت نام استفاده کنید که برخی از آنها عبارت هستند از:

  • جمع آوری اطلاعات کاربر: قرار دادن فیلدهای فرم مناسب در فرم ثبت نام به شما کمک می‌کند تا مهم‌ترین اطلاعات کاربران از جمله شماره موبایل، ایمیل، نام و… را جمع‌آوری کنید.
  • بازاریابی ایمیلی: فرم‌های ثبت نام به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنید. می‌توانید فهرست‌های ایمیلی از کاربران ثبت‌شده ایجاد و پیشنهادات، کدهای دعوت و موارد دیگر را به صورت انبوه برای آنها ارسال نمائید.
  • مدیریت نقش‌های کاربر: با فرم‌های ثبت نام سفارشی سازی شده می‌توانید به طور خودکار نقش‌ها و مجوزهای کاربر را به هر کاربر در سایت خود اختصاص دهید.
لاگین و ثبت نام پیامکی

مزیت‌های ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی در وردپرس

اکثر قالب‌هایی که شما در سایت خود نصب و فعال می‌کنید، به صورت پیش‌فرض دارای بخش ورود و ثبت نام ساده‌ای هستند و به شما این امکان را نمی‌دهند تا مدیریت کاملی روی بخش‌های آن داشته باشید. اما خوشبختانه افزونه‌های مختلفی در این خصوص ارائه شده است که شما می‌توانید با استفاده از آنها فرم ثبت نام طولانی و پیچیده سایت خود را تبدیل به یک فرم کاملاً سفارشی سازی شده نمائید تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن در سایت شما عضو شوند.

با ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی، کاربر تنها باید شماره موبایل خود را در فرم ورود وارد و سپس یک کد برای آن ارسال می‌شود که باید آن را در فرم وارد نماید. بعد از آن می‌تواند به حسلب کاربری خود دسترسی داشته باشد. استفاده از افزونه‌های ورود و ثبت نام با پیام دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه مطلب شما را با برخی از مهم‌ترین آنها آشنا خواهیم کرد:

  • سریع شدن فرایند ثبت‌نام و ورود کاربران: استفاده از ایمیل و رمزعبور برای ورود به سایت می‌تواند باعث شود که اکثر کاربران از ثبت نام در سایت منصرف شوند. زیرا اینکار می‌تواند برای آنها پیچیده و تا حدودی طولانی باشد. بنابراین با اتصال سایت خود به سامانه‌های پیامکی و یا نصب یک افزونه می‌توانید فرایند ورود و ثبت نام را تنها با ارسال کد یکبار مصرف برای مشتریان خود ساده کنید.
  • حذف فرایند بازیابی پسورد یا رمز عبور: در صورتی که سایت شما به سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی مجهز باشد، دیگر نیازی نیست کاربر برای ورود به سایت نام کاربری و رمز عبور را وارد نماید. بلکه تنها کافیست رمزعبور یکبار مصرف که برای کاربر ارسال می شود را در فیلد مربوطه وارد کند.
  • افزایش ثبت نام کاربران: ثبت نام از طریق موبایل این اطمینان را می‌دهد که تمامی اطلاعات وارد شده به صورت واقعی هستند، در غیر این صورت کاربر نمی‌تواند در سایت شما عضو شود. اما در صورتی که شما از روش های قدیمی همچون ایمیل برای ثبت نام در سایت استفاده کنید، این امکان وجود دارد که بسیاری از کاربران با استفاده از ایمیل‌های فیک به سایت شما وارد شوند.
  • افزایش امنیت سایت: پس از اینکه رمز عبور یکبار مصرف برای کاربر ارسال گردد، آن رمز پس از گذشت چند ثانیه به صورت خودکار ساقط می‌شود. بنابراین امکان ورود افراد غیرمجاز در سایت شما به صفر می رسد.

ساخت سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی در وردپرس

افزونه‌های وردپرسی مختلفی در حال حاضر هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی ارائه شده‎‌اند که شما می‌توانید از آنها برای ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی در سایت وردپرسی خود استفاده کنید. افزونه دروازه و سامانه پیامیتو دو مورد از بهترین ابزارها برای ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس محسوب می‌شوند که در ادامه مطلب سعی می‌کنیم شما را با قابلیت‌های هریک از آنها آشنا کنیم.

1- ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی با افزونه دروازه

افزونه دروازه - ساخت سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی

افزونه ثبت نام پیامکی وردپرس دروازه اولین افزونه ثبت نام وردپرس است که کارکردن با آن آنقدر ساده است که به هیچ عنوان در حین کارکردن با آن دچار مشکل نخواهید شد. رابط کاربری ساده، سازگاری با انواع افزونه‌ها، رابط ایرانی پسند و نبود باگ از جمله ویژگی‌های قدرتمند این افزونه محسوب می‌شوند.

افزونه دروازه به بهترین شکل ممکن توسط متخصصان ایرانی کدنویسی شده است که می‌توان آن را به عنوان بهترین راه حل برای ساخت سیستم پیامکی برای وردپرس در نظر گرفت. در ادامه مطلب شما را با برخی از ویژگی های مهم این افزونه آشنا خواهیم کرد:

– ورود، ثبت‌نام و فراموشی رمز عبور با شماره موبایل

افزونه دروازه به صورت کامل با تمامی پنل‌های پیامکی ایرانی سازگار است و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. در واقع مهم ترین قابلیت‌هایی را که هر مدیر سایتی به آن نیاز دارد، در این افزونه تعبیه شده است. شما می‌توانید از مشتریان خود بخواهید تا جهت ثبت نام اطلاعات کامل خود را وارد کنند، یا اینکه می توانید تنها فیلد شماره موبایل را اضافه کنید تا کاربر با وارد کردن شماره خود بتواند به سادگی در سایت شما عضو شود. شما همچنین می‌توانید مدیریت کاملی روی تمامی بخش های فرم ورود و ثبت نام و افزودن و حذف فیلدها داشته باشید.

