خطاهای وردپرس

آموزش کامل رفع مشکل رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس

یکی از مشکلات عجیبی که برخی کاربران در وردپرس با آن مواجه می‌شوند، رفرش (بارگذاری مجدد) و ریدایرکت صفحه لاگین است. برای مثال؛ شما به عنوان یک مدیر سایت می‌خواهید وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید. اما هرچه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می‌کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همان صفحه مجددا برای شما رفرش (Refresh) می‌شود. حالا ما چند روش کاربردی را به شما آموزش خواهیم داد تا به راحتی بتوانید این مشکل را حل کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بروزرسانی آدرس سایت

یکی از دلایلی که گاها موجب رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس می‌شود، وارد کردن اشتباه دامنه سایت در قسمت تنظیمات وردپرس است.

تنظیمات دامنه سایت در پیشخوان وردپرس
تنظیمات دامنه سایت در پیشخوان وردپرس

برای رفع این مشکل، پس از ورود به کنترل پنل هاست خود روی File Manager کلیک کنید. وارد پوشه Publick_HTML شوید. حالا کافی است روی فایل wp-config کلیک راست کنید و روی گزینه Edit کلیک کنید.

Edit فایل wp-config
Edit فایل wp-config

پس از اینکه روی دکمه Edit کلیک کردید، یک پنجره جدید باز می‌شود و امکان ویرایش فایل wp-config را به شما می‌دهد. حالا کافی است کدهای زیر در بالای قسمت /* That’s all, stop editing! Happy publishing. */ قرار دهید.

define('WP_HOME','https://www.YourDomain.com');
define('WP_SITEURL','https://www.YourDomain.com');
افزودن کد به فایل wp-config
افزودن کد به فایل wp-config

پس از اتمام کار کافی است روی دکمه سیو کلیک کنید و مجددا سایت خود را بررسی کنید. اگر همچنان با مشکل رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس روبرو هستید، کافی است در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا راه‌حل‌های جدید را به شما آموزش دهیم.

حذف کوکی‌های مرورگر

اگر راه‌حل قبل به شما کمکی نکرد، کافی است در مرورگر خود کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + Delete را نگهدارید تا یک پنجره جدید برای شما باز شود و بتوانید به راحتی کوکی‌های مرورگر خود را حذف کنید.

حذف کردن کوکی‌های مروگر کروم
حذف کردن کوکی‌های مروگر کروم

همچنین شما می‌توانید مقاله “آموزش کامل و گام به گام پاک کردن کش مرورگر” را مطالعه کنید تا بتوانید به صورت گام به گام کوکی‌های مرورگر خود را خالی کنید. پس از انجام این کار سایت خود را بررسی کنید و ببینید مشکل رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس برطرف شده است یا نه. اگر همچنان با این مشکل روبرو هستید، به سراغ راه‌‌حل بعدی می‌رویم.

غیرفعال کردن افزونه‌های وردپرس

همان‌طور که می‌دانید افزونه‌های وردپرسی ممکن است باعث اختلال در وب‌سایت شما شوند. برای اینکه مطمئن شوید پلاگین‌های سایت شما باعث اختلال نشده‌اند، کافی است یکبار تمام آن‌ها را غیرفعال کنید و مجددا سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. برای انجام این کار کافی است مقاله “آموزش کامل و گام به گام غیرفعال کردن افزونه‌ها در وردپرس” را مطالعه کنید.

ارسال تیکت به پشتیبان قالب

معمولا زمانی که در وب‌سایت خود با یک مشکل روبرو می‌شوید، کافی است به پشتیبان قالب پیام دهید و از آن درخواست کمک کنید. اگر قالب وب‌سایت خود را از یک منبع معتبر مثل ابزار وردپرس خریداری کرده باشید، بدون شک پشتیبان قالب در اسرع وقت به شما کمک خواهد کرد.

امیدواریم در این مقاله به شما کمک کرده باشیم تا مشکل رفرش و ریدایرکت صفحه لاگین وردپرس را حل کنید. اگر شما هم تجربه‌ای در رفع این مشکل دارید، لطفا در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا