هاست و دامنه

خرید ساعتی سرور ابری در هاست ایران

امروزه کاربران بسیاری از سرورهای ابری استفاده می‌کنند و همین موضوع سبب شده که شرکت‌های مختلفی نیز وظیفه تهیه این نوع از سرورها را بر عهده بگیرند. سرور ابری یا مجازی در واقع بخشی از یک سرور فیزیکی است که منابع سخت افزاری در آن به کمک برخی از نرم‌ افزارها هم‌چون VMware، تقسیم و ارائه می‌شوند. زمانی‌که از سرورهای ابری استفاده می‌کنید، می‌توانید با پیچیدگی کمتری رو به رو شوید و در عین حال در هزینه‌های شما نیز صرفه جویی شود.

در ادامه این مطلب، قصد داریم در رابطه با سرور مجازی ایران و همچنین خرید ساعتی سرور ابری اطلاعات کاملی به شما ارائه دهیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با مزایای خرید سرور مجازی ایران و تفاوت سرور ابری ایران و خارج آشنا شوید.

سرور مجازی ایران

هر چه که تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند، کاربران بیشتری نیز به سمت آن سوق پیدا می‌کند. امروزه نیز تعدادی زیادی از کسب و کارها، خدمات خود را از طریق سایت ارائه می‌کنند. از طرفی مراجعه کنندگان به سایت‌ها نیز ترجیح می‌دهند که با سرعت بیشتری بتوانند از سایتی که به آن سر زده‌اند، بازدید کرده و خدمات مورد نظر خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

از این رو به کسانی که مدیریت سایتی را بر عهده دارند پیشنهاد می‌شود که برای ارائه هر چه سریع‌تر محتوای خود به کاربران، از یک سرور مجازی استفاده کنند. در واقع با خرید سرور مجازی ایران، بسیاری از کسب و کارهایی که خدمات خود را از طریق سایت ارائه می‌دهند، می‌توانند مشتریان و مراجعین بیشتری را جذب کنند.

با خرید سرور مجازی، امکاناتی با سخت افزار و نرم افزار قدرتمند در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سرور مجازی ایران به دلیل این‌که موقعیت جغرافیایی نزدیکی که به کاربران ایرانی دارد، می‌تواند سرعت بالایی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این سرورها هزینه کمتری نسبت به سروهای اختصاصی برای شما در بر خواهند داشت.

مزایای خرید سرور مجازی ایران

با خرید سرور مجازی ایران مزایای بسیاری نصیب شما خواهد شد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  • تحویل آنی سرور مجازی ایران پس از خرید از جمله مهم‌ترین مزایای این نوع از سرورها است.
  • امکان نصب سیستم عامل دلخواه و همچنین ارتقاء منابع به میزان دلخواه یکی دیگر از مزایای سرور مجازی ایران است.
  • در سرورهای مجازی ایران از کش NVMe استفاده شده است.
  • بکاپ گیری همه روزه این امکان را به شما می‌دهد که امنیت اطلاعات شما حفظ شود.
  • با تهیه سرور مجازی ایران امکان بهره‌مندی از پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم هاست ایران نیز برای شما فراهم خواهد بود.
  • شما می‌توانید بدون درنگ سیستم عامل خود را در هر زمان که نیاز داشته باشید، ریست کنید.
  • امکان نصب کنترل پنل دلخواه برای کاربران وجود دارد تا سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند وب‌سایت خود را مدیریت کنند.
  • سرور مجازی ایران امکان دسترسی به آپ‌تایم بالا را برای شما فراهم می‌سازد.

سرور ابری ساعتی

به طور معمول ارائه سرورهای ابری حداقل یک ماهه است و در عین حال شما بایستی هزینه در اختیار داشتن آن را نیز در ابتدا بپردازید. اما در مواردی مشاهده می‌شود که کاربران نیازی به یک ماه استفاده از یک سرور مجازی ندارند، در این حالت راه چاره چیست ؟

بهترین گزینه پیش روی کاربران در این حالت می‌تواند خرید سرور ابری ساعتی باشد. حداقل دوره این نوع از سرویس‌ها یک ساعت است و اگر به مقدار مورد نیاز برای هزینه سرور، در حساب کاربری خود شارژ داشته باشید می‌توانید از طریق پنل مدیریتی خود آن را تمدید کنید.

در عین حال شما می‌توانید جهت تهیه این نوع از سرورها، خرید ساعتی سرور ابری در هاست ایران را مد نظر قرار دهید تا از امکاناتی نظیر دسترسی به کنسول و مدیریت پنل، تهیه بک‌آپ آنلاین، تحویل آنی و … بهره‌مند شوید.

تفاوت سرورهای ابری ایران و خارج

هر کدام از این سرورها مزایا و معایبی دارند که شما با توجه به نیاز خود، می‌توانید اقدام به تهیه یکی از آن‌ها بکنید. از این رو در ادامه به برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های سرورهای ابری ایران و خارج اشاره شده است.

  • کیفیت و آپ‌تایم شبکه در سرورهای خارج معمولا بهتر از سرور ایران است، چرا که از دیتاسنترهای پیشرفته‌تری بهره می‌برند.
  • از نظر امنیت هر دو سرور قدرتمند هستند، اما اگر قصد تهیه سرور ابری ساعتی برای سایت‌های دولتی یا شرکت‌هایی که دارای اطلاعات محرمانه می‌باشند را دارید، بهتر است برای میزبانی سایت خود یک سرور ابری ساعتی ایرانی را خریداری کنید.
  • هر چقدر مسافت شما با دیتاسنتر کمتر باشد، سرعت دسترسی شما بیشتر خواهد بود. از این رو استفاده از سرور ابری ایرانی گزینه بهتری برای شما است.
  • از نظر هزینه سرورهای ابری ساعتی ایران نسبت به خارج، گزینه بهتری هستند.
  • پهنای باند یکی دیگر از مواردی است که در خرید سرورهای ابری تاثیرگذار می‌باشد. سرورهای خارج وسیع‌تر بوده و پهنای باند قوی‌تری برای آپلود و دانلود اطلاعات به شما ارائه می‌دهند.
  • سرورهای ابری ساعتی خارج، از مخازن اطلاعاتی بهتری بهره‌مند هستند، چرا که شامل تحریم‌ها نمی‌شوند و هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما وجود نخواهد داشت.

کلام آخر …

تهیه سرورهای مجازی قدرتمند برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به محتوای سایت یکی از مواردی است که می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران برای شما شود. همان‌طور که در مطالب بالا نیز گفته شد، ممکن است نیازی به سرورهای یک ماهه یا بیشتر نداشته باشید، از این رو بهترین گزینه پیش روی شما خرید ساعتی سرور ابری است که این‌کار را می‌توانید از طریق هاست ایران نیز انجام دهید و به بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید.

از این رو شما می‌توانید برای تهیه بهترین سرورهای ساعتی ابری به سایت هاست ایران مراجعه کنید و در اسرع وقت سرور مورد نظر خود را خریداری و استفاده کنید.

ممکن است مفید باشد

دکمه بازگشت به بالا