– تنظیم و سفارشی‌سازی پیامک‌های ارسالی

افزونه به شما این امکان را می دهد تا برای تمامی فرم‌های خود از جمله: فرم ورود، ثبت نام، فراموشی رمز عبور و خوش آمدگویی از پیامک های کاملاً شخصی سازی شده استفاده کنید.

– اطلاع‌رسانی به کاربران و مدیریت

شما می‌توانید هم برای مدیر سایت و هم برای کاربران خود برای اقدامات مختلف پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید. به عنوان مثال می توانید تنظیم کنید تا وقتی کاربری در سایت شما ثبت نام کرد، یک پیامک خوش آمدگویی برای آن ارسال گردد.

– حافظت از حساب کاربری با الگوریتم های پیشرفته امنیتی

افزونه دروازه به گونه‌ای توسعه داده شده است که هیچ گونه نگرانی برای ورود هکر و افراد سودجو به سایت نخواهید داشت. یکی از ویژگی‌های امنیتی این افزونه، پشتیبانی از کپچای گوگل می‌باشد که باعث می‌شود فرم ورود و ثبت نام شما ایمن‌تر گردد.

– گزارش‌گیری پیشرفته پیامک

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب پلاگین دروازه وردپرس، گزارش‌گیری پیشرفته پیامک می‌باشد. این ویژگی به شما کمک می کند تا مدیریت کاملی روی تک تک پیام‌های ارسالی خود داشته باشید و آنها را رهگیری نمائید.

– سازگار با افزونه چند فروشندگی دکان

افزونه دروازه با پلاگین چند فروشندگی دکان سازگاری کامل دارد، به گونه‌ای که می‌توانید برای سایت چندفروشندگی خود یک سیستم ثبت نام پیامکی استاندارد داشته باشید.

– دموهای جذاب

دموهای از پیش طراحی شده به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت، طرح بندی ورود و ثبت نام سایت خود را ایجاد کنید. کافیست یکی از دموها را انتخاب و سپس آن را متناسب با نیاز خود سفارشی کنید.

2- ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی با پیامیتو

ایجاد سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی با پیامیتو

یکی دیگر از روش‌هایی که شما می‌توانید سایت خود را به سامانه پیامکی مجهز کنید، استفاده از سامانه پیامیتو می‌باشد. پنل پیامکی پیامیتو، امکان ارسال پیامک انبوه و اتصال آسان به پلتفرم‌های مختلف نظیر وردپرس را برای شما بسیار ساده می‌کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبان هدف خود به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کنید. با استفاده از سامانه پیامکی پیامیتو شما می‌توانید پیام‌های خود را به صورت گسترده و بدون نیاز به مداخله دستی، به گروه‌های بزرگی از مخاطبان ارسال نمائید.

علاوه بر این، سامانه پیامیتو به شما این امکان را می‌دهد تا فرآیند بازاریابی دیجیتال خود را بهبود و آن را با سایت وردپرسی خود ادغام کنید. این به شما کمک می‌کند تا با کارایی بالاتری بازاریابی کنید و نتایج بهتری در جذب مشتری و افزایش فروش کسب نمائید.

سامانه پیامیتو مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به رقبای خود دارد که باعث می‌شود متمایزتر به نظر برسد. برخی از این مزیت‌ها شامل مواردی همچون: ارسال پیامک‌های سریع و قابل اعتماد، امکانات گسترده انتگراسیون، گزارش‌دهی پیشرفته و پشتیبانی فوق‌العاده می‌شوند. این ویژگی‌ها به هر کسب و کار آنلاینی کمک می‌کنند تا به بهترین شکل با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و بهترین نتیجه را کسب نمایند.

پیامیتو دارای تعرفه‌های مختلفی است و در حال حاضر در چهار پلن پایه، اقتصادی، حرفه ای و ویژه ارائه می‌شود که هر پلن دارای تعرفه متفاوتی می‌باشد که شما می توانید متناسب با نوع کسب و کار و بودجه خود یکی را انتخاب نمائید. در ادامه مطلب شما را با برخی از ویژگی‌های مهم سامانه پیامیتو آشنا خواهیم کرد:

  • خط خدماتی اشتراکی
  • فعالسازی آنی سرویس
  • ارسال پیامک به بک لیست کاربران
  • ارسال پیامک های تبلیغاتی
  • اتصال سایت به سامانه
  • رابط کاربری ساده
  • همراه با پلن های مختلف
  • تعرفه های مقرون به صرفه
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر
جمع بندی: چگونه سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی ایجاد کنیم؟

همانطور که می‌دانید بخش ورود و ثبت نام از جمله مهم‌ترین قسمت‌های هر نوع وب سایتی محسوب می‌شوند که باید در نظر داشته باشید. به صورت پیش‌فرض این بخش دارای تنظیمات محدودی است و کاربر باید از طریق ایمیل و نام کاربری ثبت نام خود را انجام دهد. برای تغییر دادن آن، بهترین و ساده ترین روش استفاده از سیستم عضویت و ثبت نام پیامکی با استفاده از افزونه می‌باشد. ما در این مطلب افزونه دروازه و سامانه پیامیتو که دو مورد از بهترین ابزارها برای ساخت سیستم پیامکی هستندرا به شما معرفی کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

ممکن است مفید باشد

دکمه بازگشت به بالا